EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 11. jul 2015, 13:45
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Der er nu også muligheder for at gøre ens motor renere. Du kan få sat en maskine på som får motoren til at køre på ren rense mild. Det vil også rense egr-ventilen. og det bedste er at det virkelig gør en forskel.
- EmilOdin
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 12. jan 2015, 10:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Sydsjælland og øer
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Det jeg har erfaret ved egr delete, er renere mere på literen, bedre gas respons, og bedre forbrænding. Den eneste ulempe er motoren har svært ved at blive varm
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykkelig ejer af en Seat altea 2.0 TDI dsg med hybrid turbo fra WD tuning
-
- Medlem
- Indlæg: 582
- Tilmeldt: 22. mar 2013, 16:16
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 6 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Nøjagtig samme iagttagelser. Kan kun anbefale at få det gjort.EmilOdin skrev:Det jeg har erfaret ved egr delete, er renere mere på literen, bedre gas respons, og bedre forbrænding. Den eneste ulempe er motoren har svært ved at blive varm
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mange hilsner
Lars
Audi A6 4F tdi - blb - 140 hk - årgang 2005.
Lars
Audi A6 4F tdi - blb - 140 hk - årgang 2005.
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6584
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 924 times
- Kontakt:
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Nu ved jeg ikke om det er fordi i har en PD motor. Min gamle Passat med PD motor, der var det heller ikke noget problem. Men i min Superb med CR motor, der er den ulidelig lang tid om at blive varm. Hvis jeg havde vist, det blev så slemt, så havde jeg ikke fået det lavet.LKA63 skrev:Nøjagtig samme iagttagelser. Kan kun anbefale at få det gjort.EmilOdin skrev:Det jeg har erfaret ved egr delete, er renere mere på literen, bedre gas respons, og bedre forbrænding. Den eneste ulempe er motoren har svært ved at blive varm
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så herfra: Har du en CR motor, så tænk en ekstra gang.
/Søren.
-
- Medlem
- Indlæg: 582
- Tilmeldt: 22. mar 2013, 16:16
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 6 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Min er også længere om at blive varm, men hellere det end gammel sur udstødning tilbage i indsugningen
Mange hilsner
Lars
Audi A6 4F tdi - blb - 140 hk - årgang 2005.
Lars
Audi A6 4F tdi - blb - 140 hk - årgang 2005.
- EmilOdin
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 12. jan 2015, 10:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Sydsjælland og øer
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Min er PD
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykkelig ejer af en Seat altea 2.0 TDI dsg med hybrid turbo fra WD tuning
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6584
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 924 times
- Kontakt:
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Ja ja, men det er også en gammel PD du har. En nyere CR er meeeget længere om at blive varm med EGR delete. Når det er omkring 0 gr ude, så når jeg 90 gr på termometeret efter ca 20 km landevejskørsel. Uden EGR delete var det ca. 5 km.LKA63 skrev:Min er også længere om at blive varm, men hellere det end gammel sur udstødning tilbage i indsugningen
/Søren.
-
- Medlem
- Indlæg: 1358
- Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 73 times
- Kontakt:
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Samme her. Lidt længere om at blive varm, men kører længere på literen.
Har dog mest gjort det for ikke at ødelægge EGR ventil samt at passe bedre på motoren.
Ville også gerne have DPF off, men det er min samvittighed ikke helt klar til.
Hvis min næste bil bliver en diesel, så skal den have motor- og kabinevarmer i.
Har dog mest gjort det for ikke at ødelægge EGR ventil samt at passe bedre på motoren.
Ville også gerne have DPF off, men det er min samvittighed ikke helt klar til.
Hvis min næste bil bliver en diesel, så skal den have motor- og kabinevarmer i.
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6584
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 924 times
- Kontakt:
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Jeg har også fyr i og bruger det flittigt både for at forvarme og også for at komme hurtig op på drifttemp. Lige før jeg vil sige det er et "must have" i en CR diesel med EGR off.ij6210 skrev:Samme her. Lidt længere om at blive varm, men kører længere på literen.
Har dog mest gjort det for ikke at ødelægge EGR ventil samt at passe bedre på motoren.
Ville også gerne have DPF off, men det er min samvittighed ikke helt klar til.
Hvis min næste bil bliver en diesel, så skal den have motor- og kabinevarmer i.
/Søren.
- EmilOdin
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 12. jan 2015, 10:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Sydsjælland og øer
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Jeg bruger også mit fyr næsten året rundt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykkelig ejer af en Seat altea 2.0 TDI dsg med hybrid turbo fra WD tuning
- EmilOdin
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 12. jan 2015, 10:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Sydsjælland og øer
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
der går godt de 15-30 kilometer før den er gennemvarm. Dvs at olien har den rigtige temperatur, og olietrykket ligger på de 1 bar i tomgang.
Selvfølgelig hellere det end end at sode hele motoren til!
