Kodnings muligheder af vinduer og lys på Polo GT

Besvar
Rapo
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 5. apr 2017, 21:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Kodnings muligheder af vinduer og lys på Polo GT

Indlæg af Rapo » 9. sep 2017, 22:53

Hey

Er det muligt på en 2017 Polo GT at kode så man dobbeltklikke (eller lign.) på lås op knappen for at få vinduerne til at køre ned?
Synes det er trælst at skulle holde knappen nede hele vejen hen til bilen for at få dem ned.

Og så modsat, få kodet så vinduerne ruller op når man låser bilen?

Derudover "driller" mit coming home lys.
Sælger der solgte mig bilen kører selv i en GT, og siger hans lys tænder når han åbner døren, men i min skal jeg give et blink med langt lys først før det tænder når jeg åbner døren.
Værkstedet hos VW sagde sidst at sådan var det på VW, men kender flere VW'er der ikke gør sådan, og mange andre biler der bare tænder når man åbner døren.
Burde man ikke kunne kode så det tænder bare man åbner døren og ikke skal tappe langt lys først?

FrederikHansen
Nyt medlem
Indlæg: 291
Tilmeldt: 25. jul 2014, 10:50
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Re: Kodnings muligheder af vinduer og lys på Polo GT

Indlæg af FrederikHansen » 10. sep 2017, 08:41

Rapo skrev:Hey

Er det muligt på en 2017 Polo GT at kode så man dobbeltklikke (eller lign.) på lås op knappen for at få vinduerne til at køre ned?
Synes det er trælst at skulle holde knappen nede hele vejen hen til bilen for at få dem ned.

Og så modsat, få kodet så vinduerne ruller op når man låser bilen?

Derudover "driller" mit coming home lys.
Sælger der solgte mig bilen kører selv i en GT, og siger hans lys tænder når han åbner døren, men i min skal jeg give et blink med langt lys først før det tænder når jeg åbner døren.
Værkstedet hos VW sagde sidst at sådan var det på VW, men kender flere VW'er der ikke gør sådan, og mange andre biler der bare tænder når man åbner døren.
Burde man ikke kunne kode så det tænder bare man åbner døren og ikke skal tappe langt lys først?
CH kan kodes til at tænde når døren åbnes, jeg har det på min BlueGT, mht vinduerne har jeg ikke noget forslag

allandelonche
Nyt medlem
Indlæg: 248
Tilmeldt: 24. nov 2008, 14:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 27 times
Been thanked: 2 times

Re: Kodnings muligheder af vinduer og lys på Polo GT

Indlæg af allandelonche » 10. sep 2017, 18:25

Min 2017 bluegt åbner alle vinduer, hvis jeg trykker 1 gang for at åbne og så holder åben knappen nede efterfølgende.. Samme procedure mht lukning af vinduer

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk

Rapo
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 5. apr 2017, 21:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kodnings muligheder af vinduer og lys på Polo GT

Indlæg af Rapo » 10. sep 2017, 20:06

FrederikHansen super, tak.
Så må jeg lige ind forbi VW igen og få dem til at prøve lidt hårdere end sidst de kiggede på den ;)


allandelonche jep, gør min også, men vel gerne slippe for at skulle holde knappen nede.
Kan måske leve med at skulle holde den nede for at åbne, så jeg også kan stoppe før hvis de ikke skal helt ned, men vil gerne have så de selv kører helt op, ved et enkelt tryk på lås knappen (:

Besvar

Tilbage til "Kodning af styreenheder/ekstraudstyr"