2.0 TDI tikker

themasterdk
Helt nyt medlem
Indlæg: 70
Tilmeldt: 1. aug 2012, 14:51
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Holbæk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

2.0 TDI tikker

Indlæg af themasterdk » 10. feb 2017, 08:58

Hej alle

Jeg har en Passat 2.0 TDI fra 2011 når den er kold kan motoren begynde og tikke ved omkring 2200 omdr. Og det er kun når den er helt kold og forsvinder igen når den er varm eller holder den under de 2200 omdr. Er det noget jeg skal havde kigget på eller er det normalt for den motor?? Skal siges den har kørt 250000 km

Mvh Lars
Kan det laves selv, så gør det selv

Buusdk
Nyt medlem
Indlæg: 444
Tilmeldt: 1. jun 2014, 20:37
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af Buusdk » 10. feb 2017, 10:12

Hej

Jeg har også en 2.0TDI (CR), godtnok fra 2009. Den er lige blevet opdateret hos SMC ifbm. diesel gate. Og den er også begyndt at tikke i det område når den er helt kold.
Generelt har den fået en mere hård motorgang i kold tilstand. Men efter 5 minutter er den helt normal. Den har så kørt 399.000

OlsenD
Nyt medlem
Indlæg: 134
Tilmeldt: 17. jun 2011, 23:14
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af OlsenD » 20. feb 2017, 22:23

Jeg har en 2,0 TDI fra 11

min har den samme lyd, der sagde de at det var dyserne der var problemet,
vw betaler 90% på reservedele og 90% arbejdsløn.

for det ikke skal være løgn så har min bil tid i morgen (Torsdag d.21-2-17 )
men den skulle være færdig samme dag. så jeg kan give en tilbage melding onsdag, om det er blevet bedre.

/D Olsen

Buusdk
Nyt medlem
Indlæg: 444
Tilmeldt: 1. jun 2014, 20:37
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af Buusdk » 22. feb 2017, 12:27

Det er bare underligt at det kun er på kold motor så.
Mit gæt er at trykket er hævet, og giver en markant anderledes forbrænding, som nok ikke er ideel ved kold motor.
Min skifter lyd efter blot 2 km.

JAS
Nyt medlem
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. okt 2013, 11:58
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Dalby
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af JAS » 23. feb 2017, 20:58

OlsenD skrev:Jeg har en 2,0 TDI fra 11

min har den samme lyd, der sagde de at det var dyserne der var problemet,
vw betaler 90% på reservedele og 90% arbejdsløn.

for det ikke skal være løgn så har min bil tid i morgen (Torsdag d.21-2-17 )
men den skulle være færdig samme dag. så jeg kan give en tilbage melding onsdag, om det er blevet bedre.

/D Olsen
Status? ;)

OlsenD
Nyt medlem
Indlæg: 134
Tilmeldt: 17. jun 2011, 23:14
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af OlsenD » 23. feb 2017, 22:18

JAS skrev:
OlsenD skrev:Jeg har en 2,0 TDI fra 11

min har den samme lyd, der sagde de at det var dyserne der var problemet,
vw betaler 90% på reservedele og 90% arbejdsløn.

for det ikke skal være løgn så har min bil tid i morgen (Torsdag d.21-2-17 )
men den skulle være færdig samme dag. så jeg kan give en tilbage melding onsdag, om det er blevet bedre.

/D Olsen
Status? ;)[/quote


selvfølgelig :-)

Jeg havde 3 dyser der var defekt, VW har skiftet dem og jeg skulle åbenbart ikke betale noget for det ?

lyden er væk, og går meget bedre både når den er kold og var nu . og ikke mindst længere på literen :-)

JAS
Nyt medlem
Indlæg: 279
Tilmeldt: 28. okt 2013, 11:58
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Dalby
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af JAS » 23. feb 2017, 22:20

På en bil fra '11 ? :-O

Min er nemlig også begyndt at tikke, i et område af 3-400 omdr lige omkring de 2k rpms.

Men har da godt nok svært ved at se hvordan jeg skulle kunne overtale dem til at skulle betale for det :-D
Er det fordi de ved det har noget med opdatering at gøre?