Og jeg kører med anden turbo og sådan lidt, så det en must
Sent from my iPhone using Tapatalk
Selvfølgelig hellere det end end at sode hele motoren til!
Og jeg kører med anden turbo og sådan lidt, så det en must
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykkelig ejer af en Seat altea 2.0 TDI dsg med hybrid turbo fra WD tuning
- EmilOdin
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 12. jan 2015, 10:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Sydsjælland og øer
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
i-s skrev:Ja ja, men det er også en gammel PD du har. En nyere CR er meeeget længere om at blive varm med EGR delete. Når det er omkring 0 gr ude, så når jeg 90 gr på termometeret efter ca 20 km landevejskørsel. Uden EGR delete var det ca. 5 km.LKA63 skrev:Min er også længere om at blive varm, men hellere det end gammel sur udstødning tilbage i indsugningen
Men når i siger Egr delete, er det så over boksen, eller har i også købt egr delete kit, og egr cooler delete? Fordi jeg tror det derfor min er så fandens lang tid om det
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykkelig ejer af en Seat altea 2.0 TDI dsg med hybrid turbo fra WD tuning
-
- Medlem
- Indlæg: 1358
- Tilmeldt: 10. feb 2014, 20:53
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 73 times
- Kontakt:
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Det er programmeret via en tuner. Der er ikke nogen ekstra boks.EmilOdin skrev:i-s skrev:Ja ja, men det er også en gammel PD du har. En nyere CR er meeeget længere om at blive varm med EGR delete. Når det er omkring 0 gr ude, så når jeg 90 gr på termometeret efter ca 20 km landevejskørsel. Uden EGR delete var det ca. 5 km.LKA63 skrev:Min er også længere om at blive varm, men hellere det end gammel sur udstødning tilbage i indsugningen
Men når i siger Egr delete, er det så over boksen, eller har i også købt egr delete kit, og egr cooler delete? Fordi jeg tror det derfor min er så fandens lang tid om det
Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A3 2.0 TDI 2011
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020
Audi A4 Avant 2.0 TDI 2011
Audi SQ5 3.0 TDI 2013
VW Touran 1.5 TSI DSG 2020
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
EmilOdin skrev:der går godt de 15-30 kilometer før den er gennemvarm. Dvs at olien har den rigtige temperatur, og olietrykket ligger på de 1 bar i tomgang.
Selvfølgelig hellere det end end at sode hele motoren til!
Og jeg kører med anden turbo og sådan lidt, så det en must
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kæft den ryger den bil...
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
- Medlem
- Indlæg: 1331
- Tilmeldt: 23. aug 2014, 13:36
- Geografisk region: Midtjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 186 times
- Been thanked: 157 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Ja. Lad os krydse fingre for der ikke er partikelfilter påCharlimike skrev:EmilOdin skrev:der går godt de 15-30 kilometer før den er gennemvarm. Dvs at olien har den rigtige temperatur, og olietrykket ligger på de 1 bar i tomgang.
Selvfølgelig hellere det end end at sode hele motoren til!
Og jeg kører med anden turbo og sådan lidt, så det en must
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kæft den ryger den bil...
Det man siger, er man selv
- EmilOdin
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 12. jan 2015, 10:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Sydsjælland og øer
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Der er hverken kat, mellempotter og bagpotte på. Den har 3" direkte fra turbo og udAAMS skrev:Ja. Lad os krydse fingre for der ikke er partikelfilter påCharlimike skrev:EmilOdin skrev:der går godt de 15-30 kilometer før den er gennemvarm. Dvs at olien har den rigtige temperatur, og olietrykket ligger på de 1 bar i tomgang.
Selvfølgelig hellere det end end at sode hele motoren til!
Og jeg kører med anden turbo og sådan lidt, så det en must
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kæft den ryger den bil...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykkelig ejer af en Seat altea 2.0 TDI dsg med hybrid turbo fra WD tuning
- EmilOdin
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 12. jan 2015, 10:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Sydsjælland og øer
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Det jeg mener er, er der monteret et egr delete, eller kodet det hos tunerij6210 skrev:Det er programmeret via en tuner. Der er ikke nogen ekstra boks.EmilOdin skrev:i-s skrev: Ja ja, men det er også en gammel PD du har. En nyere CR er meeeget længere om at blive varm med EGR delete. Når det er omkring 0 gr ude, så når jeg 90 gr på termometeret efter ca 20 km landevejskørsel. Uden EGR delete var det ca. 5 km.
