Justering af led lygter seat leon 2017

Besvar
highline
Nyt medlem
Indlæg: 198
Tilmeldt: 26. jun 2013, 10:21
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Justering af led lygter seat leon 2017

Indlæg af highline » 19. okt 2018, 10:44

Når jeg prøver at går ind i 55 lygtejustering for at indstille mine forlygter skriver den ingen kommunikation til styre enhed. Er der nogen der ved hvordan man ellers kan komme ind hvor man justere forlygterne manuelt og så gemmer den nye indstilling.

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Justering af led lygter seat leon 2017

Indlæg af ph » 19. okt 2018, 10:48

ingen anelse
men hvis du påtænker at justere i blinde, istedet for at bruge de få kr. til kaffekassen på at få et værksted med et lygteapparat til at "grundjustere" dine lygter! Så synes jeg at du skal droppe projektet!

OT hold kæft der er mange som trænger til at få justeret lygter/ monteret pære korrekt/ for ikke at tale om alle dem som mangler positions og nærlys
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

highline
Nyt medlem
Indlæg: 198
Tilmeldt: 26. jun 2013, 10:21
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: Justering af led lygter seat leon 2017

Indlæg af highline » 19. okt 2018, 11:04

ph skrev:
19. okt 2018, 10:48
ingen anelse
men hvis du påtænker at justere i blinde, istedet for at bruge de få kr. til kaffekassen på at få et værksted med et lygteapparat til at "grundjustere" dine lygter! Så synes jeg at du skal droppe projektet!

OT hold kæft der er mange som trænger til at få justeret lygter/ monteret pære korrekt/ for ikke at tale om alle dem som mangler positions og nærlys
Det var ikke et spørgsmål om at få det gjort på værksted, har selv en omgangskreds af mekanikere hvor jeg har fået dem justeret, det var et spørgsmål om at komme ind i programmet med vcds.

Besvar

Tilbage til "Diagnose/Kodningshjælp søges"