Vw Up! High Up! Indbytningspris

Besvar
finnp
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 15. jan 2015, 23:21
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af finnp » 3. mar 2015, 10:57

Hej alle sammen
dette er mit første indlæg og jeg håber at få lidt hjælp inden jeg kaster mig ud i "the wonderfull world of vag cars" :d

var i dag ude og prøve en vw up! High up! 75hk...hvid standardfarve, 5 døre med ac, fartpilot .m.m.
Sjov lille bil. Fik et tilbud ved samme lejlighed.
De ville give 30.000 kr i indbytning for min yaris terra 1.3, 5 døre årg. 2005 metallak (lidt småbuler) kørt 125.000km . (skal snart have skftet bremser m.m. Og kan fås mellem 30k og 40k i dba)
up'en står på mit tilbud til 138.775 incl. Levering og fha. Mont. Udstyr til kr. 2.400kr,-så min pris ender med indbytning på ca. 108k.
Lyder det som en fair pris?-eller kan/skal jeg kræve lidt mere, fx. Inderskærme på baghjul eller lign.

Fik også tilbudt en plus2dækning - 120.000 km til kr. 2.990,00, er det noget at gå efter?

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6250
Tilmeldt: 15. jun 2008, 18:21
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2067 times
Been thanked: 673 times

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af jansom » 3. mar 2015, 11:03

2990 for 2 års ekstra forsikring er billigt, det synes jeg klart du skal tilkøbe. Indbytningsprisen er vel ok, men det er da altid et forsøg værd at handle sig til lidt mere. Men der er ikke meget at handle om på de her biler da fortjenesten er ret lav så der er ikke meget at give af. Specielt ikke hvis det er kontant handel.
-No one is more hated than he who speaks the truth-

azzkikr
Medlem
Indlæg: 640
Tilmeldt: 28. jun 2008, 16:34
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af azzkikr » 3. mar 2015, 11:58

Jeg syntes de har budt dig en fin pris på din gamle bil. Om du så kan få et sæt vinterdæk eller andet med på den nye kan du jo finde ud af ved at spørge.. :lol:

Så hvis du er klar til at skifte, så gør det. Prisen bliver ikke meget bedre på den gamle ihvertfald.

Brugeravatar
Brofelde
Helt nyt medlem
Indlæg: 19
Tilmeldt: 16. feb 2015, 11:34
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Bryrup
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af Brofelde » 3. mar 2015, 13:29

Lige umidelbart syntes jeg også det lyder som et ok tilbud, også på indbytningen.

Hvis du selv har fundet dem til 30-40k så er det ok, vil jeg mene :)

Du kan altid prøve at presse ham lidt mere, det værste han kan sige er nej ;)
Bare klø på ;)

Og tillykke med din nye bil ;)
//Brofelde

'11 G6 Variant 1.6 TDI 105HK Billede

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af kimhemm » 3. mar 2015, 13:35

Ja lyder som en fair del for begge parter
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

finnp
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 15. jan 2015, 23:21
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af finnp » 3. mar 2015, 14:21

Tak for input. Synes også det ser ok ud.
Har læst lidt om inderskærme på baghjulene skulle være en god ide, hvad koster det?
Vh

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 213 times

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af erlingvj » 3. mar 2015, 14:24

ca. en tudse

Eller køb i Tyskland til godt det halve:
Vedhæftede filer
www2.jpg
www2.jpg (16.45 KiB) Vist 2665 gange
www.jpg
www.jpg (15.42 KiB) Vist 2666 gange

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10860
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1882 times

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af GaSelle » 3. mar 2015, 19:57

Bytteprisen virker ok. Men du vil kunne spare en god slat, ved at vælge en Citigo i stedet - hvis mærket ikke er vigtigt for dig :)

finnp
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 15. jan 2015, 23:21
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af finnp » 4. mar 2015, 16:02

En citigo er sikkert fin, men når jeg nu har set mig lun på up'en, er det svært at skifte ;)
de var ikke til at hive eller stikke i, bortset fra en fuld tank og gummimåtter?
Kan se at de har et "6 skarpe tilbud", der bl.a. Indeholder et tilbud på inderskærme bag til 1695 kr, kan man regne med det er de originale?

Http://www.vw-aalborg.dk/global/general ... -print.pdf

tak til erlingvj , har du link til den tyske webshop?

Vh

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10860
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1882 times

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af GaSelle » 5. mar 2015, 10:29

Det er jo smag og behag, og selvfølgelig skal man købe det, man bedst kan li´. Jeg er dog jyde, så jeg betaler ikke ekstra for den samme vare, fordi den er pakket ind anderledes :D

Ang. inderskærme, så koster inderskærme + alle nødvendige dele til montering i omegnen af 700 kr. inklusiv fragt hos VW i Flensborg. Og det kan monteres på under en time hjemme i indkørslen. Så i mine øjne er 1700,- ikke et "skarpt tilbud".

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af RIX » 5. mar 2015, 11:53

finnp skrev:En citigo er sikkert fin, men når jeg nu har set mig lun på up'en, er det svært at skifte ;)
de var ikke til at hive eller stikke i, bortset fra en fuld tank og gummimåtter?
Kan se at de har et "6 skarpe tilbud", der bl.a. Indeholder et tilbud på inderskærme bag til 1695 kr, kan man regne med det er de originale?

Http://www.vw-aalborg.dk/global/general ... -print.pdf

tak til erlingvj , har du link til den tyske webshop?

Vh
du skal spørge da der stadig er enkelte forhandlere der vil spise folk af med de uoriginale da de kun tager 10min og montere ;)
jeg ville bestille en der skal laves på fabrikken da du så er sikker på den for dobbelt el-rude kontakt i føre siden, den du har pprøvet er jo en gammel lager vare ;)

VH:

finnp
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 15. jan 2015, 23:21
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af finnp » 6. mar 2015, 15:41

GaSelle skrev:Det er jo smag og behag, og selvfølgelig skal man købe det, man bedst kan li´. Jeg er dog jyde, så jeg betaler ikke ekstra for den samme vare, fordi den er pakket ind anderledes :D

Ang. inderskærme, så koster inderskærme + alle nødvendige dele til montering i omegnen af 700 kr. inklusiv fragt hos VW i Flensborg. Og det kan monteres på under en time hjemme i indkørslen. Så i mine øjne er 1700,- ikke et "skarpt tilbud".
Tak,det lyder som en god ide. har søgt på VW Flensborg, men der kommer ikke rigtigt noget op om reservedele/inderskærme. Har du et direkte link?
vh

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10860
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1882 times

Re: Vw Up! High Up! Indbytningspris

Indlæg af GaSelle » 6. mar 2015, 20:28

finnp skrev:
GaSelle skrev:Det er jo smag og behag, og selvfølgelig skal man købe det, man bedst kan li´. Jeg er dog jyde, så jeg betaler ikke ekstra for den samme vare, fordi den er pakket ind anderledes :D

Ang. inderskærme, så koster inderskærme + alle nødvendige dele til montering i omegnen af 700 kr. inklusiv fragt hos VW i Flensborg. Og det kan monteres på under en time hjemme i indkørslen. Så i mine øjne er 1700,- ikke et "skarpt tilbud".
Tak,det lyder som en god ide. har søgt på VW Flensborg, men der kommer ikke rigtigt noget op om reservedele/inderskærme. Har du et direkte link?
vh
Nej, du skal sende en mail eller ringe, og oplyse du er medlem af Vagcars. Torsten Illing dernede taler dansk.

Besvar

Tilbage til "Hvad er prisen?"