Jeg slipper ikke for at betale den, og har også tænkt mig at gøre det - men tænkte på om man ikke kan sende en "standard" klage, bare for at være latterlig over for EuroPark
Klage over P bøde ??
- Møbbe
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Roskilde
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 128 times
Klage over P bøde ??
Jeg har fået en P bøde - sagen er den at den ER god nok - glemte at stille P skiven, og et P svin opdagede det inden jeg kunne nå at rette fejlen....
Jeg slipper ikke for at betale den, og har også tænkt mig at gøre det - men tænkte på om man ikke kan sende en "standard" klage, bare for at være latterlig over for EuroPark
, og simpelthen trække sagen lidt i langdrag, alene for at være en "lorte" kunde overfor EuroPark?
Mercedes EQC 400 4-matic
MiniCooper SE
BMW e30 Mtech 1 - eta 2,7 supercharged
MiniCooper SE
- Møbbe
- Aktiv medlem
Re: Klage over P bøde ??
Den er satme god
I mellemtiden har jeg betalt P svinene - men skrevet en mail til centeret, hvor jeg fik bøden
I mellemtiden har jeg betalt P svinene - men skrevet en mail til centeret, hvor jeg fik bøden
Mercedes EQC 400 4-matic
MiniCooper SE
MiniCooper SE
-
Syndicate
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: 7100 Vejle
- Has thanked: 494 times
- Been thanked: 202 times
Så man vil simpelthen være så voksen og spilde folks tid, selvom det er en selv som har lavet en fejl?Møbbe skrev:Jeg slipper ikke for at betale den, og har også tænkt mig at gøre det - men tænkte på om man ikke kan sende en "standard" klage, bare for at være latterlig over for EuroPark, og simpelthen trække sagen lidt i langdrag, alene for at være en "lorte" kunde overfor EuroPark?
(Og ja, jeg har set du har betalt bøden, men come on, bare det at man kan få tanken...)
2021 Skoda Enyaq 80
- Mellow
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Esbjerg V
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
You just saved my day... Fuck det er sjovt..
Nuværende bil: VW Touran 1.5 TSI DSG 2021. AKA Rittersporten. (Kvadratdisk, praktisk, god)
- Møbbe
- Aktiv medlem
Ja, man kan syntes hvad man vil, men jeg er èn af dem der absolut ikke kan døje P vagter, og selskaber som EuroPark, derfor står jeg gerne på tværs hvis det er muligt, alene for at være rø.. besværligSyndicate skrev:Så man vil simpelthen være så voksen og spilde folks tid, selvom det er en selv som har lavet en fejl?Møbbe skrev:Jeg slipper ikke for at betale den, og har også tænkt mig at gøre det - men tænkte på om man ikke kan sende en "standard" klage, bare for at være latterlig over for EuroPark, og simpelthen trække sagen lidt i langdrag, alene for at være en "lorte" kunde overfor EuroPark?
![]()
(Og ja, jeg har set du har betalt bøden, men come on, bare det at man kan få tanken...)
Men som skrevet så er den betalt ...endda til tiden
Mercedes EQC 400 4-matic
MiniCooper SE
MiniCooper SE
- MAbild
- Medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Har en gang prøvet at sloges med dem - og skulle hilse at sige.... Det er TOTAL kolde bagi
Hvis ikke jeg betalte, røg sagen til inkasso 
Mvh MAbild
Wörtherseetour 2002-03-04-05-06-07-08-09-10-11-12 ich war dabei
Wörtherseetour 2002-03-04-05-06-07-08-09-10-11-12 ich war dabei
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Konge!!
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Så længe du har gjort indsigelse overfor bøden må de ikke hverken lægge gebyrer på eller sende dig til inkasso så de kan bare komme anMAbild skrev:Har en gang prøvet at sloges med dem - og skulle hilse at sige.... Det er TOTAL kolde bagi![]()
![]()
![]()
Hvis ikke jeg betalte, røg sagen til inkasso
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook