Hey folkens... Har lige fået chippet min golf 5 gt med et overraskende godt resultat. Fra 105 hk til 163 hk og små 382 nm. Bilen har en bls motor.
-men, min kobling "filer" eller "fedter" når den laver max moment. Bilen har gået 200.000 så jeg tænker at koblingen skulle skiftes alligevel.
Hvad for en kobling skal jeg skifte til for at undgå at den "filer"?? Jeg ved at der findes performance koblinger men jeg vil gerne bibeholde min komfort da jeg kører forholdsvis langt hver dag.
Ser frem til at høre jeres forslag.
Golf V Upgrade Kobling
-
- Medlem
- Indlæg: 608
- Tilmeldt: 7. mar 2015, 12:18
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 47 times
Re: Golf V Upgrade Kobling
Hej.
Jeg har selv lige fået optimeret min gamle Golf 5 2,0TDI her for ikke lang tid siden og skiftede i samme omgang koblingen ud.
Min havde kørt 334.000 på fabriks koblingen, så din har jo mange km endnu hehe..
Jeg købte et komplet koblingssæt fra Sachs, og jeg synes på ingen måde den er tungere eller hårdere end den gamle der sad på som standard.
Jeg har selv lige fået optimeret min gamle Golf 5 2,0TDI her for ikke lang tid siden og skiftede i samme omgang koblingen ud.
Min havde kørt 334.000 på fabriks koblingen, så din har jo mange km endnu hehe..
Jeg købte et komplet koblingssæt fra Sachs, og jeg synes på ingen måde den er tungere eller hårdere end den gamle der sad på som standard.
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 9072
- Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:48
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 123 times
Re: Golf V Upgrade Kobling
BLS med 163 hk. Næppe.
Men lad os sige den har den effekt og ikke mindst moment så skal du ha en Sachs performance i.
Husk at BLS har mindre dysespidser.
De kan ikke lave så meget power. Så det virker sært.
Men lad os sige den har den effekt og ikke mindst moment så skal du ha en Sachs performance i.
Husk at BLS har mindre dysespidser.
De kan ikke lave så meget power. Så det virker sært.
Rullefelt - Fejlfinding - VAG speciale - Kobling/svinghjul - TDI problemer - VCDS - Kodning
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.
Mondeo MK4 2.5T
T6.1 150 DSG 2021
Porsche Diesel Junior 1958
Lupo 3L trækløver.