Men når i siger Egr delete, er det så over boksen, eller har i også købt egr delete kit, og egr cooler delete? Fordi jeg tror det derfor min er så fandens lang tid om det
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykkelig ejer af en Seat altea 2.0 TDI dsg med hybrid turbo fra WD tuning
- EmilOdin
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 12. jan 2015, 10:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Sydsjælland og øer
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Lykkelig ejer af en Seat altea 2.0 TDI dsg med hybrid turbo fra WD tuning
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Burde kun ryge minimalt hvis alt var ok med opsætning og sw.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
- EmilOdin
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 12. jan 2015, 10:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Sydsjælland og øer
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Man ville nok godt kunne bringe det lidt ned, men igen så kan det sådan en hård fin balance. Og det faktisk ikke så slemt nu, efter den har kørt et par tusinde km. Video og billeder er fra dagen den blev kørt ind. Nu det faktisk kun når den skal enten sejtrække eller lave hardcut. Det ville nok også hjælpe at få et katalysator på.Charlimike skrev:Burde kun ryge minimalt hvis alt var ok med opsætning og sw.
Opsætningen er standard dyser og en hybrid lader fra engelske xman turbo, GT1756V. Og laver nu 230 HK og 465 NM. Også stage 2 dsg flash, så standard dyser er maksede ud, og det en PD 140
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykkelig ejer af en Seat altea 2.0 TDI dsg med hybrid turbo fra WD tuning
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Kunne stadig godt tænke mig at sig din Afr eller bare lambda tal?.
Man kan snakke ting ihjel, og der er forskellige meninger om hvad er røgfri. Hvis man har en lambda kurve kan man afgøre om der er luftoverskud = røg/ikke røg.
Man kan snakke ting ihjel, og der er forskellige meninger om hvad er røgfri. Hvis man har en lambda kurve kan man afgøre om der er luftoverskud = røg/ikke røg.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
- EmilOdin
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 12. jan 2015, 10:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Sydsjælland og øer
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Den skal rulles her snart ved BN autoteknik, og der skal jeg nok høre om jeg kan få udlæst lambda og AFR. men jo min bil ryger. Men du kan heller ikke sammenligne det her med en almindelig indkøringCharlimike skrev:Kunne stadig godt tænke mig at sig din Afr eller bare lambda tal?.
Man kan snakke ting ihjel, og der er forskellige meninger om hvad er røgfri. Hvis man har en lambda kurve kan man afgøre om der er luftoverskud = røg/ikke røg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lykkelig ejer af en Seat altea 2.0 TDI dsg med hybrid turbo fra WD tuning
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Skal heller ikke ryge under indkøring.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 27
- Tilmeldt: 30. mar 2016, 19:01
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Aalborg Ø.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Min gamle EGR ventil var altid mega sodet til. Af med lortet
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 485
- Tilmeldt: 31. aug 2016, 07:51
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Fredericia
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 36 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Har fået EGR kodet off på min gamle traktor. Mangler dog lige at få hevet vacuum slangen af og smide en bolt i og få det tætnet sådan at jeg er 100 sikker.
Mvh Flemming Jacobsen
2001 Passat 1.9 TDI - 101 Stc. (2002 Model / 3BG)
VCDS + OBD11
2001 Passat 1.9 TDI - 101 Stc. (2002 Model / 3BG)
VCDS + OBD11
- larslyn
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2145
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 18:34
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Beerpiece
- Has thanked: 229 times
- Been thanked: 110 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
lyder fintEmilOdin skrev:https://youtu.be/tuPbyirr5fs
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2233
- Tilmeldt: 23. jan 2010, 13:37
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 94 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Nu kan jeg også melde mig ind i klubben for no-EGR
Jeg kan ikke mærke at den skulle være blevet betydeligt længere om at blive varm.
Den rammer 90 grader efter ca. 10-15km som den altid har gjort.
Motor CFFB. Min passat har brødrister, og hvis jeg har forstået det korrekt, så bruger den ikke kølevand til at varme kabinen op med før det er nået 80 grader.
Om det er det der gør foreskellen ved jeg ikke, men jeg synes det fungerer fint.
Venlig hilsen Bo
Jeg kan ikke mærke at den skulle være blevet betydeligt længere om at blive varm.
Den rammer 90 grader efter ca. 10-15km som den altid har gjort.
Motor CFFB. Min passat har brødrister, og hvis jeg har forstået det korrekt, så bruger den ikke kølevand til at varme kabinen op med før det er nået 80 grader.
Om det er det der gør foreskellen ved jeg ikke, men jeg synes det fungerer fint.
Venlig hilsen Bo
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 385
- Tilmeldt: 4. feb 2011, 15:12
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Har fået egr-off i dag på A3 CFFB. Og ny fil efter Nox-update. Jeg syntes den går fint. Men jeg syntes den lyder lidt som koldklam HDI ved svag mellem accelerationer meget tydligt i 2. Om det er Dieselbanken kan jeg ikke helt finde ud af. Men prøver lige at give den en dysserens.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2233
- Tilmeldt: 23. jan 2010, 13:37
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 94 times
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Har du fået lavet EGR-off på den software som VW ladge ind ifb. med opdateringen?
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 385
- Tilmeldt: 4. feb 2011, 15:12
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: EGR-Delete erfaringer søges! Good vs. Bad
Nej Har fået lagt ny fil i efter NOx update med egr-off