SMC Biler

Stedet hvor der snakkes VAG biler
golftdidiesel
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 17. apr 2011, 07:57
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

SMC Biler

Indlæg af golftdidiesel » 17. apr 2011, 12:47

Hej Folkens

Hvad er jeres menning om Smc Biler ?

Jeg har købt min nye vw i Vejle, og fik efterfølgende en lille skade. Først gik der 3 uger før de kunne tage den modsat andre vw forhandler 1-2 uger. Efterfølgende havde smc vejle 9 gange, hvor den stadig ikke var færdig lavet. Til sidst sendte vi den til Vw Skanderborg som lavede den færdig med top karakter, pånær rengørringen i kabinen var gået lidt stærkt! Men At et så stort firma som smc kun er fusk og fidus... Utroligt.

Jeg tænker de har lavet yderlige skader på min. 10000.kr som skanderborg har udbedret. Hele forløbet har taget 3 mdr, hvor det skulle have taget 4-5 dage.

De er så arrogante og "høje" på strå.

Sætter aldrig mine ben der igen !

Hvad er jeres oplevelser om smc Biler

kiksen
Helt nyt medlem
Indlæg: 90
Tilmeldt: 16. jun 2008, 18:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: SMC Biler

Indlæg af kiksen » 17. apr 2011, 17:34

Får lavet service hos SMC Hillerød og er rigtig godt tilfreds med deres serviceniveau

Brugeravatar
yaknudsen
Nyt medlem
Indlæg: 114
Tilmeldt: 26. apr 2009, 22:27
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: SMC Biler

Indlæg af yaknudsen » 17. apr 2011, 18:08

Mine erfaringer:
SMC er et udmærket sted at købe en fabriksny bil, har prøvet et par gange nu. Jeg har heller ikke noget at udsætte på deres reservedels-afdeling, hjælp til at finde den rette del til nogenlunde fornuftige priser har fungeret til min udelte tilfredshed.

Værkstedet derimod synes jeg bestemt ikke er noget at råbe hurra for. Opskruede priser, middelmådigt arbejde og selvtilfreds arrogance er tilsyneladende normen. (Der findes muligvis undtagelser - jeg er bare ikke stødt på nogen af dem).

En af mine kolleger krydser altid det halve Sjælland for at finde et SMC værksted (Holbæk) han har tillid til (på trods af at han bor relativt få kilometer fra den lokale afdeling af SMC). Jeg selv er ikke specielt imponeret af værkstedet hverken hos SMC i Køge eller på Amager, men det kan selvfølgelig være at de er blevet bedre - det er snart 10 år siden jeg havde noget med dem at gøre.

Men nu er jeg heldigvis helt ligeglad med SMC's værksteder, for jeg har fundet mig et værksted som jeg har stor tillid til (et 3L specialværksted som gør en undtagelse fra 3L specialet, og har indvilliget i at tage sig kærligt af min Polo 6R Bluemotion).
September 2001 - Oktober 2010 : Lupo 3L
November 2010 - ? : Polo 1.2 TDI-CR 6R1-27N

brix
Helt nyt medlem
Indlæg: 60
Tilmeldt: 5. sep 2009, 09:35
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: vestjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Biler

Indlæg af brix » 17. apr 2011, 20:19

Jeg har ikke noget tilovers for det firma.

Jeg blev bedt om pr mail og ikke kommer der mere da de aldrig vil komme til at gøre mig tilfreds som kunde. Det var efter jeg havde været ude og klage over nogen småting som var træls. De kunne ikke finde fejlen påstod de. Da jeg kom anden gang skulle vi bare finde en ny tid. Men kom aldrig så langt da jeg modtog deres mail.

Jeg klagede ved deres kundecenter. Men det var bare spild af tid fik en snak fra de varme lande. Men de sidder selvfølgelig og dømmer deres eget firma.

Min bil var på garanti. Det var hos SMC biler Esbjerg.

Jeg skrev tilsidst til Direktøren men lige lidt hjalp det hørte fra hans sekretær. Men hun havde sammen holdning som deres klage center.

