Golf 1 gti w65
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6809
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: GALTEN
- Has thanked: 220 times
- Been thanked: 69 times
Re: Golf 1 gti w65
de sorte er jo også originale, er jo til tysk militæralbeck skrev:Meget lækker bil du er ved at skrue sammen der
men skal det sorte VW mærke ikke lige skiftes ud med et originalt sølv?? det ville sku spille
flot arbejde ..
der er jo intet andet crom på en golf 1
VH:
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 189
- Tilmeldt: 16. apr 2010, 10:33
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 1 gti w65
buda32 skrev:På gti'erne er de sorte originalt
det er nok bare min meninge at det passer bedre til de andre mærker på bilen..
hvids du vil se hvordan det ser ud kan du jo bare se under peters golf 1 gti projekt her inde.. (det er efter min mening mere rigtigt at se på)
men det er jo også en lille ting.. det er en rigtig fin bil
BLANZ SOCIETY
Jetta 1 Coupé.
Jetta 1 Coupé.
- CULT
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1891
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 14:11
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: 6000 Kolding
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 117 times
Re: Golf 1 gti w65
Der findes 2 forskellige slags pirelli'er en w64 og w65 den ene har indfarvet plast den anden har sort plast, jeg kan dog ikke huske hvad for en der har hvad
BLANZ SOCIETY
Wörthersee Tour 2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
Schafflund 2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
2017 Skoda Superb 2.0 tsi 280hk 4X4
2000 AUDI S3
2002 LUPO 3L med servo
1983 GOLF GTI PIRELLI
1976 PUCH MAXI K
Wörthersee Tour 2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
Schafflund 2000-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-2009-2010
2017 Skoda Superb 2.0 tsi 280hk 4X4
2000 AUDI S3
2002 LUPO 3L med servo
1983 GOLF GTI PIRELLI
1976 PUCH MAXI K
- buda32
- Nyt medlem
- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 4. mar 2013, 13:27
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 1 gti w65
W65 har indfarvet og kun i marsrød,hvid,grøn og og blå
W64 har ikke og findes ikke i de før nævnte farver kig eventuelt på www.derpirelli.de
W64 har ikke og findes ikke i de før nævnte farver kig eventuelt på www.derpirelli.de
Senest rettet af buda32 14. jun 2014, 07:46, rettet i alt 1 gang.
- majbom
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2797
- Tilmeldt: 23. jun 2008, 08:43
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Midtfyn
- Has thanked: 86 times
- Been thanked: 153 times
Re: Golf 1 gti w65
Fed bil og fedt projekt!
Er det med vilje at de 2 forreste støddæmpere ikke ser ens ud i tårnet?
Er det med vilje at de 2 forreste støddæmpere ikke ser ens ud i tårnet?
//morten
Sort Seat Leon 1,2 TSI Style 2016 ~135.000km
Tidligere biler: Ford Escort 1.1 1982 | VW Golf II 1,8 CL 1989 | VW Golf III 1,8 CL 1996 | VW Golf III 2,8 VR6 1996 | VW Passat 3B 1,9 TDI Variant 2000 | VW Golf II 1,6 CL 1986 | VW Golf III 1,8 Rolling Stones 1995 | VW Passat 3C 2,0 TDI Variant Highline DSG 2008 | Sort Opel Corsa D 1,2 2007
Sort Seat Leon 1,2 TSI Style 2016 ~135.000km
Tidligere biler: Ford Escort 1.1 1982 | VW Golf II 1,8 CL 1989 | VW Golf III 1,8 CL 1996 | VW Golf III 2,8 VR6 1996 | VW Passat 3B 1,9 TDI Variant 2000 | VW Golf II 1,6 CL 1986 | VW Golf III 1,8 Rolling Stones 1995 | VW Passat 3C 2,0 TDI Variant Highline DSG 2008 | Sort Opel Corsa D 1,2 2007
- buda32
- Nyt medlem
- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 4. mar 2013, 13:27
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 1 gti w65
De bliver skiftet sammen med nye støddæmpere til vinter lige nu bliver den gjort køreklar så jeg kan rulle en tur inden det bliver vinter igen
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1968
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:40
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Århus N
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 1 gti w65
Har lige købt 2 originale top-lejer hos VW Classic Parts i forbindelse med jeg skiftede støddæmpere på min Golf 1 GTI i for. Nøøøøjjjj jeg var lige ved at blive ruineret. De kostede kr. 680 omregnet for 2 stk. men originalt skulle det altså værebuda32 skrev:De bliver skiftet sammen med nye støddæmpere til vinter lige nu bliver den gjort køreklar så jeg kan rulle en tur inden det bliver vinter igen
