- Radio.JPG (153.7 KiB) Vist 11543 gange
Sårn' der Søren ??? - JaBevares, se bort fra Finger-aftrykkene. Jeg synes nok der manglede lidt knapper nedenunder. Der er et par Assistenter du ikke har til Trailer ??
- Spare.JPG (145.4 KiB) Vist 11543 gange
Jeg havde ikke lige skænket reservehjulet en tanke - men det er sgudda med her, i det mindste. Jeg havde heller ikke tænkt over Udstødning. Den ender osse midt under bunden. Min T6.1 har 24k på klokken nu, udstødningen er Fuuuuuldstændig SpejlBlank - Fuuuuldstændig Clean.
( Dog ikke en lidt og fotografere på, så det var ned og ligge i Carporten...
- Alu.JPG (152.91 KiB) Vist 11543 gange
Jeg købte sådan nogen her - 8x18, det er jo en varevogn, ikke en Ræserbil, så det må række.
- - -
Så vidt jeg er informeret kører vi med DQ500 ??? - i varevognen med 150hk og DSG, nogen der ved hvordan man ser / verifiserer om der er DQ500 eller DQ381/382 ??
Umiddelbart kører den SilkeSmoooth, men lidt sløv når man lige skal afsted lidt hurtigt fra et kryds. Intet at klage over.
Vores Tiguan med 381 kører osse SuperPerfekt, den er lige under 70k og 2 år nu.
- - -
Jaerh, de der knapper til lamperne i Varerum++ sidder lidt træls. Jeg tror mindst 10 gange har jeg fået trykket på knappen til Alarmcentralen istedet for at tænde lampe i kabine e.l. ...
Søren, hvis du skal se / prøve en anden for referencen, så sig til. Min er Papegøje, så den har jeg altid på mig...
/ Lars
If it work's, don't fxxx with it...
- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...