ESN
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 23. jan 2017, 17:31
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af ESN » 23. feb 2017, 22:26

De øger jo dysetrykket med deres opdatering, så sæføli får det konsekvenser for holdbarheden på dyserne.
No Letting the Old Man In!

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 20. aug 2018, 10:18

Har tilsedynladende fået samme problem på min Passat med CFFB motor.
Den har pt. kørt 282t km og dyse nummer 3 går helt op til 3mg når bilen er kold og der kommer en frygtelig raslelyd, ligeså snart den bliver varm bliver det normalt. Har enkelte gange også oplevet den hakker.
Er der andre der har fået kulance på dyseskift ? NoX opdatering blev lavet for knap et år siden.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af HansH » 20. aug 2018, 11:00

passat3c skrev:
20. aug 2018, 10:18
Har tilsedynladende fået samme problem på min Passat med CFFB motor.
Den har pt. kørt 282t km og dyse nummer 3 går helt op til 3mg når bilen er kold og der kommer en frygtelig raslelyd, ligeså snart den bliver varm bliver det normalt. Har enkelte gange også oplevet den hakker.
Er der andre der har fået kulance på dyseskift ? NoX opdatering blev lavet for knap et år siden.
Deres "Trust Building Measures" i forb. med NOx opdatering siger som udgangspunkt op til 2 år efter opdatering, og at bilen har max 250.000km på tælleren den dag du henvender dig. Endvidere skal du have fuld servicehistorik, som det hedder sig.

Jeg ville bare skynde mig at kontakte dit aut. værksted og forelægge dem problemet. Du har jo intet at tabe.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 20. aug 2018, 11:55

Hej HansH
Der er allerede bestilt tid. Nu havde den jo også gået mere en de 250t inden Nox så lad os se hvad de siger.
Bilen har alle service fra VW dog ikke i DK, så hvis jeg kender SMC godt nok skal de nok snige sig ud af det..

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 27. aug 2018, 08:50

Ingen kulance i mit tilfælde.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af HansH » 27. aug 2018, 09:10

passat3c skrev:
27. aug 2018, 08:50
Ingen kulance i mit tilfælde.
:(
Injektorer er pebrede, så det er pænt nedern!

Kan du uddybe lidt nærmere hvordan jeres dialog forløb ... faldt den på km-stand, eller hvilke(t) argurment(er) fremførte de mod at yde kulance ?
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Brugeravatar
malern
Medlem
Indlæg: 1072
Tilmeldt: 31. jan 2012, 19:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: køge
Has thanked: 59 times
Been thanked: 33 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af malern » 27. aug 2018, 14:52

Friske Dyser er Kim Ritter (Dynotrim) ofte leverings dygtig i. Og til meget fornuftige priser!
Han er så også en Ørn til at køre dem ind
T6 Transpeter TDI
Golf 7.5 Variant Highline TDI DSG
Malerfirmaet Vholm. Alt i malerarbejde og maling. Speciel VAGCars rabat

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 30. aug 2018, 10:10

De mener det er normalt at dyser kan volde problemer med de km bilen har kørt. Han påstod at de ikke kunne måle noget.
Jeg måtte så fortælle at jeg kunne informere ham om at det var dyse nummer 3, og at jeg selv havde målt det. Men det korte svar er som sædvanlig er det utrolig svært at få noget kulance på noget hos VW om det er dyser eller rust.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af HansH » 30. aug 2018, 10:32

passat3c skrev:
30. aug 2018, 10:10
De mener det er normalt at dyser kan volde problemer med de km bilen har kørt.
Deri har han jo heller ikke uret. Når en bil har kørt 282.000km, så har injektorerne åbnet og lukket mange gange.
Du fik lavet NOx opdatering for et år siden.
Opdateringen gør at injektorerne skal åbne/lukke 3 gange i hver takt, mod 2 gange inden opdateringen. Dvs sliddet øges groft sagt med 50%.
Hvis man antager at du har kørt 30.000km på det år med opdateringen, så siger dit regnestykke altså ca 250.000km uden opdatering, og 30.000km med opdatering (hvor slid så svarer til groft sagt 45.000km med den oprindelige software).
Dvs dine injektorer er på nuv. tidspunkt slidt hvad der svarer til lige knap 300.000km uden NOx opdatering.

Jeg synes at svaret i dette tilfælde ikke er urimeligt. Din slidte dyse kan kun for en lille dels vedkommende tilskrives opdateringen.
Sagen er bare, at VW's attitude hidtil har været at dække meget bredt - OGSÅ i sager som din, hvor de kunne have argumenteret sig ud af det.
Og så er det klart man er sådan lidt .... hvis han kunne få dækket, hvorfor kan jeg så ikke...

Man kunne filosofere over, om de har strammet skruen i takt med at mediehypen er aftaget.
I starten havde de brug for at få dæmpet stemningen ved at fremstå kundevenlige og indstillet på at rette op på en misere.
Men nu taler ingen jo om dieselgate mere .... såå...
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 30. aug 2018, 10:39

Ja jeg ved det, men så kommer spørgsmålet om man skal få skiftet den en dyse det er galt med eller alle 4. Ved min gamle 3C gik de andre med 6 mdr. interval, så hvis jeg skal få skiftet alle 4 dyser heller jeg mere til at købe en ny motor selvom det lyder lidt dristigt, prisen bliver ca. det samme.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af HansH » 30. aug 2018, 10:43

passat3c skrev:
30. aug 2018, 10:39
Ja jeg ved det, men så kommer spørgsmålet om man skal få skiftet den en dyse det er galt med eller alle 4. Ved min gamle 3C gik de andre med 6 mdr. interval, så hvis jeg skal få skiftet alle 4 dyser heller jeg mere til at købe en ny motor selvom det lyder lidt dristigt, prisen bliver ca. det samme.
Det er absolut en relevant overvejelse. De injektorer koster kassen :(

Overordnet set kommer det måske også på tale at tage hele bilens fremtid op til behandling.
Når den har CFFB motor, må det være en B7 ... dvs den er årgang 2011'ish ?
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 30. aug 2018, 12:37

Yep, men det var jo nu jeg skulle til at tjene penge på den :D Den er jo afskrevet nu.
Ja det er en 2012

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af HansH » 30. aug 2018, 12:40

passat3c skrev:
30. aug 2018, 12:37
Yep, men det var jo nu jeg skulle til at tjene penge på den :D Den er jo afskrevet nu.
Ja det er en 2012
Hehe, ja det kan jeg sagtens følge :)
Hvis resten af bilen er i orden og tilfredsstiller dit behov, så er det da også bare i med noget nyt grej i maskinrummet - hvad enten det så bare er injektorer eller en helt ny hest - og så kan den jo tjene dig rigtig godt længe endnu.

Min egen er fra november 2012, men har kun gået 134.000, så den regner jeg bestemt også med at skulle have noget tid endnu.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

JV
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 28. dec 2016, 11:32
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af JV » 30. aug 2018, 20:58

Man kan da ikke få en motor til Ca 11.000kr? Og hvis man køber en brugt så er det jo gamle dyser som også kan fejle noget🙂

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af HansH » 30. aug 2018, 21:24

JV skrev:
30. aug 2018, 20:58
Man kan da ikke få en motor til Ca 11.000kr? Og hvis man køber en brugt så er det jo gamle dyser som også kan fejle noget🙂
Nej, selvfølgelig ikke.
Men rationalet vil vel være, at så har man bagefter ikke kun 4 nye injektorer - men en ny motor.
Det er jo nok ikke kun injektorerne der er slidt efter 282.000km på den gamle...
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

JV
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 28. dec 2016, 11:32
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af JV » 31. aug 2018, 06:49

Motoren er jo lige kørt til 🙂 men. Hvad koster en ny motor. 50.000kr? Udover hvis du ikke kan sætte den i så kommer det til at blive meget dyre

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 10. sep 2018, 07:01

JV skrev:
31. aug 2018, 06:49
Motoren er jo lige kørt til 🙂 men. Hvad koster en ny motor. 50.000kr? Udover hvis du ikke kan sætte den i så kommer det til at blive meget dyre
Nej man kan ikke få en ny motor for 11,000,- Kr. men kan kan få en motor der har gået relativ få KM (40-45tkm) til små 15,000,- Kr. 4 nye dyser koster 25,000,-, så prisen ænder på det samme.

