OBDeleven ny/gammel model?

Besvar
Frandsen6000
Medlem
Indlæg: 534
Tilmeldt: 4. mar 2019, 00:11
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 113 times
Been thanked: 65 times

OBDeleven ny/gammel model?

Indlæg af Frandsen6000 » 20. jun 2019, 21:50

Hej har kig på en OBDeleven men kan se der er en hvid model som er den gamle også kommer der en ny sort model, men hvad er forskellen på de 2 hvis man vælger den dyreste pakke? Håber der er nogen der kan hjælpe med lidt info.


Hilsen Dan

Kim C
Nyt medlem
Indlæg: 130
Tilmeldt: 21. feb 2019, 10:25
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 4800 Nykøbing F
Has thanked: 48 times
Been thanked: 6 times

Re: OBDeleven ny/gammel model?

Indlæg af Kim C » 22. jun 2019, 10:11

Jeg er lige med på en kigger her. Jeg ville købe en OBDeleven Propack, men den nye model kommer først til juli. Skal man vente på det eller hvad mener i?
Kim C
VW Golf Sportsvan, 1,4 TSI Bluemotion, MQB, 2016

Sigmatic
Helt nyt medlem
Indlæg: 17
Tilmeldt: 6. jul 2019, 19:27
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: OBDeleven ny/gammel model?

Indlæg af Sigmatic » 7. jul 2019, 12:25

Hej i to,

Jeg har studeret det lidt, og jeg har ikke haft kontakt til udvikler af dette produkt,
lige nu er de udsolgt mange steder, pga. den nye der kommer, men pakkerne er næsten ens.
Forskel er "easy reject" hvor der er monteret en "nøglering" som man kan trække i for at få den væk fra OBD stikket.

Ellers leveres PRO pakke bare med flere CREDITS , som du kan få gratis ved at se reklamer i app'en. Dog skal man betale for app'en for at kunne kode ens bil osv. Så du skal først købe selve hardwaren, samt pro udgaven i google PLAY store.

Hvad de pønser på i øjeblikket er en iOS app der kommer i Q3, det er sidste udmelding, men om prisen på app'en bliver billigere, det ved jeg ikke.

Jeg overvejer selv at købe produktet, men jeg synes stadig der er nogle gråzoner ved dette produkt, for man skal have styr på hvad man laver, for ikke at gøre noget forkert, så HELT godt er det heller ikke endnu. Mener der er en en producent der gør det MEGET nemmere, min ven har det til hans BMW og det fungere fint.

Hilsen
Kenneth
These users thanked the author Sigmatic for the post:
Frandsen6000

Frandsen6000
Medlem
Indlæg: 534
Tilmeldt: 4. mar 2019, 00:11
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 113 times
Been thanked: 65 times

Re: OBDeleven ny/gammel model?

Indlæg af Frandsen6000 » 7. jul 2019, 12:30

Sigmatic skrev:Hej i to,

Jeg har studeret det lidt, og jeg har ikke haft kontakt til udvikler af dette produkt,
lige nu er de udsolgt mange steder, pga. den nye der kommer, men pakkerne er næsten ens.
Forskel er "easy reject" hvor der er monteret en "nøglering" som man kan trække i for at få den væk fra OBD stikket.

Ellers leveres PRO pakke bare med flere CREDITS , som du kan få gratis ved at se reklamer i app'en. Dog skal man betale for app'en for at kunne kode ens bil osv. Så du skal først købe selve hardwaren, samt pro udgaven i google PLAY store.

Hvad de pønser på i øjeblikket er en iOS app der kommer i Q3, det er sidste udmelding, men om prisen på app'en bliver billigere, det ved jeg ikke.

Jeg overvejer selv at købe produktet, men jeg synes stadig der er nogle gråzoner ved dette produkt, for man skal have styr på hvad man laver, for ikke at gøre noget forkert, så HELT godt er det heller ikke endnu. Mener der er en en producent der gør det MEGET nemmere, min ven har det til hans BMW og det fungere fint.

Hilsen
Kenneth
Som jeg også har læst mig frem til, så virker den gamle ikke til iOS men det gør den nye. Så for mig bliver det den nye, da jeg har iPhone. Billede


Hilsen Dan

Besvar

Tilbage til "Diagnose/Kodningshjælp søges"