Tiguan kodning af køassistent

Besvar
JobbeDK
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11. jul 2016, 18:47
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Tiguan kodning af køassistent

Indlæg af JobbeDK » 10. jul 2018, 19:40

Hej,

Jeg kigger på en ny Tiguan, men alle dem der står har ikke fået førerassistentpakke som indeholder kø- og emergency assist. Den koster 8.195, så spørgsmålet er om den også indeholder noget hardware.

Bilen har lane assist, park assist og dynamisk kurvelys, men pakken indeholder også blind spot og udkørsels assistent, men det er jeg ikke så interesseret i, kun kø asisstenten som kan holde bilen i banen og selv følge bilen foran. Hvis alle sensorer og radar er til stede burde det vel kunne lade sig gøre?

Mvh.
Jan

kreativ
Medlem
Indlæg: 1251
Tilmeldt: 14. dec 2009, 16:01
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 3 times
Been thanked: 122 times

Re: Tiguan kodning af køassistent

Indlæg af kreativ » 10. jul 2018, 20:05

Hvis bilen blot har dsg, lane assist og ACC kan kø og emergency assist tilkodes med lidt ninja tricks :)
VCDS, VCP, ODIS S Online - SVM kodning, komponent beskyttelse samt kodning af nøgler + mere
Tjek Vag Service for alle mine projekter.
Nuværende bil: Skoda Octavia Combi Style 1,2 TSi 110 HK 2016
Eftermonteret:Xenon m/LED, Blindspot Assist, Parkeringsassistent PLA 3.0 inkl Bremseassistent, Dæktrykskontrol High m/sensor, ACC Adaptiv Fartpilot, Bakkamera Highline, Amundsen Facelift 8" skærm, Anhængertræk inkl Trailer Assist, QI Trådløs Opladning, DWA+ Tyverialarm, 230V stik inkl USB udgang, Ratvarme,

JobbeDK
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 11. jul 2016, 18:47
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tiguan kodning af køassistent

Indlæg af JobbeDK » 11. jul 2018, 06:18

Det var lige det jeg ville høre!!!!!

Så skal man jo bare bestemme sig. Levering Tiguan: Ultimo oktober. Levering Tiguan Allspace: Bygges uge 49, levering en gang i februar.....gider man det?

Men tak for svaret :D

Mvh.
Jan
Touran 2016 1,4 TSi 150 DSG Highline

Besvar

Tilbage til "Diagnose/Kodningshjælp søges"