Jeg tegnede en service aftale den gang vi købte bilen. Og det var grunden til at jeg holdt ved dem indtil mit eftersyn var lavet samt de små reperationer.

Det endte med jeg måtte køre til Vejle for at få det lavet. Men der måtte jeg os op 2 gange før det kom til at spille. Men det blev lavet.

Jeg kan kun sige der er ingen kundeservice overhovedet i den afdeling jeg har stiftet bekendtskab med. Det gør da os jeg ikke gider SMC mere.
PASSAT SPORTSLINE 2.0 TDI DSG 09

Turbotrim
Aktiv medlem
Indlæg: 1848
Tilmeldt: 7. okt 2008, 21:31
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 20 times

Re: SMC Biler

Indlæg af Turbotrim » 17. apr 2011, 20:32

Har arbejdet der, kan ikke sige meget positivt om det firma. Mange af de ansatte er nogle arrogante røvhuller, men der heldigvis også et par enkelte flinke gutter !! Som du siger, især pladeværkstedet er helt gal, kæmpe ventetider og arbejdet er ikke iorden hvis man spørger mig !!

Måske du skulle rette overskriften til SMC biler vejle !?!?!?

azzkikr
Medlem
Indlæg: 640
Tilmeldt: 28. jun 2008, 16:34
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: SMC Biler

Indlæg af azzkikr » 18. apr 2011, 07:22

brix skrev:Jeg har ikke noget tilovers for det firma.

Jeg blev bedt om pr mail og ikke kommer der mere da de aldrig vil komme til at gøre mig tilfreds som kunde. Det var efter jeg havde været ude og klage over nogen småting som var træls. De kunne ikke finde fejlen påstod de. Da jeg kom anden gang skulle vi bare finde en ny tid. Men kom aldrig så langt da jeg modtog deres mail.

Jeg klagede ved deres kundecenter. Men det var bare spild af tid fik en snak fra de varme lande. Men de sidder selvfølgelig og dømmer deres eget firma.

Min bil var på garanti. Det var hos SMC biler Esbjerg.

Jeg skrev tilsidst til Direktøren men lige lidt hjalp det hørte fra hans sekretær. Men hun havde sammen holdning som deres klage center.

Jeg tegnede en service aftale den gang vi købte bilen. Og det var grunden til at jeg holdt ved dem indtil mit eftersyn var lavet samt de små reperationer.

Det endte med jeg måtte køre til Vejle for at få det lavet. Men der måtte jeg os op 2 gange før det kom til at spille. Men det blev lavet.

Jeg kan kun sige der er ingen kundeservice overhovedet i den afdeling jeg har stiftet bekendtskab med. Det gør da os jeg ikke gider SMC mere.
Kør til Villy Veirup i Ribe. Snak med Svend eller Jackie. Der bliver tingene lavet efter aftale, og prisen er faktisk en spids lavere end hos SMC.

SMC Esbjerg får ALDRIG mig som kunde. Been there, done that..

Bopjensen
Aktiv medlem
Indlæg: 2233
Tilmeldt: 23. jan 2010, 13:37
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 3 times
Been thanked: 94 times

Re: SMC Biler

Indlæg af Bopjensen » 18. apr 2011, 09:36

Hej

SMC biler i Risskov er heller ikke noget at råbe hurra for..

Tilgengæld har jeg kun positive erfaringer med VW/Audi Grenå Bilhus.

De er altid super flinke og hvis man selv vil lave noget fordi man godt vil spare lidt, så er de flinke til at fortælle hvordan man selv kan skifte delen.

Det eneste minus er selvfølgelig prisen, men det er stadig billigt i forhold til Århus.

Venlig hilsen Bo

hph
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 6. aug 2010, 10:14
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Biler

Indlæg af hph » 18. apr 2011, 10:22

Jeg oplever SMC sådan:

Bare man skal have skiftet eller justeret en eller anden dims, skal man bestille tid flere uger i forvejen, og så skal de have bilen hele dagen. Ydermere åbner værkstedet først halv otte og så kommer man for sent på arbejde. Og så sker det også at man ikke har kunnet finde fejlen og så må man på den igen.

