Never the less. Jeg er ret bekymret for evt. værdiforringelse. Ikke fordi der er sket det helt vilde (primært bagskærm, sideskørte, sideskærm, bagkofanger, fælg og så er vangen trykket lidt under c stolpen samt lidt andre småting) værkstedet kan dog sagtens lave det, så det ikke kan ses.
Den er skadet for umiddelbart 140-160.000kr. Jeg er jo lidt bekymret at uanset om den kommer 100% tilbage til original stand, så vil det betyde lidt for gensalgsværdien, når der skal krydses af i tidligere skadet, når vi snakker om en bil i den klasse. Det ville i hvert fald have betydning for mig selv ved køb.
1. Jeg får taksator til at komme med et bud, men tvivler dog lidt på deres specifikke erfaring med dette. Hvad mener i?
2. Derudover så kører den jo på flexleasing og koster naturligvis et, ikke mindre betydeligt, beløb hver måned. Kan jeg søge godtgørelse herfor?
3. Jeg har haft (og får) nogen dage med tabt arbejdsfortjeneste da værkstedet ikke kan stille en lånebil til rådighed i hele perioden jeg står uden bil (har selv valgt værksted, Audi kunne slet ikke stille en lånebil med træk til rådighed
Det eneste min egen forsikring siger er at jeg selv skal rejse eventuelle krav mod modparts forsikringsselskab, men aner slet ikke hvad jeg kan søge om eller hvordan man gør det. Så står lidt på bar bund.