Den bliver bare så flot din GTI. Ser frem til at se den til træf på et tidspunkt
Kim B., club GOLF Danmark
1983 Golf 1 GTI, 1994 Golf VR6, 2011 Golf 6 GTI Adidas - DSG !!
1983 Golf 1 GTI, 1994 Golf VR6, 2011 Golf 6 GTI Adidas - DSG !!
- buda32
- Nyt medlem
- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 4. mar 2013, 13:27
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 1 gti w65
Tak Kim
Nyt Motoren lever fik startet motoren op igår men med lidt problemer.Jeg skulle løfte spjældet på luftmængdemåleren får at den ville starte..
tro ikke den suger nok til at løftet spjældet op.. tror jeg skal gå alle slanger i gemmen og se om de er spændt nok så den ikke så falsk luft ind nogen steder få så burde den kunne suge spjældet op så den kan starte uden hjælp..
Der er stadigvæk en del inden i kabine der skal laves har ikke ville samle alt før jeg vidste alt elektrisk virker og det gør det næsten nu.. indenfor 2-3 uger skulle den gerne være helt køreklar...
Nyt Motoren lever fik startet motoren op igår men med lidt problemer.Jeg skulle løfte spjældet på luftmængdemåleren får at den ville starte..
tro ikke den suger nok til at løftet spjældet op.. tror jeg skal gå alle slanger i gemmen og se om de er spændt nok så den ikke så falsk luft ind nogen steder få så burde den kunne suge spjældet op så den kan starte uden hjælp..
Der er stadigvæk en del inden i kabine der skal laves har ikke ville samle alt før jeg vidste alt elektrisk virker og det gør det næsten nu.. indenfor 2-3 uger skulle den gerne være helt køreklar...
- Vedhæftede filer
-
- 2014-06-25 22.04.00.jpg (132.91 KiB) Vist 4033 gange
Senest rettet af buda32 27. jun 2014, 04:50, rettet i alt 1 gang.
- Jimmi K
- Nyt medlem
- Indlæg: 372
- Tilmeldt: 9. jul 2012, 11:55
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: Golf 1 gti w65
Skal den forsikres normalt eller veteran?
Med venlig hilsen
Jimmi K
Projekt: http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=64903
VW Golf 2 GTI 16V
Jimmi K
Projekt: http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=64903
VW Golf 2 GTI 16V
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6809
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: GALTEN
- Has thanked: 220 times
- Been thanked: 69 times
Re: Golf 1 gti w65
de 2 gange jeg løb tør, hed det fuld gas for at der kom liv i den, og den udluftede kun med fuld gas, så der gik lidt inden den kørte helt 100%
VH.
VH.
- Peter Jagt
- Medlem
- Indlæg: 523
- Tilmeldt: 2. sep 2008, 09:04
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Kolding
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Golf 1 gti w65
Update please
1983 Golf 1 GTI Back to Basic
1977 Puch Maxi K Retro
Hyggeprojekt - Corrado 16v '91
Wörthersee 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014... 2015 - der See ruft!! Blanz Society
1977 Puch Maxi K Retro
Hyggeprojekt - Corrado 16v '91
Wörthersee 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014... 2015 - der See ruft!! Blanz Society
- buda32
- Nyt medlem
- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 4. mar 2013, 13:27
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 1 gti w65
Brændstof relæ er stået af idag har prøvet næsten alt hvad jeg kan uden held jeg tror jeg prøver at få fat i kaj fra åbenrå cylinder service han skulle vide en del om K jetronic utætheder fandt jeg ikke noget af.
Men mindre der er nogen der har et K jetronic anlæg liggende jeg kunne prøve med først. Man bliver totalt desperat når den ikke vil. Nu skal jeg have fat i et nyt relæ og jeg håber at det måske var gjort at den ikke vil helt som jeg vil...
Men mindre der er nogen der har et K jetronic anlæg liggende jeg kunne prøve med først. Man bliver totalt desperat når den ikke vil. Nu skal jeg have fat i et nyt relæ og jeg håber at det måske var gjort at den ikke vil helt som jeg vil...
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 422
- Tilmeldt: 29. sep 2009, 07:18
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 1 gti w65
Der er tit dårlige lodninger i benzinpumperelæerne. tjeck lige det.
Man kan også luse benzinpumperlæet i soklen for at teste systemet.
Man kan også luse benzinpumperlæet i soklen for at teste systemet.
Biler:
VW Golf VI 2.0 CR TDI 140
VW Polo 6C 1.2 TSI 110
VW Golf II G60 Syncro
1/3 Golf I
Tilsalg: http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116
Dropbox : https://www.dropbox.com/sh/6smx7biudyrars4/8S8vJC6692
VW Golf VI 2.0 CR TDI 140
VW Polo 6C 1.2 TSI 110
VW Golf II G60 Syncro
1/3 Golf I
Tilsalg: http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116
Dropbox : https://www.dropbox.com/sh/6smx7biudyrars4/8S8vJC6692
- buda32
- Nyt medlem
- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 4. mar 2013, 13:27
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 1 gti w65
en dag forfulgt af uheld igår.
var ved at checkke om der ssad de rigtig dyser i min golf det gjorde der på 3 af dem så fik skiftet den ene til den rigtig type
men da jeg skulle have ned igen "troede jeg at jeg kunne skubbe dem ned igen uden og skulle have oring op af hullet....Men..... det kunne jeg ikke så den endte nede ved ventilerne.. jeg skruer indsugning manifold af og prøver at få fat i den men den ryger ned til stemplet.................... nej nej nej nej jeg får den op ved at tage tændrør ud og dreje motoren op og med en ultra tynd spidstang får jeg den op efter at have brugt 3 timer på at skille den ad og samle det igen øøøvvv øøvvv øøøvvv
var ved at checkke om der ssad de rigtig dyser i min golf det gjorde der på 3 af dem så fik skiftet den ene til den rigtig type
men da jeg skulle have ned igen "troede jeg at jeg kunne skubbe dem ned igen uden og skulle have oring op af hullet....Men..... det kunne jeg ikke så den endte nede ved ventilerne.. jeg skruer indsugning manifold af og prøver at få fat i den men den ryger ned til stemplet.................... nej nej nej nej jeg får den op ved at tage tændrør ud og dreje motoren op og med en ultra tynd spidstang får jeg den op efter at have brugt 3 timer på at skille den ad og samle det igen øøøvvv øøvvv øøøvvv
- Vedhæftede filer
-
- 2014-07-10 21.36.04.jpg (141.33 KiB) Vist 3713 gange
- Jimmi K
- Nyt medlem
- Indlæg: 372
- Tilmeldt: 9. jul 2012, 11:55
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Re: Golf 1 gti w65
æv
Med venlig hilsen
Jimmi K
Projekt: http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=64903
VW Golf 2 GTI 16V
Jimmi K
Projekt: http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=64903
VW Golf 2 GTI 16V
- JerrilD
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2173
- Tilmeldt: 24. mar 2009, 20:28
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Trekants Området
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 55 times
Re: Golf 1 gti w65
Pænt nitten Men godt du fik den ud igen!
Vw Polo Mk2 Steilheck 1300 4Gear
Suzuki Jimny 1.5 Adventure
Suzuki Jimny 1.5 Adventure
- SorenR
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1851
- Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 75 times
Re: Golf 1 gti w65
http://www.lolle.org/images/quattro/Bos ... System.pdfbuda32 skrev:Brændstof relæ er stået af idag har prøvet næsten alt hvad jeg kan uden held jeg tror jeg prøver at få fat i kaj fra åbenrå cylinder service han skulle vide en del om K jetronic utætheder fandt jeg ikke noget af.
