!HJÆLP TIL GRUNDJUSTERING SØGES OMGÅENDE I ÅRHUS!

Besvar
Duus21
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 28. nov 2018, 10:47
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

!HJÆLP TIL GRUNDJUSTERING SØGES OMGÅENDE I ÅRHUS!

Indlæg af Duus21 » 2. dec 2018, 19:21

Hej allesammen.

Jeg har, i går, fået skiftet kobling i min dejlige Lupo 3L og havde en aftale med en i dag, som skulle komme og grundjustere den.

Personen har dog valgt at aflyse, (20 minutter før aftale... :x ) og jeg står nu med en bil der ikke kan køre.

DERFOR:
Jeg søger en, der kan hjælpe med grundjustering, så hurtigt som overhovedet muligt, i Hasselager, lige udenfor Århus!

Jeg håber der er en rar sjæl, som er behjælpelig med dette!

(Det skal lige siges, at jeg har prøvet alle dem jeg kan, inde på VCDS kortet, dog uden held..)
Senest rettet af Duus21 4. dec 2018, 11:38, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
DJ_Gran
Aktiv medlem
Indlæg: 3071
Tilmeldt: 14. jun 2008, 15:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Carsolutions
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times
Kontakt:

Re: !HJÆLP SØGES OMGÅENDE I ÅRHUS!

Indlæg af DJ_Gran » 2. dec 2018, 19:51

Duus21 skrev:
2. dec 2018, 19:21
Hej allesammen.

Jeg har, i går, fået skiftet kobling i min dejlige Lupo 3L og havde en aftale med en i dag, som skulle komme og grundjustere den.

Personen har dog valgt at aflyse, (20 minutter før aftale... :x ) og jeg står nu med en bil der ikke kan køre.

DERFOR:
Jeg søger en, der kan hjælpe med grundjustering, så hurtigt som overhovedet muligt, i Hasselager, lige udenfor Århus!

Jeg håber der er en rar sjæl, som er behjælpelig med dette!

(Det skal lige siges, at jeg har prøvet alle dem jeg kan, inde på VCDS kortet, dog uden held..)

Mvh
Daniel Rosendal Duus
6077 2295
daniel_duus@msn.com
Hvis du ændre din overskift til noget der er mere sigende, har du nok en god chance for at der er nogle der svarer.

Ellers tjek VCDS kortet i toppen af siden.
http://www.CarSolutions.dk tilbyder nu også montering i det meste af Nordjylland! Kontakt os hvis du har brug for en opgradering til din bil!
Tjek os vores facebook side - CarSolutions.dk! Klik!

Duus21
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 28. nov 2018, 10:47
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: !HJÆLP TIL GRUNDJUSTERING SØGES OMGÅENDE I ÅRHUS!

Indlæg af Duus21 » 2. dec 2018, 19:53

Jeg har tjekket VCDS kortet. Jeg tror desværre at det er ret outdated efterhånden.
Hvis folk overhovedet svarer derinde, så har de ikke VCDS udstyret mere.. Desværre.

Besvar

Tilbage til "Diagnose/Kodningshjælp søges"