Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
tropic
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 8. jun 2015, 00:36
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af tropic » 25. jul 2017, 18:17

Jeg har lige sat min A4 Avant til salg igår på bilbasen og fik indenfor tre timer en henvendelse midt om natten, hvor jeg synes det lyder lidt suspekt. Vi har skrevet et par mails sammen i dag, hvor personen spurgte til hvor lang tid, jeg havde ejet bilen, og hvad min mindstepris var. Her til aften skriver personen følgende:

"Thank you for your information I want you to know and understand that am buying it for my uncle in Canada and I want you to know that I have a private shipping agency that will come for the pick up, after I've paid all your money into your account, so kindly get back to me with your address and phone Number for me to forward it to the shipping agency for them to help me estimate shipping costs."

Hvad siger i, lyder det ikke bare en smule underligt eller? Hvordan skal jeg lige fortsætte den?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Golf6R
Helt nyt medlem
Indlæg: 25
Tilmeldt: 9. dec 2016, 16:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af Golf6R » 25. jul 2017, 18:20

tropic skrev:Jeg har lige sat min A4 Avant til salg igår på bilbasen og fik indenfor tre timer en henvendelse midt om natten, hvor jeg synes det lyder lidt suspekt. Vi har skrevet et par mails sammen i dag, hvor personen spurgte til hvor lang tid, jeg havde ejet bilen, og hvad min mindstepris var. Her til aften skriver personen følgende:

"Thank you for your information I want you to know and understand that am buying it for my uncle in Canada and I want you to know that I have a private shipping agency that will come for the pick up, after I've paid all your money into your account, so kindly get back to me with your address and phone Number for me to forward it to the shipping agency for them to help me estimate shipping costs."

Hvad siger i, lyder det ikke bare en smule underligt eller? Hvordan skal jeg lige fortsætte den?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis du får alle pengene inden du sender bilen afsted så er der vel ingen ko på isen.
Men tjek med din bank at måden du får pengene på ikke kan trækkes tilbage efterfølgende som f.eks. ved udenlandske checks som tager nogle dage at cleare. Der kan du tro at du har fået pengene blot for at finde ud af at checken er dækningsløs.

Sendt fra min SM-A510F med Tapatalk

IboI
Helt nyt medlem
Indlæg: 41
Tilmeldt: 4. maj 2017, 17:20
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 3 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af IboI » 25. jul 2017, 18:20

Jeg synes du skal droppe det, er rimelig sikker på det er noget fup.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Turbotrim
Aktiv medlem
Indlæg: 1848
Tilmeldt: 7. okt 2008, 21:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af Turbotrim » 25. jul 2017, 18:24

Det er klassisk fupnummer, spil lidt med på den og giv dem et kontonummer og en adresse på Bornholm eller lignende :mrgreen:

Brugeravatar
TorbenRasmussen
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 14. maj 2013, 21:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 204 times
Been thanked: 837 times
Kontakt:

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af TorbenRasmussen » 25. jul 2017, 18:46

Turbotrim skrev:Det er klassisk fupnummer, spil lidt med på den og giv dem et kontonummer og en adresse på Bornholm eller lignende :mrgreen:
God idé at drive gæk med en kriminel person, som har dit telefonnummer...
2023 BMW iX3 Charged Plus
2022 Tesla M3 Std. Range Plus
Tidligere: 2020 Volvo V60 T5 R-design , 2019 VW Polo 1.0 TSI Highline , 2016 Audi A5 Sportback LE, 2015 VW Polo 1.2 TSI Comfortline, 2014 Audi A4 Avant 2.0 TDI, 2011 BMW 3 sedan, 2010 VW Polo 1.4 Comfortline

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af Dakota » 25. jul 2017, 18:50

Den slags florerer overalt på DBA og Bilbasen. Ignorer henvendelsen eller meld den til sitets administratorer, så de kan udelukke brugeren.

Brugeravatar
tropic
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 8. jun 2015, 00:36
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af tropic » 25. jul 2017, 18:51

Tænkte jeg nok. Forventer de ligefrem at stjæle bilen eller?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af Dakota » 25. jul 2017, 19:01

tropic skrev:Tænkte jeg nok. Forventer de ligefrem at stjæle bilen eller?
Nej nej, men den typiske fremgangsmåde er at I bliver enige om et salg og køber så "kommer til" at overføre for mange penge og sender kvittering på dette.
Da du jo er en flink mand og ikke mistænker noget, tilbagefører du naturligvis det overskydende beløb. Og efter 2-3 dage får du så at vide at den oprindelige overførsel ikke er blevet godkendt eller var falsk og står nu uden penge for bilen - og uden de penge, du har tilbageført.

https://sikkerhed.dba.dk/saelg-sikkert/ ... rksom-paa/

Brugeravatar
tropic
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 8. jun 2015, 00:36
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af tropic » 25. jul 2017, 19:23

Dakota skrev:
tropic skrev:Tænkte jeg nok. Forventer de ligefrem at stjæle bilen eller?
Nej nej, men den typiske fremgangsmåde er at I bliver enige om et salg og køber så "kommer til" at overføre for mange penge og sender kvittering på dette.
Da du jo er en flink mand og ikke mistænker noget, tilbagefører du naturligvis det overskydende beløb. Og efter 2-3 dage får du så at vide at den oprindelige overførsel ikke er blevet godkendt eller var falsk og står nu uden penge for bilen - og uden de penge, du har tilbageført.

https://sikkerhed.dba.dk/saelg-sikkert/ ... rksom-paa/
Ja det lyder jo godt nok lige præcis som det.. Så meget for håbet om et hurtigt salg Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

erlingvj
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6227
Tilmeldt: 22. aug 2011, 17:30
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 96 times
Been thanked: 212 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af erlingvj » 25. jul 2017, 19:28

DBA er hurtige og gode til at gribe ind, så gør dig selv og andre den tjeneste straks at anmelde det til DBA!

Brugeravatar
tropic
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 8. jun 2015, 00:36
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af tropic » 25. jul 2017, 19:53

erlingvj skrev:DBA er hurtige og gode til at gribe ind, så gør dig selv og andre den tjeneste straks at anmelde det til DBA!
Det vil jeg helt sikkert gøre!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Turbotrim
Aktiv medlem
Indlæg: 1848
Tilmeldt: 7. okt 2008, 21:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af Turbotrim » 25. jul 2017, 20:07

TorbenRasmussen skrev:
Turbotrim skrev:Det er klassisk fupnummer, spil lidt med på den og giv dem et kontonummer og en adresse på Bornholm eller lignende :mrgreen:
God idé at drive gæk med en kriminel person, som har dit telefonnummer...
Ja det kunne blive utrolig farligt :mrgreen: :mrgreen:

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af SteffenR » 25. jul 2017, 21:07

TorbenRasmussen skrev:
Turbotrim skrev:Det er klassisk fupnummer, spil lidt med på den og giv dem et kontonummer og en adresse på Bornholm eller lignende :mrgreen:
God idé at drive gæk med en kriminel person, som har dit telefonnummer...

Hvad skulle han gøre? Ringe og sige "jag knullar din mama!" Eller telesalg
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

hpo
Medlem
Indlæg: 922
Tilmeldt: 7. okt 2014, 21:55
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Skovlunde
Has thanked: 23 times
Been thanked: 78 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af hpo » 25. jul 2017, 22:31

tropic skrev:
Dakota skrev:
tropic skrev:Tænkte jeg nok. Forventer de ligefrem at stjæle bilen eller?
Nej nej, men den typiske fremgangsmåde er at I bliver enige om et salg og køber så "kommer til" at overføre for mange penge og sender kvittering på dette.
Da du jo er en flink mand og ikke mistænker noget, tilbagefører du naturligvis det overskydende beløb. Og efter 2-3 dage får du så at vide at den oprindelige overførsel ikke er blevet godkendt eller var falsk og står nu uden penge for bilen - og uden de penge, du har tilbageført.

https://sikkerhed.dba.dk/saelg-sikkert/ ... rksom-paa/
Ja det lyder jo godt nok lige præcis som det.. Så meget for håbet om et hurtigt salg Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er helt sikkert fup og svindel,der er ingen som i aldrig nogen sinde der køber en almindelig bil i DK for så at få sendt den verden rundt,det handler som tidligere skrevet om at fuppe dig for nogle transport skillinger på falske overførsler,meld det eller fordriv tiden med at holde dem for nar indtil de mister interessen,det kan være ganske sjov
A3 3,2 vr6

Brugeravatar
Martin1986
Aktiv medlem
Indlæg: 2361
Tilmeldt: 4. feb 2011, 16:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Herning
Has thanked: 36 times
Been thanked: 105 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af Martin1986 » 25. jul 2017, 22:38

Hvordan kan man være i tvivl?
Nuværende bil: BMW F11 530D

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af ph » 26. jul 2017, 05:03

hpo skrev:
tropic skrev:
Dakota skrev: Nej nej, men den typiske fremgangsmåde er at I bliver enige om et salg og køber så "kommer til" at overføre for mange penge og sender kvittering på dette.
Da du jo er en flink mand og ikke mistænker noget, tilbagefører du naturligvis det overskydende beløb. Og efter 2-3 dage får du så at vide at den oprindelige overførsel ikke er blevet godkendt eller var falsk og står nu uden penge for bilen - og uden de penge, du har tilbageført.

https://sikkerhed.dba.dk/saelg-sikkert/ ... rksom-paa/
Ja det lyder jo godt nok lige præcis som det.. Så meget for håbet om et hurtigt salg Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er helt sikkert fup og svindel,der er ingen som i aldrig nogen sinde der køber en almindelig bil i DK for så at få sendt den verden rundt,det handler som tidligere skrevet om at fuppe dig for nogle transport skillinger på falske overførsler,meld det eller fordriv tiden med at holde dem for nar indtil de mister interessen,det kan være ganske sjov
Hmm. Jeg har da solgt en frontskadet hiace uden afgift til en som ville sende den til afrika
Og der er da flere dødssyge rolla'er som er sendt samme vej
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af ph » 26. jul 2017, 05:07

Men der er vel 3.muligheder
1. Den er god nok
2. De henter bilen kl. Kvart over kvalme
3.de sender for mange penge og vil ha dig til at sende nogen retur, i så fald skal man nok undlade at udlevere bilen
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

LKA63
Medlem
Indlæg: 582
Tilmeldt: 22. mar 2013, 16:16
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af LKA63 » 26. jul 2017, 05:20

Martin1986 skrev:Hvordan kan man være i tvivl? Billede
+ 1
Mange hilsner
Lars

Audi A6 4F tdi - blb - 140 hk - årgang 2005.

svan
Aktiv medlem
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
Has thanked: 0
Been thanked: 35 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af svan » 26. jul 2017, 05:39

hpo skrev:
tropic skrev:
Dakota skrev: Nej nej, men den typiske fremgangsmåde er at I bliver enige om et salg og køber så "kommer til" at overføre for mange penge og sender kvittering på dette.
Da du jo er en flink mand og ikke mistænker noget, tilbagefører du naturligvis det overskydende beløb. Og efter 2-3 dage får du så at vide at den oprindelige overførsel ikke er blevet godkendt eller var falsk og står nu uden penge for bilen - og uden de penge, du har tilbageført.

