Personalisering

Brugeravatar
kws
Aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 94 times
Been thanked: 35 times

Re: Personalisering

Indlæg af kws » 11. maj 2019, 14:36

Jeg har ikke kodet noget om vedr. Personalisering.
Gad vide om konen har gemt sin eco indstilling til hendes profil. Jeg ved bare at den starter i eco med hendes nøgle og i normal med min nøgle.

- Skoda Karoq Style 1,5 TSI DSG 2018 - Billede
- VW Bobbel 1200 1973
Diagnose/Kodning udstyr: VCDS HEX-V2, VCP, VAS6154(ODIS-S/E), Carprog, OBDeleven

Brugeravatar
Katborg
Nyt medlem
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 17 times
Been thanked: 5 times

Indlæg af Katborg » 11. maj 2019, 16:27

kws skrev:
11. maj 2019, 14:36
Jeg har ikke kodet noget om vedr. Personalisering.
Gad vide om konen har gemt sin eco indstilling til hendes profil. Jeg ved bare at den starter i eco med hendes nøgle og i normal med min nøgle.
Man kan tilpasse Individuel under hver profil, men jeg synes ikke der er nogen steder, hvor man kan vælge hvilken indstilling den skal starte i.

Ifølge manuel, vil den altid starte i Normal, når tænding har været afbrudt.
Konen kører altid i eco, og jeg i individuel, men begge starter altid i Normal, og vi skal så hver gange manuelt skifte til eco/individuel.

Synes det er træls og ulogisk at den ikke starter i den indstilling man stoppede i ? Som den fx. gør med radio kanal
Faktisk virkelig irriterende.
Skodâ Karoq 2.0 Tdi Adblue 150 4x4 Dsg7
  • 7 airbags, ESC, El-førersæde med memory, Metallak - Lava Blue, Digitalt cockpit, Opvarmet bagsæde, Personalisering og 3. nøgle, Dynamisk chassiskontrol med off-road funktion, Opvarmet forrude, Svingbart anhængertræk, Panoramasoltag, Sportssæder i stofindtræk, VarioFlex sæder på bagsædet, Style plus pakke

Brugeravatar
kws
Aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 94 times
Been thanked: 35 times

Indlæg af kws » 11. maj 2019, 17:57

Jeg tænker du kan gøre det ved at låse bilen op med sin nøgle. Tryk på mode knappen og vælg sine indstillinger. Derefter går du ind i menuen, hvor du kan gemme aktuelle indstillinger til nøglen.

Det er sådan konen siger hun har gjort.

Edit: har lige kørt en tur, hvor jeg satte den i sport. Slukkede bilen og hentede knejten, 15 min senere. Låser bilen op og starter. Den er stadigvæk i sport mode dog minus DSG'en. Den startede op i "D" og ikke "S" som den var i.
These users thanked the author kws for the post:
Katborg
- Skoda Karoq Style 1,5 TSI DSG 2018 - Billede
- VW Bobbel 1200 1973
Diagnose/Kodning udstyr: VCDS HEX-V2, VCP, VAS6154(ODIS-S/E), Carprog, OBDeleven

Brugeravatar
Katborg
Nyt medlem
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 17 times
Been thanked: 5 times

Indlæg af Katborg » 11. maj 2019, 19:52

Mystisk.

Kan ikke få vores Karoq til at huske hvad den stod i sidst.

I manual for både Karoq, Superb og Kodiaq står der at den altid starter i normal, når tænding har været afbrudt?

Kunne være interessant og vide hvorfor jeres kan huske indstillingen.

Skrev på
https://www.karoqforum.de/threads/fahrp ... #post-3956

Hvor en tysk bruger skrev at hans også altid startede i Normal. 🤔
Skodâ Karoq 2.0 Tdi Adblue 150 4x4 Dsg7
  • 7 airbags, ESC, El-førersæde med memory, Metallak - Lava Blue, Digitalt cockpit, Opvarmet bagsæde, Personalisering og 3. nøgle, Dynamisk chassiskontrol med off-road funktion, Opvarmet forrude, Svingbart anhængertræk, Panoramasoltag, Sportssæder i stofindtræk, VarioFlex sæder på bagsædet, Style plus pakke

Besvar

Tilbage til "Kodning af styreenheder/ekstraudstyr"