Men mindre der er nogen der har et K jetronic anlæg liggende jeg kunne prøve med først. Man bliver totalt desperat når den ikke vil. Nu skal jeg have fat i et nyt relæ og jeg håber at det måske var gjort at den ikke vil helt som jeg vil...
Rimeligt stort dokument - 178 MB. Jeg skal ikke kunne sige om ungerne er ved at hente noget på nettet, men min webserver er pænt langsom lige nu...
Min egen laptop kører HD vedligeholdelse så jeg bruger fruens arbejdsstation... Hun har sin egen DSL ind til hendes arbejde så den er ikke på vores LAN selvom den står 2 meter fra min laptop
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
- buda32
- Nyt medlem
- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 4. mar 2013, 13:27
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 1 gti w65
MOTOREN KØRER JJJJJJJJJJUUUUUUUUUUBBBBBIIIIIIIIIII
skal låne en tændningspistol på fredag så den kan justeres ind......
skal låne en tændningspistol på fredag så den kan justeres ind......
- SorenR
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1851
- Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 75 times
Re: Golf 1 gti w65
Hvis dit tændingsmodul ser sådan ud..buda32 skrev:MOTOREN KØRER JJJJJJJJJJUUUUUUUUUUBBBBBIIIIIIIIIII
skal låne en tændningspistol på fredag så den kan justeres ind......
så sidder der formentlig en HAL føler i fordeleren... Så kan tændingen ikke justeres
Det hele skal bare stå på mærkerne, så finder den selv ud af det...
TDC på svinghjul, TDC på knataksel og rotoren skal pege på mærket på kanten af fordeleren...
Min URQuattro har K-Jet og samme tændingsmodul som vist... og jeg har en tændingspistol som kun har været pakket ud og brugt 1 gang
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6809
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: GALTEN
- Has thanked: 220 times
- Been thanked: 69 times
Re: Golf 1 gti w65
nej er der elektronisk styring af tændingen, tager man den fra og justere manuelt, derefter sætter man den til igenSorenR skrev:Hvis dit tændingsmodul ser sådan ud..buda32 skrev:MOTOREN KØRER JJJJJJJJJJUUUUUUUUUUBBBBBIIIIIIIIIII
skal låne en tændningspistol på fredag så den kan justeres ind......
så sidder der formentlig en HAL føler i fordeleren... Så kan tændingen ikke justeres
Det hele skal bare stå på mærkerne, så finder den selv ud af det...
TDC på svinghjul, TDC på knataksel og rotoren skal pege på mærket på kanten af fordeleren...
Min URQuattro har K-Jet og samme tændingsmodul som vist... og jeg har en tændingspistol som kun har været pakket ud og brugt 1 gang
VH:
- SorenR
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1851
- Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 75 times
Re: Golf 1 gti w65
Piller du det modul fra er motoren død... Min er - det er prøvetRIX skrev:nej er der elektronisk styring af tændingen, tager man den fra og justere manuelt, derefter sætter man den til igenSorenR skrev:Hvis dit tændingsmodul ser sådan ud..buda32 skrev:MOTOREN KØRER JJJJJJJJJJUUUUUUUUUUBBBBBIIIIIIIIIII
skal låne en tændningspistol på fredag så den kan justeres ind......
så sidder der formentlig en HAL føler i fordeleren... Så kan tændingen ikke justeres
Det hele skal bare stå på mærkerne, så finder den selv ud af det...
TDC på svinghjul, TDC på knataksel og rotoren skal pege på mærket på kanten af fordeleren...