Har man en eller anden ting, der ikke fungerer rigtigt, for man at vide at alt er testet og målt igennem og deres computer siger at alt er ok. Så føler man sig lidt dum. Men regninger kan de godt finde ud af at skrive !

En skam, det er sådan, for de sælger altså nogle gode biler.

SMC = Små Mænds Computer

Nc
Nyt medlem
Indlæg: 362
Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:12
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Helsinge
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: SMC Biler

Indlæg af Nc » 18. apr 2011, 20:25

Jeg kan også kun dele en 3-5 dårlige oplevelser med SMC biler Hillerød. Har ikke brugt dem siden min fabriksgaranti ophørt på en forrige Touran i 2009.

Dog kører jeg også gerne til SMC Holbæk, da jeg aldrig har oplevet problemer med dem. Men eftersom jeg kommer fra Hillerød bruger jeg VW Allerød (Bilhuset Allerød)
Selvstændig elinstallatør - Sjælland
Vagcars rabat gives selvfølgelig send en PB
Vagcarsbruger siden 2002

Tubi
Nyt medlem
Indlæg: 207
Tilmeldt: 21. jun 2008, 17:26
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Biler

Indlæg af Tubi » 19. apr 2011, 15:52

Ang. VW Skanderborg kan jeg kun sige ” ja tak”, har haft indbrud i billen om søndagen hvor døren blev udlagt samt bagskærm trykket ind. Fik kontaktet Dirksen om mandagen og fik bilen tilbage fredag middag efter aftalen der jeg skulle på ferie. Lakeret som fra fabrikken ingen appelsinhud og farve tonen var 99,9 % perfekt. SMC var 4 mdr. om at skifte gummi pakning ved venstre dør. Ingen Kommentar.
Stop øko kørsel på motorvejen NU

LeVelsBech
Medlem
Indlæg: 817
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:45
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Ølstykke
Has thanked: 28 times
Been thanked: 111 times

Re: SMC Biler

Indlæg af LeVelsBech » 19. apr 2011, 20:26

Halløj.

klart Thumps up herfra til SMC Hillerød :)

Nedbrud fredag morgen kl. 730. VW mobilitetsservice afhenter bilen.
Afsted fra Hillerød iført en iøvrigt rigtigt fin Touran.
Besked kl. 1400 at svinghjulet var defekt (noget med en fjeder som havde sat sig)
De regnede med den var klar igen mandag eftermiddag.

Mandag kl. 1530 besked om at bilen var klar igen, og afhentet kl. 1600 iført nyt svinghjul. Bilen kører sgu som en drøm nu :mrgreen: Og nyvasket var den oss :P

Det er da iorden service - skal siges at det er en skolevogn, som jeg er pænt afhængig af, så derfor da helt fantasktisk med den hurtige service.

Glad kunde ;)

Skal dog bemærkes at der også har været missere i vores forhold :? , men jeg er på min bil nr. 3 derfra og overordnet absolut tilfreds +++++++++

Just my 50 cents.
Lars

Brugeravatar
Realtor
Aktiv medlem
Indlæg: 4114
Tilmeldt: 14. jan 2009, 16:26
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 9210
Has thanked: 35 times
Been thanked: 475 times

Re: SMC Biler

Indlæg af Realtor » 19. apr 2011, 21:17

Har også kun roser til overs for SMC Aalborg - prisen er som man kan forvente, men serviceniveauet er på højt plan.
2020 Audi E-tron 55

ohaue
Nyt medlem
Indlæg: 171
Tilmeldt: 28. jun 2008, 15:47
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

SMC Biler

Indlæg af ohaue » 19. apr 2011, 21:31

Tror desværre SMC lever højt på de velbetalende erhvervskunder og glemmer/nedprioriterer de private kunder. Oplever også ofte den meget arrogante og "bedrevidende" holdning hos SMC

