Check right reversing light

Besvar
Obex88
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 17. jun 2018, 23:47
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Check right reversing light

Indlæg af Obex88 » 28. feb 2019, 22:15

Godaften derude

Jeg kan simpelthen ikke slippe af med en advarsel på instrumentbrættet ("check right reversing light") på min Golf 7 efter at have fået monteret dynamiske baglygter.
Begge baklys fungerer fint.

Har prøvet at slette fejlen med vcds men der sker intet.

Nogle forslag?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk


Brugeravatar
ROEN
Medlem
Indlæg: 1376
Tilmeldt: 12. feb 2010, 22:59
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 166 times
Been thanked: 156 times

Re: Check right reversing light

Indlæg af ROEN » 1. mar 2019, 06:21

Kan det passe at Facebook var hurtigst - og det var ledningen der skulle trækkes til den anden side ?
These users thanked the author ROEN for the post:
Obex88
Bevar Roen - Støt Melis
ID.3 1st Max Pro Performance '20 + Golf GTI Performance DSG '18
Type1 1200 '73 + Type2 '79 + Golf III 2,0 aut. Cabriolet Classic Edition '97

Obex88
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 17. jun 2018, 23:47
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Check right reversing light

Indlæg af Obex88 » 1. mar 2019, 14:13

ROEN skrev:Kan det passe at Facebook var hurtigst - og det var ledningen der skulle trækkes til den anden side ?
Ja tak, jeg har fået svar. Det var en om kodning jeg skulle ud i før det virkede igen :)

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

These users thanked the author Obex88 for the post:
ROEN

Brugeravatar
ROEN
Medlem
Indlæg: 1376
Tilmeldt: 12. feb 2010, 22:59
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Hjørring
Has thanked: 166 times
Been thanked: 156 times

Re: Check right reversing light

Indlæg af ROEN » 1. mar 2019, 14:16

Det lyder bedre end at skulle trække ledninger på ny - godt det virkede 8-)
These users thanked the author ROEN for the post:
Obex88
Bevar Roen - Støt Melis
ID.3 1st Max Pro Performance '20 + Golf GTI Performance DSG '18
Type1 1200 '73 + Type2 '79 + Golf III 2,0 aut. Cabriolet Classic Edition '97

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Check right reversing light

Indlæg af diskoboy » 1. mar 2019, 14:43

Obex88 skrev:
1. mar 2019, 14:13
Ja tak, jeg har fået svar. Det var en om kodning jeg skulle ud i før det virkede igen :)
Super at du lige lagde kodningen op herinde så andre ikke også skulle spørge hvis de fik samme problem :-)
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13243
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3207 times
Been thanked: 4541 times

Re: Check right reversing light

Indlæg af HansH » 1. mar 2019, 14:58

diskoboy skrev:
1. mar 2019, 14:43
Obex88 skrev:
1. mar 2019, 14:13
Ja tak, jeg har fået svar. Det var en om kodning jeg skulle ud i før det virkede igen :)
Super at du lige lagde kodningen op herinde så andre ikke også skulle spørge hvis de fik samme problem :-)
Claus - jeg er helt med på hvad du mener, og synes også det ville være rigtig fint hvis den kodning lige blev uddybet.
Dog ser jeg en forskel i forhold til den anden tråd der affødte samme kommentar.
I den anden tråd meldte vores bruger blot at han havde fået løst sit problem.
Vi aner ikke om han selv, en kammerat, eller evt en professionel løste det for ham.

Som jeg forstår tråden her, er det Naviparts der har løst Obex88' problem.
Dvs der er en pæn sandsynlighed for at Obex88 ikke engang kan redegøre for hvad problem og løsning var.
Og man kan ikke forvente, at et firma der lever af at lave den slags, forærer løsningen på vores forum.
Hvis de vil - fedt - men hvis ikke, så kan man også sagtens forstå det.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Check right reversing light

Indlæg af diskoboy » 1. mar 2019, 15:22

HansH skrev:
1. mar 2019, 14:58
diskoboy skrev:
1. mar 2019, 14:43
Obex88 skrev:
1. mar 2019, 14:13
Ja tak, jeg har fået svar. Det var en om kodning jeg skulle ud i før det virkede igen :)
Super at du lige lagde kodningen op herinde så andre ikke også skulle spørge hvis de fik samme problem :-)
Claus - jeg er helt med på hvad du mener, og synes også det ville være rigtig fint hvis den kodning lige blev uddybet.
Dog ser jeg en forskel i forhold til den anden tråd der affødte samme kommentar.
I den anden tråd meldte vores bruger blot at han havde fået løst sit problem.
Vi aner ikke om han selv, en kammerat, eller evt en professionel løste det for ham.

Som jeg forstår tråden her, er det Naviparts der har løst Obex88' problem.
Dvs der er en pæn sandsynlighed for at Obex88 ikke engang kan redegøre for hvad problem og løsning var.
Og man kan ikke forvente, at et firma der lever af at lave den slags, forærer løsningen på vores forum.
Hvis de vil - fedt - men hvis ikke, så kan man også sagtens forstå det.
Klart - hvis et firma (lige gyldigt hvilket) har løst problemet ved selv at have VCDS på bilen, så kan trådstarter ikke fortælle løsningen, men jeg læser (opfatter) det bare som om at kodningen er blevet oplyst og bruger selv har klaret kodningen.

Så kunne den godt deles herinde hvis det er tilfældet.

:-)
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13243
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3207 times
Been thanked: 4541 times

Re: Check right reversing light

Indlæg af HansH » 1. mar 2019, 15:24

diskoboy skrev:
1. mar 2019, 15:22
HansH skrev:
1. mar 2019, 14:58
diskoboy skrev:
1. mar 2019, 14:43

Super at du lige lagde kodningen op herinde så andre ikke også skulle spørge hvis de fik samme problem :-)
Claus - jeg er helt med på hvad du mener, og synes også det ville være rigtig fint hvis den kodning lige blev uddybet.
Dog ser jeg en forskel i forhold til den anden tråd der affødte samme kommentar.
I den anden tråd meldte vores bruger blot at han havde fået løst sit problem.
Vi aner ikke om han selv, en kammerat, eller evt en professionel løste det for ham.

Som jeg forstår tråden her, er det Naviparts der har løst Obex88' problem.
Dvs der er en pæn sandsynlighed for at Obex88 ikke engang kan redegøre for hvad problem og løsning var.
Og man kan ikke forvente, at et firma der lever af at lave den slags, forærer løsningen på vores forum.
Hvis de vil - fedt - men hvis ikke, så kan man også sagtens forstå det.
Klart - hvis et firma (lige gyldigt hvilket) har løst problemet ved selv at have VCDS på bilen, så kan trådstarter ikke fortælle løsningen, men jeg læser (opfatter) det bare som om at kodningen er blevet oplyst og bruger selv har klaret kodningen.

Så kunne den godt deles herinde hvis det er tilfældet.

:-)
Ahhhhh.... ja for pokker, vent nu lidt !!
Jeg blander sgu da tråden her sammen med soulniz, der i en anden tråd havde fået hjælp fra Naviparts til at få hans baglygter til at fungere.
Det er mig der vrøvler - undskyld !
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Check right reversing light

Indlæg af diskoboy » 1. mar 2019, 15:28

HansH skrev:
1. mar 2019, 15:24
Ahhhhh.... ja for pokker, vent nu lidt !!
Jeg blander sgu da tråden her sammen med soulniz, der i en anden tråd havde fået hjælp fra Naviparts til at få hans baglygter til at fungere.
Det er mig der vrøvler - undskyld !
Sluk computeren. Åben en flaske rødvin og hold weekend :D

God weekend
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Obex88
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 17. jun 2018, 23:47
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: Check right reversing light

Indlæg af Obex88 » 14. mar 2019, 16:11

Hey gutter

Det ville selvfølgelig være godt og jeg beklager, men jeg har simpelthen ikke en anelse om hvad der blev omkodet, da det var en bekendt som fik styr på det.

Beklager det ikke-uddybende svar.

Besvar

Tilbage til "Diagnose/Kodningshjælp søges"