Min URQuattro har K-Jet og samme tændingsmodul som vist... og jeg har en tændingspistol som kun har været pakket ud og brugt 1 gang
VH:
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
- SorenR
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1851
- Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 75 times
Re: Golf 1 gti w65
Så vidt jeg kan se er Golfen en 83'er... Min URQuattro er en 82'er... Begge biler kørte rally med samme indsprøjtningsanlæg og tændingssystem (modificeret af Pierburg) i Gruppe 4 i 80'erne.RIX skrev:det er ikke det system, bilen er oldnordisk
VH:
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
- buda32
- Nyt medlem
- Indlæg: 111
- Tilmeldt: 4. mar 2013, 13:27
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 1 gti w65
Ja mit tændnings modul ser sådan ud men da jeg kun cirka har sat det på mærke går den meget ujævnt og kan kun holde den igang ved at trykke på speederen hele tiden.. tændnigspistol låner jeg af en mekanikker her i morgen bare for at være sikker på at det står rigtigt
m.v.h
Torben og tak for dokumentet..
m.v.h
Torben og tak for dokumentet..
Senest rettet af buda32 17. jul 2014, 12:43, rettet i alt 1 gang.
- Peter Jagt
- Medlem
- Indlæg: 523
- Tilmeldt: 2. sep 2008, 09:04
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Kolding
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Golf 1 gti w65
Fedt.. Tillykke med det..
1983 Golf 1 GTI Back to Basic
1977 Puch Maxi K Retro
Hyggeprojekt - Corrado 16v '91
Wörthersee 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014... 2015 - der See ruft!! Blanz Society
1977 Puch Maxi K Retro
Hyggeprojekt - Corrado 16v '91
Wörthersee 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014... 2015 - der See ruft!! Blanz Society
- SorenR
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1851
- Tilmeldt: 5. apr 2009, 20:54
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 75 times
Re: Golf 1 gti w65
Det var også hvad jeg brugte min tændingspistol tilbuda32 skrev:Ja mit tændnings modul ser sådan ud men da jeg kun cirka har sat det på mærke går den meget ujævnt og kan kun holde den igang ved at trykke på speederen hele tiden.. tændnigspistol låner jeg af en mekanikker her i morgen bare for at være sikker på at det står rigtigt
m.v.h
Torben og tak for dokumentet..
På min styres tændingen af IAT'en ved spjældhuset og vacum slangen der går ind i ECU'en (Hitachi MAC-01A) fra indsugningsmanifolden. Der er ikke vacum regulering af min strømfordeler. Spidsen på rotoren er også ekstra bred (10mm) så systemet kan ændre tændingstidspunktet før rotoren er videre til næste kontaktpunkt.
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V
We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch
-
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6809
- Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: GALTEN
- Has thanked: 220 times
- Been thanked: 69 times
Re: Golf 1 gti w65
En golf 1 køre over mængdefordeleren og ikke over en motorstyring altså vil den ikke gå ud
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1573
- Tilmeldt: 8. okt 2008, 19:30
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 180 times
Re: Golf 1 gti w65
Og det er værd at tjekke det er den rigtige bosch rotor, de uoriginale der sælges er alle med smal spids.SorenR skrev:Det var også hvad jeg brugte min tændingspistol tilbuda32 skrev:Ja mit tændnings modul ser sådan ud men da jeg kun cirka har sat det på mærke går den meget ujævnt og kan kun holde den igang ved at trykke på speederen hele tiden.. tændnigspistol låner jeg af en mekanikker her i morgen bare for at være sikker på at det står rigtigt
m.v.h
Torben og tak for dokumentet..
På min styres tændingen af IAT'en ved spjældhuset og vacum slangen der går ind i ECU'en (Hitachi MAC-01A) fra indsugningsmanifolden. Der er ikke vacum regulering af min strømfordeler. Spidsen på rotoren er også ekstra bred (10mm) så systemet kan ændre tændingstidspunktet før rotoren er videre til næste kontaktpunkt.
Kan den ikke fås ved vw eller andre steder er det den samme der sidder på carina E 1,6 fra 95-98 med bosch fordeler det fandt jeg ud af på et tysk Audi forum da jeg ikke kunne finde ud af hvad der var galt med min carina E .
Indtil jeg fandt billedet af den rigtige rotor på det tyske Audi forum.
Han havde nemlig købt den ved Toyota da Audi åbenbart ikke kunne levere/skaffe den rigtige