Mvh Otto
12' Golf 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
Scirocco Sportsrat, Navi, Bakkamera, Alarm, Regn/lyssensor, Fjernlysassistent, LED/Xenon, LED baglygter, Webasto fyr, PDC/OPS
[/color][/size]

18' Passat 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
PLA, El Bagklap, Svingbart træk, TPMS, Discover Pro, Area View, Klapspejle, Side Assist, Lane Assist, Alarm, Dynaudio Soundsystem, Kessy (Easy Open/Easy Close), Dynamisk lys assistent, Trailer assistent, Kø assistent, Emergency Assist.
[/color][/size]

Anders D
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5712
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 92 times
Been thanked: 189 times

Re: SMC Biler

Indlæg af Anders D » 19. apr 2011, 21:49

Jeg købte en tornadorød lakstift hos SMC i Odense, det gik da meget godt.....

Brugeravatar
vAi0
Helt nyt medlem
Indlæg: 90
Tilmeldt: 14. maj 2009, 23:15
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Biler

Indlæg af vAi0 » 19. apr 2011, 22:57

Fik lavet en skade på min Golf 4 ved SMC Odense og det gik super godt og tog ikke mere end 4-5 dage som de lovede, så alt spillede der. :)
Golf 4 1998 / 1.4 16V ;)

Flamiq
Aktiv medlem
Indlæg: 3522
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 117 times
Been thanked: 116 times

Re: SMC Biler

Indlæg af Flamiq » 20. apr 2011, 08:50

Kender en værkfører hos SMC Gladsaxe, så heller ingen problemer der (for mig ;) )
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs🤣): 2022 Kia Ceed Stationcar🤫

Brugeravatar
Krog
Aktiv medlem
Indlæg: 4941
Tilmeldt: 14. dec 2009, 18:56
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: 8362 Hørning
Has thanked: 45 times
Been thanked: 16 times

Re: SMC Biler

Indlæg af Krog » 20. apr 2011, 09:46

Jeg kommer ikke sådan nogle fine steder, SU'en løber alligevel tør førend at vi er blevet enige om hvad der skal laves..
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt

Brugeravatar
HCS
Medlem
Indlæg: 1463
Tilmeldt: 14. jun 2008, 13:54
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: SMC Biler

Indlæg af HCS » 20. apr 2011, 12:11

Har fået lavet bil ved SMC Amager og har været udmærket tilfreds.

De er ikke billige, men man får rabat svarende til bilens alder x 2.
Min er 13 år så derfor gav det 26% rabat.

Desuden får man mobilitetsservice.

Har også fået lavet en skade hos dem, og det var bare i orden.
Ford S-Max 2.0TDCI Titanium 7-pers '08
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic '07
Tidligere: VW Passat 1.8T '98 (3B) og Audi A6 2.8 quattro '97 (C4)

Brugeravatar
ICON
Aktiv medlem
Indlæg: 2572
Tilmeldt: 14. jun 2008, 11:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fun city
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: SMC Biler

Indlæg af ICON » 20. apr 2011, 14:18

Jeg køber en sjælden gang imellem en reservedel hos SMC, som ellers ikke er til at opdrive, og der har jeg ikke noget at klage over... Men én gang var jeg da ved, at gå bagover, da jeg fik prisen på ét dørhængsel til min Audi 80 - 900 + moms :shock:
Så kunne jeg lige pludselig godt leve med, at døren ikke lukker 100 % som den skal :lol:

Jeg kunne så aldrig drømme om, at bruge deres værksted, med mindre jeg havde en ny bil, og det tror jeg aldrig jeg vil have :D
Jack of all trades, master of none

Pendleren - Skoda Fabia Combi Elegance 1,9 TDI: Billede @ 485.000 km
Familiecontaineren - VW Touran Trendline 1,9 TDI: Billede @ 285.000 km
Legetøjet - Honda CBR 900 Fireblade 893: Billede @ 76.000 km
Veteranen - Honda CB 750 F2: @ 49.000 km

