Park assist reset?

Besvar
Brugeravatar
9had
Medlem
Indlæg: 942
Tilmeldt: 15. maj 2011, 09:41
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 15 times
Been thanked: 25 times
Kontakt:

Park assist reset?

Indlæg af 9had » 2. mar 2019, 19:47

Ved ikke om det er den rette kategori for emnet, så hvis admins synes den hører bedre under en anden må den mere end gerne flyttes.

Det er ikke ofte jeg bruger park assist på min touran, men har for lidt tid siden brugt den og opdagede at den er “færdig” med at parkere selv midt i en parkering. Dvs. Den melder “klar” men det ser ud som om den er blevet afbrudt midt i en parkering.

Ved en parallel parkering stå bilen ikke parallelt, men skævt. Den mangler lige den sidste trin, at rette op.

Det samme gælder ved T parkering. Hvor den bakker ind i en bås. Stikker bilen næse en meter ud og er ikke parallel i forhold til omgivelser eller 90 grader fra start position.

Alle sensorer ser ud til at virke, de beeper og skærmen viser at objekterne registreres på dem alle.
Så tænker måske de skal kalibreres eller noget. Men ved ikke om det er noget der kan gøres. Måske skal hele systemet kalibreres?

Jeg har ikke adgang til vcds så kan ikke udelukke om der er tale om en fejl et sted som sådan.
Billede
Har du problemer med din DSG7 gearkasse? Se facebook siden!
VW Touran Highline (2011) 1.6 TDI 105 hk DSG7, Teknik/DK/Sport/Vinter-pakke, DeepBlack Perle Effekt, 7 sæder, RCD310, tonede ruder bag, Michelin HP Primacy 17" 225/45/R17 bonus pakker gratis upgrade :: DSG7gate + Dieselgate

Besvar

Tilbage til "Kodning af styreenheder/ekstraudstyr"