https://sikkerhed.dba.dk/saelg-sikkert/ ... rksom-paa/
Ja det lyder jo godt nok lige præcis som det.. Så meget for håbet om et hurtigt salg Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er helt sikkert fup og svindel,der er ingen som i aldrig nogen sinde der køber en almindelig bil i DK for så at få sendt den verden rundt,det handler som tidligere skrevet om at fuppe dig for nogle transport skillinger på falske overførsler,meld det eller fordriv tiden med at holde dem for nar indtil de mister interessen,det kan være ganske sjov
Eksport af gamle kasser eksisterer i høj grad, har en kammerat som lige har solgt en touran som røg til polen og min lokale hugger vil stort set ikke sælge noget fordi det skal eksporteres til hulla bulla land, men den konkrete sag her, den lugter

Sendt fra min D5803 med Tapatalk

Brugeravatar
TorbenRasmussen
Aktiv medlem
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 14. maj 2013, 21:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 204 times
Been thanked: 837 times
Kontakt:

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af TorbenRasmussen » 26. jul 2017, 06:29

SteffenR skrev:
TorbenRasmussen skrev:
Turbotrim skrev:Det er klassisk fupnummer, spil lidt med på den og giv dem et kontonummer og en adresse på Bornholm eller lignende :mrgreen:
God idé at drive gæk med en kriminel person, som har dit telefonnummer...

Hvad skulle han gøre? Ringe og sige "jag knullar din mama!" Eller telesalg
I den variant af tricket jeg kender, så tropper der nogen op og henter bilen sammen med de "overskydende" penge. Hvis du har sendt vedkommende til Bornholm, så ville jeg ikke være 100% sikker på, at man ikke lige lagde en ekstra indsats for at finde den rigtige adresse bagefter. Det er ikke et rent telescam det hér. Men det er måske bare mig der er paranoid.
2023 BMW iX3 Charged Plus
2022 Tesla M3 Std. Range Plus
Tidligere: 2020 Volvo V60 T5 R-design , 2019 VW Polo 1.0 TSI Highline , 2016 Audi A5 Sportback LE, 2015 VW Polo 1.2 TSI Comfortline, 2014 Audi A4 Avant 2.0 TDI, 2011 BMW 3 sedan, 2010 VW Polo 1.4 Comfortline

Brugeravatar
tropic
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 8. jun 2015, 00:36
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af tropic » 12. aug 2017, 20:28

Fik endnu en interessant en fra en anden

"Greetings my dear,

please Sorry for not being able to reply your message.there has been a lot of bombing and shooting here in my country Syria

How are you and your family today, I pray you are all safe and good?
I thank you for your response to my mail on your car? which i am interested in, i read the details of your car? and i like it and i am ready to pay for it on your Said price. I am Contacting you in great confidence hoping that you are a very reliable and trustworthy person and therefore would be helpful to me.

My name is Dr.Aabdar Abdulahi, a Medical Doctor by profession / volunteer and a member of the Red Cross, I am from Syria. I contacted you because of the sanctions imposed by the United States and the European Union, Which prevent us from Securing our financial transaction here.

I have the sum of 2.7 million euros Which I discovered in my brother's save ground, my late brother Abdulahi Mohamed , who was killed in the al-Omari Mosque Massacre. He was a very successful contractor in Kuwaiti Oil city and was privately dealing on gold dust and bars before his untimely death.

The ongoing civil unrest in my country Syria have changed my future and if we come to a concrete agreement i will send the money to you for safe keeping till i make my way and come to meet you in your country very soon, i will need the car? and that is why i contacted you, please help me to achieve this achievement.

I will give you 15% of the total money (2.7million euros) for your assistance / participation. I hope I am been fair on this deal.
Where i am now we can only communicate through the Red Cross communication facilities which only permits me to send emails and we can not make phone calls now because no network at Bab al salaam area since it what blocked by the government.

