Active Display Info på en Passat B8 Comfortline+ fra 2017

Besvar
Donnib
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 13. jun 2011, 08:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Active Display Info på en Passat B8 Comfortline+ fra 2017

Indlæg af Donnib » 22. okt 2017, 14:35

Hej,
Jeg kan se jeg kan få et display for omkring 500EURO, Nogen der ved hvad der kræver udover selve displayet ? Kodning ? Andre kabler ? Nogen der har en ide hvor besværligt det er eller har i eventuelt gjort det før ?

donnib

Brugeravatar
DennisAP
Nyt medlem
Indlæg: 151
Tilmeldt: 6. maj 2015, 21:26
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 4930 Maribo
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Active Display Info på en Passat B8 Comfortline+ fra 201

Indlæg af DennisAP » 22. okt 2017, 16:31

Skriv til Watcher/ rene herinde, han har cartrends.dk 8-)
VW Polo 1.2 TDI Bluemotion 2011 502.000km :)

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Active Display Info på en Passat B8 Comfortline+ fra 201

Indlæg af diskoboy » 22. okt 2017, 18:39

Hvor finder du det til 500€ ? Det kan i hvert fald ikke være hos VW...

Derudover - er der overhovedet nogle der kan indstille km på de nye instrumenter endnu?
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Donnib
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 13. jun 2011, 08:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Active Display Info på en Passat B8 Comfortline+ fra 201

Indlæg af Donnib » 22. okt 2017, 20:24

diskoboy skrev:Hvor finder du det til 500€ ? Det kan i hvert fald ikke være hos VW...

Derudover - er der overhovedet nogle der kan indstille km på de nye instrumenter endnu?
Jeg fandt et par stykker på ebay men jeg kan se KUFATEC https://www.kufatec.de/shop/en/oem-part ... tiguan-ad1 sælger en til en Tiguan som ikke er den jeg skal bruge men de er kendt for originale dele. De hr ikke en til passaten endnu men det kan være det kommer, den til tiguan koster 750€ så i den omegn. Jeg ved jo selfølgeligt ikke hvad det ellers kræver af andre ting det er derfor jeg spørger. Jeg var ikke klar over at bilens km stand lå i denne. Jeg formodede denne data lå et anden sted som ADI læste fra.

Jeg har fået et bud og det ligger på 20.000 hvilket ikke er det værd lige pt, jeg prøver at søge videre og se om jeg kan finde mere info. Ud fra hvad jeg kan se så tror jeg ikke det kræver særlig meget at få den installeret men nærmere er kodningen den store issue. Det kan være det bare lige kræver noget tålmodighed før flere få kendskab til det.

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Active Display Info på en Passat B8 Comfortline+ fra 201

Indlæg af diskoboy » 22. okt 2017, 22:04

Ligger både i instrument og motorstyring og disse 2 tal hænger ikke sammen, så køber du et brugt vil dit instrument stå på hvad donorbilen endte med at have kørt...
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Donnib
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 13. jun 2011, 08:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Active Display Info på en Passat B8 Comfortline+ fra 201

Indlæg af Donnib » 22. okt 2017, 22:07

diskoboy skrev:Ligger både i instrument og motorstyring og disse 2 tal hænger ikke sammen, så køber du et brugt vil dit instrument stå på hvad donorbilen endte med at have kørt...
Mange tak for forklaringen. Er det noget man kan betale vw til at gøre tror du ?

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Active Display Info på en Passat B8 Comfortline+ fra 201

Indlæg af diskoboy » 23. okt 2017, 05:38

Donnib skrev:Mange tak for forklaringen. Er det noget man kan betale vw til at gøre tror du ?
Hos VW vil det koste dig et sted mellem 350.000 og 700.000 afhængig hvilke andre krydser du sætter.. men så kan du også vælge ny farve og mere udstyr på din fremtidige bil BilledeBilledeBillede

Spøg til side - jeg er ikke klar over hvem der kan nulstille brugte digitale instrumenter...
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Donnib
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 13. jun 2011, 08:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Active Display Info på en Passat B8 Comfortline+ fra 201

Indlæg af Donnib » 23. okt 2017, 07:43

diskoboy skrev:
Donnib skrev: Spøg til side - jeg er ikke klar over hvem der kan nulstille brugte digitale instrumenter...
Fair nok, jeg venter lidt endnu, det kan være flere blivere klogere på det.

Besvar

Tilbage til "Kodning af styreenheder/ekstraudstyr"