BlueGT DSG7 2016

Besvar
Stoffedo
Helt nyt medlem
Indlæg: 11
Tilmeldt: 1. jun 2018, 07:08
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

BlueGT DSG7 2016

Indlæg af Stoffedo » 1. jun 2018, 07:15

Hej, jeg står her og vil forkæle mig selv med en ny slæde, og derved har jeg forelsket mig helt enormt meget i en BlueGT med dsg! Jeg har en i familien der handler på aktioner, og livet var lutter lagkage da jeg igår fik at vide jeg havde "vundet" en aktion på 190k for en BlueGT med DK-Pakke, Teknik pakke samt Navi Pakken, så selv tænker jeg det er en fantastisk pris, når den står med alt i udstyr og på Golf Performance fælgene fra 2015 af(de skal dog skiftes ud hvis jeg vil have den) Vi har bestilt den med levering, så man har 24 timer til at gå bilen igennem for fejl, og få afslag i prisen eller fortryde sit køb..

Nu sidder jeg her med næsten tårer i øjne og frygt, jeg har ikke været ude at se og prøve bilen endnu, men har læst alt det der har været om DSG7 (DQ200) Og sidder jo nærmest og frygter alt, men samtidig tænker jeg at enormt mange biler i seneste 2-3 år er solgt med den gearkasse, og kan da finde måske 20-30 eksempler på det har været en øv situation, men læser jo lige så mange syntes de er gucci og køre genialt. Så sidder jeg her nu, og tænker hvad folk herinde vil anbefale at gøre i den givende situation?

Personligt vælger jeg jo self vente med at gøre noget, indtil bilen er prøvet, men hvad vil folk anbefale at lægge mærke til ved gearkassen, og generelle råd modtages med kæmpe kysmund og klappende i mine små hænder :-D

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4409 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: BlueGT DSG7 2016

Indlæg af DanielB12 » 1. jun 2018, 07:20

Det er en pisse fed og er bil, har samme årgang med dsg og det kører perfekt. Har ikke oplevet microslippet, og har ellers virkelig prøvet at mærke efter. Kender to andre der har samme bil med Dsg og de kan heller ikke mærke noget problematisk med den, dog er de ikke nørdet med det.

Men har du ikke mulighed for at tage en prøvetur?

Prisen virker god, uden at kende km. Har fået tilbudt 220-225 for min i ren handel hos en forhandler! da den havde kørt 35.000 km. Har kørt 42 nu.
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: BlueGT DSG7 2016

Indlæg af HansH » 1. jun 2018, 07:24

Velkommen til DK's bedste forum for VAG entusiaster :)

Bare rolig... der er masser af hjælp at hente her.
Hvis du lige har lidt tålmodighed, så kommer bruger GranTurismo ind i tråden og trøster dig! :)
Du har købt dig en fed og sporty bil som du nok skal blive glad for.
These users thanked the author HansH for the post:
DanielB12
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Stoffedo
Helt nyt medlem
Indlæg: 11
Tilmeldt: 1. jun 2018, 07:08
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: BlueGT DSG7 2016

Indlæg af Stoffedo » 1. jun 2018, 07:31

Velkommen til DK's bedste forum for VAG entusiaster :)

Bare rolig... der er masser af hjælp at hente her.
Hvis du lige har lidt tålmodighed, så kommer bruger GranTurismo ind i tråden og trøster dig! :)
Du har købt dig en fed og sporty bil som du nok skal blive glad for.


Haha tak, det erj eg glad for :) Den kommer ud til mit familiemedlem i dag eller i starten af næste uge, derfra napper han prøveture og går den TOTALT Igennem så må vi krydse fingre ;-)

Det er en pisse fed og er bil, har samme årgang med dsg og det kører perfekt. Har ikke oplevet microslippet, og har ellers virkelig prøvet at mærke efter. Kender to andre der har samme bil med Dsg og de kan heller ikke mærke noget problematisk med den, dog er de ikke nørdet med det.

Men har du ikke mulighed for at tage en prøvetur?

Prisen virker god, uden at kende km. Har fået tilbudt 220-225 for min i ren handel hos en forhandler! da den havde kørt 35.000 km. Har kørt 42 nu.


Haha det er er dejligt at høre! Håber og tror også det er en møg lækker slæde, er SÅ forelsket i dens udseende :P Jamen er den har gået 37k med service og er fra 4 måned 16 :-)

Besvar

Tilbage til "Hvad er prisen?"