Please if you are interested in helping me in this transaction i will give to you the complete details you need for us to carry out this transaction successfully. I have a very good means of sending the money out of Syria to your country with the help of a red cross jet that brings relief materials from Europe. Please, you are in a position to help me start a new life. I have already lost my wife and my 12 year old daughter in the chemical attack when i went to work to save the lives of other people. Please my life is in danger in the hands of Asaad military and ISIS terrorist.

I would owe you my life if you help me. I wait for your fast response so i can give you further details upon hearing from you. Please reserve the car? for me and consider my request for our mutual benefit and life ahead."

Brugeravatar
vandhunden
Medlem
Indlæg: 1338
Tilmeldt: 25. maj 2010, 11:39
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 46 times
Been thanked: 138 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af vandhunden » 12. aug 2017, 20:38

Jeg synes du svare med følgende tekst

Suck my Balls
Nuværende køretøjer: VW Passat 2,0 TDI BMT Variant 190 HK DSG6 & Honda 1100 CBR BlackBird

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 3. okt 2009, 19:25
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af Dakota » 12. aug 2017, 20:49

Det vildeste ved de der Nigeria-breve er, at det scam har kørt i 15+ år nu og folk STADIG hopper på det... om jeg fatter det :roll:

Brugeravatar
Ice Fox
Aktiv medlem
Indlæg: 3453
Tilmeldt: 21. mar 2011, 12:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vejle Amt..
Has thanked: 1 time
Been thanked: 32 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af Ice Fox » 12. aug 2017, 21:26

Dakota skrev:Det vildeste ved de der Nigeria-breve er, at det scam har kørt i 15+ år nu og folk STADIG hopper på det... om jeg fatter det :roll:
Ja.. Det er sq utroligt at folk bliver ved med at hoppe på det..
Der er jævnligt information om det i medierne..

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af SteffenR » 12. aug 2017, 21:56

Grådighed gør dum og det er et svindelnummer designet til, at kun ramme folk der ikke er så skarpe.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Brugeravatar
Dawid S
Nyt medlem
Indlæg: 406
Tilmeldt: 4. feb 2010, 01:05
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: PureWrap.se
Has thanked: 0
Been thanked: 10 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af Dawid S » 12. aug 2017, 23:30

BilledeBillede

Billede
SQ5

Brugeravatar
MichaelSmed
Aktiv medlem
Indlæg: 2157
Tilmeldt: 29. nov 2011, 19:05
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 174 times
Been thanked: 103 times

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af MichaelSmed » 12. aug 2017, 23:42

Det er så retarderet, at det går helt ondt.

Brugeravatar
West
Medlem
Indlæg: 702
Tilmeldt: 6. jul 2008, 20:24
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af West » 13. aug 2017, 08:09

Det vilde er da helt klart at han søger hjælp fra tropic!
Med den slags penge kunne man nok finde nogen dygtige folk tæt på, eller finde nogle leje soldater og andet til at hjælpe, men han har jo så lige fundet heldige tropic! Hvilken chance

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
2006 Seat Leon 2.0T FSI

Brugeravatar
tropic
Helt nyt medlem
Indlæg: 73
Tilmeldt: 8. jun 2015, 00:36
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af tropic » 13. aug 2017, 08:48

West, nu ved du jo ikke, hvad jeg laver i min fritid, jeg kunne jo være en psyko-sej lejesoldat, der trækker folk ud af krigszoner...

Brugeravatar
West
Medlem
Indlæg: 702
Tilmeldt: 6. jul 2008, 20:24
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Suspekt henvendelse ved salg af bil på bilbasen/DBA

Indlæg af West » 13. aug 2017, 09:42

tropic skrev:West, nu ved du jo ikke, hvad jeg laver i min fritid, jeg kunne jo være en psyko-sej lejesoldat, der trækker folk ud af krigszoner... BilledeBillede
Så er chancen jo bare endnu federe Billede Billede
Jeg siger tag den, og så giver du et par øl som tak for hjælpen Billede Billede Billede
Glæder mig til invite!

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
2006 Seat Leon 2.0T FSI

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"