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 10. sep 2018, 07:04

HansH skrev:
30. aug 2018, 21:24
JV skrev:
30. aug 2018, 20:58
Man kan da ikke få en motor til Ca 11.000kr? Og hvis man køber en brugt så er det jo gamle dyser som også kan fejle noget🙂
Nej, selvfølgelig ikke.
Men rationalet vil vel være, at så har man bagefter ikke kun 4 nye injektorer - men en ny motor.
Det er jo nok ikke kun injektorerne der er slidt efter 282.000km på den gamle...
Lige en update, fik downgraded softwaren og det virker som om støj´en forsvinder (mærkbart mindre støj) med softwaren før NoX opdateringen. Skal lige køre et par dage mere.

JV
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 28. dec 2016, 11:32
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af JV » 12. sep 2018, 16:38

Nej man kan ikke få en ny motor for 11,000,- Kr. men kan kan få en motor der har gået relativ få KM (40-45tkm) til små 15,000,- Kr. 4 nye dyser koster 25,000,-, så prisen ænder på det samme.
Du kan ikke købe nogen brugte inde på nemdele til så lav en pris. De har en til 28.000 der har kørt 48tkm.
At du kan få den så meget billigere andre steder lyder vildt.

Men dyser til den motor er slet ikke så dyre som du tror. De kan fåes til 11430kr OE renoveret.
Der er ingen grund til at købe "nye" ;)

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 13. sep 2018, 07:09

Hej JV
Mht. motoren har jeg kikket på den i Tyskland, tag et hurtig kik på ebay. Vedr. dyserne er den pris jeg har skerevt prisen fra VW på nye dyser. Hvis jeg ender med at udskifte dysen bliver det nok alle 4 har dårlig erfaringen med kun 1 fra min gamle B6. Og ja så kan man altid snakke om det skal være renoveret eller nye.

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 26. nov 2018, 12:56

HansH skrev:
30. aug 2018, 10:32
passat3c skrev:
30. aug 2018, 10:10
De mener det er normalt at dyser kan volde problemer med de km bilen har kørt.
Deri har han jo heller ikke uret. Når en bil har kørt 282.000km, så har injektorerne åbnet og lukket mange gange.
Du fik lavet NOx opdatering for et år siden.
Opdateringen gør at injektorerne skal åbne/lukke 3 gange i hver takt, mod 2 gange inden opdateringen. Dvs sliddet øges groft sagt med 50%.
Hvis man antager at du har kørt 30.000km på det år med opdateringen, så siger dit regnestykke altså ca 250.000km uden opdatering, og 30.000km med opdatering (hvor slid så svarer til groft sagt 45.000km med den oprindelige software).
Dvs dine injektorer er på nuv. tidspunkt slidt hvad der svarer til lige knap 300.000km uden NOx opdatering.

Jeg synes at svaret i dette tilfælde ikke er urimeligt. Din slidte dyse kan kun for en lille dels vedkommende tilskrives opdateringen.
Sagen er bare, at VW's attitude hidtil har været at dække meget bredt - OGSÅ i sager som din, hvor de kunne have argumenteret sig ud af det.
Og så er det klart man er sådan lidt .... hvis han kunne få dækket, hvorfor kan jeg så ikke...

Man kunne filosofere over, om de har strammet skruen i takt med at mediehypen er aftaget.
I starten havde de brug for at få dæmpet stemningen ved at fremstå kundevenlige og indstillet på at rette op på en misere.
Men nu taler ingen jo om dieselgate mere .... såå...
Nu med 4 nye dyser på kulance :D :lol: Det tog 4 mdr. men det lykkedes.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af HansH » 26. nov 2018, 13:05

passat3c skrev:
26. nov 2018, 12:56
Nu med 4 nye dyser på kulance :D :lol: Det tog 4 mdr. men det lykkedes.
Alle tiders :)
4 nye dyser + udskiftning er en ganske pæn slat penge, så det er dælme rart at spare!

Da du nu også har fået nedgraderet softwaren til gammel snyde-version, så skulle du være fint-fint kørende igen.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

passat3c
Helt nyt medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. sep 2009, 21:17
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: 2.0 TDI tikker

Indlæg af passat3c » 26. nov 2018, 20:05

Ahh den er blevet opgraderet igen inden VW vil kikke på den, men skal helt sikkert nedgrades. Men ja det var helt del at spare.

Besvar

Tilbage til "Motor"