Brugeravatar
Alany
Nyt medlem
Indlæg: 135
Tilmeldt: 13. dec 2010, 22:43
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: SMC Biler

Indlæg af Alany » 20. apr 2011, 15:55

SMC Gladsaxe (pladeværkstedet) har sjoflet med min fætters audi a5. Det tog dem i alt 5 måneder at få styr på en skade. Vi var der i alt 7 gange for at få fikset de fejl som de blev ved med at begå. Senere hen har det vist sig at de også har ødelagt B&O forstærkeren som nu kommer til at koste 15000,- at skifte. Takker mange gange for jeres "gode" service!
2021 VW Touran 1.5 TSI DSG Comfortline+
2019 VW T-Cross 1.0 TSI DSG Style

copt
Nyt medlem
Indlæg: 423
Tilmeldt: 17. jun 2008, 18:48
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Havdrup
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: SMC Biler

Indlæg af copt » 20. apr 2011, 16:33

brand lortet kommer der aldrig igen(SMC KØGE) havde lige fået skiftet tandrem og service. da jeg hentede bilen spurgte jeg om hvorledes man skiftede batteri på min klapnøgle. manden bag disken skilte min nøgne ad med det resultat at den bagerste bøjle hvor man sætter en hønsering i knækkede af. efterfølgende sagde den venlige man at det dækkede de desværre ikke. kørte hjem og skumlede længe over det. Jeg ringede ned og talte med ham som havde taget min bil ind og han fik fikset en ny nøgle efter længe tovtrækeri. dagen kom hvor nøglen skulle skiftes. Jeg havde medbragt den anden nøgle for af få dem til at skift batteriet i den samtidig. (batteripris hos smc ca 25,-) da han havde skiftet batteriet bad jeg om en regning men han sagde at den ville de sende. regning lød på 125,- for skift at batteri. kender de ikke til ordet service. havde lige lagt 10.000 i deres butik.

har snart oplevet mange ting der nede så f... dem

R........

ja bare min oplevelse

copt
Vw Touran 1,4 TSI DSG Highline DK- pakke, Teknik-pakke. Solgt
VW Golf 7,5 1,4TSI DSG Highline
BAKKAMERA, NAVIGATION DISCOVER MEDIA, MULTIFUNKTIONSLÆDERRAT MED VARME OG DSG SKIFTEFUNKTION, DAB+ MODTAGER kr. 2 STK. USB STIK, DK PAKKE , DK KOMFORTPAKKE CAR-NET "GUIDE & INFORM" 3 ÅR SIDESPEJLE, EL-KLAPBARE kr, PARKERINGSSENSORER, FOR OG BAG MOBILTELEFONFORBEREDELSE COMFORT IFM. NAVIGATION, RYGERPAKKE INSTRUMENTER, DIGITALE - ACTIVE INFO DISPLAY

Brugeravatar
ac242
Medlem
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:04
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Has thanked: 12 times
Been thanked: 23 times

Re: SMC Biler

Indlæg af ac242 » 20. apr 2011, 17:37

copt skrev:. Jeg havde medbragt den anden nøgle for af få dem til at skift batteriet i den samtidig. (batteripris hos smc ca 25,-) da han havde skiftet batteriet bad jeg om en regning men han sagde at den ville de sende. regning lød på 125,- for skift at batteri. kender de ikke til ordet service. havde lige lagt 10.000 i deres butik.
copt
:shock: :shock: :shock: har lige købt 2 batterier for 30kr (godtnok i T-hansen, dukker sig :lol: ) og skiftede dem selv efter at have nærlæst et par guider på nettet :mrgreen:
Allan
2015 Skoda Octavia 2,0 tdi combi elegance Dsg
Skoda Fabia 1,2 Tsi combi style Dsg

Citroen C4 Cactus 1,2 aut.
tidligere vag biler: 2010 VW Golf VI 1,6 tdi Highline Variant bmt,
2006 Skoda octavia 2,0 tdi combi elegance dsg, 1996 VW Polo 1,6 Highline

clayton
Nyt medlem
Indlæg: 261
Tilmeldt: 13. okt 2008, 20:56
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Biler

Indlæg af clayton » 20. apr 2011, 17:46

golftdidiesel skrev:Hej Folkens

Hvad er jeres menning om Smc Biler ?

Jeg har købt min nye vw i Vejle, og fik efterfølgende en lille skade. Først gik der 3 uger før de kunne tage den modsat andre vw forhandler 1-2 uger. Efterfølgende havde smc vejle 9 gange, hvor den stadig ikke var færdig lavet. Til sidst sendte vi den til Vw Skanderborg som lavede den færdig med top karakter, pånær rengørringen i kabinen var gået lidt stærkt! Men At et så stort firma som smc kun er fusk og fidus... Utroligt.

Jeg tænker de har lavet yderlige skader på min. 10000.kr som skanderborg har udbedret. Hele forløbet har taget 3 mdr, hvor det skulle have taget 4-5 dage.

De er så arrogante og "høje" på strå.

Sætter aldrig mine ben der igen !

Hvad er jeres oplevelser om smc Biler
SMC Gladsaxe, STINKER, har haft en fejl på bilen i 2 år (bilen er 2 år og 7 måneder) det eneste de siger er at fejlen er produkt betinget... da der var skade på den var den derude 5 gange fordi de lavede mere lort i den end at lave bilen... og jeg kan mange flere historier, men vill få ondt i fingrene hvis jeg skulle skrive alt dette.... Var til service hos SEAT i ballerup og har en ny tid i maj... :roll:

Brugeravatar
Seth-Enoch
Aktiv medlem
Indlæg: 1646
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:36
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times
Kontakt:

Re: SMC Biler

Indlæg af Seth-Enoch » 22. apr 2011, 08:45

Der er noget jeg ikke forstår..

Mange siger at f.eks. deres værksted er dårligt, mekker, pladesmede osv.. Vil det sige at hvis de samme ansatte kom over til f.eks. et Mercedes værksted eller hos Volvo, så var de pludselig meget bedre?

Eller er det ledelsen den er gal med?

Hvor længe siden er det i har haft dårlige erfaringer med værkstederne i omtaler? SMC har selv udtalt at de nok har sovet i timen og de vil til at stramme op alle steder. Det bliver da spændende at se om det lykkes ;)
Skoda Superb 2.0TDI 170hk DSG6 - 2011
Jordan B. Peterson er min helt!

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6573
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 548 times
Been thanked: 916 times
Kontakt:

Re: SMC Biler

Indlæg af i-s » 26. apr 2011, 20:45

Seth-Enoch skrev:Der er noget jeg ikke forstår..

Mange siger at f.eks. deres værksted er dårligt, mekker, pladesmede osv.. Vil det sige at hvis de samme ansatte kom over til f.eks. et Mercedes værksted eller hos Volvo, så var de pludselig meget bedre?

Eller er det ledelsen den er gal med?

Hvor længe siden er det i har haft dårlige erfaringer med værkstederne i omtaler? SMC har selv udtalt at de nok har sovet i timen og de vil til at stramme op alle steder. Det bliver da spændende at se om det lykkes ;)
Ja, der har du fat i noget.
Synes de værksteder hvor der er rod og ligegyldighed, har det med at tiltrække ansatte der roder og er ligeglade.
/Søren.

Brugeravatar
MortenOctavia
Nyt medlem
Indlæg: 179
Tilmeldt: 26. aug 2010, 15:11
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SMC Biler

Indlæg af MortenOctavia » 27. apr 2011, 21:56

Da jeg skulle købe ny skoda her i slutningen af 2010, var jeg inde og kigge ved SMC i odense og Skoda i Nyborg.
Startede først i Nyborg, hvor vi snakkede om en masse ekstre ting hvad jeg nu havde brug for, plus der var sælgeren meget flink og meget nede på jorderen. Og rabat på divs. ting.
I odense hos SMC, der vidste de ikke halvdelen af det ekstre udstyr jeg snakkede om, jeg sagde at det står inde på jeres hjemmeside, hvor han så bladrede i et katalog, og først efter noget tid hvor jeg havde forklaret ham det, kunne han fortælle mig om det. Plus så gav han stort set intet rabat. Og så er deres værksteds priser alt for høje, de er alt for højrøvet.

Det var min erfaring og min mening.
ŠKODA Octavia Combi 2.0 TDI Elegance - 2010
ŠKODA CitiGo Elegance GreenTec 5D - 2012

Brugeravatar
Avantismo
Aktiv medlem
Indlæg: 1805
Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Samsø eller Amager
Has thanked: 74 times
Been thanked: 220 times

Re: SMC Biler

Indlæg af Avantismo » 28. apr 2011, 06:55

Jeg ville gerne bruge SMC biler, men de tager ikke telefonen.

Jeg fik en skade på min GT og skulle bestille tid.

Det tog ca 3 dage at komme igennem på telefonen, hvor jeg nok ringede 4-5 gange i løbet af dagen med en times mellemrum.

Der blev lagt beskeder til 5-6 forskellige mennesker, men ingen ringede nogensinde tilbage.

Har pt behov for at bestille nogle resevedele hos dem, og har denne gang blot sendt dem en mail.

(De burde ansætte 10 ufaglærte mennesker til at tage telefonen.)
Mvh Kim

Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder :mrgreen:

Verstappen fanboy

Audi TT 1,8T 8n - Das Originale

ph
Aktiv medlem
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 18. nov 2011, 19:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Re: SMC Biler

Indlæg af ph » 14. jan 2013, 08:41

replica skrev:Jeg ville gerne bruge SMC biler, men de tager ikke telefonen.

Jeg fik en skade på min GT og skulle bestille tid.

Det tog ca 3 dage at komme igennem på telefonen, hvor jeg nok ringede 4-5 gange i løbet af dagen med en times mellemrum.

Der blev lagt beskeder til 5-6 forskellige mennesker, men ingen ringede nogensinde tilbage.

Har pt behov for at bestille nogle resevedele hos dem, og har denne gang blot sendt dem en mail.

(De burde ansætte 10 ufaglærte mennesker til at tage telefonen.)
forstår slet ikke at folk stadig valfarter til SMC
Så langt er der sgu heller ikke til Allerød!

Men det er nok bare mig?
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

Lasse R
Medlem
Indlæg: 583
Tilmeldt: 27. jul 2012, 16:52
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 82 times

Re: SMC Biler

Indlæg af Lasse R » 14. jan 2013, 08:52

SMC Aalborg kan jeg kun på det kraftigste fraråde.

Betalte dem for at deaktivere lygtespulerne på en polo, men istedet for at gøre det ordentligt (som de fik deres betaling for), hev de bare sikringen hvilket resultere i at bilen dumpede til syn, da hornet kører på samme sikring.

Konfronteret med at regninge for problemet, blev jeg bare afvist med at det ikke kunne lade sg gøre på andre måder. Fandt da så helgdigvis et mekonomen værksted som har den ekspertise i VW som SMC mangler.
VW Touran 1,4 TSi Highline 2018
Audi A3 1,4 TSI Limo Sport 2017

Brugeravatar
9had
Medlem
Indlæg: 942
Tilmeldt: 15. maj 2011, 09:41
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 15 times
Been thanked: 25 times
Kontakt:

Re: SMC Biler

Indlæg af 9had » 14. jan 2013, 09:03

ph skrev: Så langt er der sgu heller ikke til Allerød!
Undskyld jeg spørger dumt.
Hvad er der i Allerød at vælge af?
Billede
Har du problemer med din DSG7 gearkasse? Se facebook siden!
VW Touran Highline (2011) 1.6 TDI 105 hk DSG7, Teknik/DK/Sport/Vinter-pakke, DeepBlack Perle Effekt, 7 sæder, RCD310, tonede ruder bag, Michelin HP Primacy 17" 225/45/R17 bonus pakker gratis upgrade :: DSG7gate + Dieselgate

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"