står snart og skal ha lidt liv i en gammel caddy.fra 90 af..
men spørgsmålet er om den skal på hvide eller gule.. det er jo en van men læste bare noget om det ku blive dyrt med vare vogne med nye afgifts regler..misundelse hvis de rykker grænsen og som de skrev alle ny registrede biler uanset alder....og tilbage virkende kraft.. har ik rigtigt sat mig ind i alle de nye regler.. vil ik ende ud i 5040 afgiften..... det er en 1,8 gt men skal ombygges til en td på et tidspunkt..
hvordan ser vægtafgifterne ud hvide kontra gule plader..
afgiften var kun ca 4000.- gule og ca 1500 mere på hvide ..... fik en flinker dame til en hurtig ca beregning forleden.... ikke fast sat selvfælgeli,, men ca..
marli
gule eller hvide nr,plader...??
- Henrik
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 7200 Grindsted
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Kontakt:
Re: gule eller hvide nr,plader...??
Den kan da kun komme på gule plader?
/Henrik
| Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk |
| Alle indlæg vedrørende KØB skal postes i Køb - Købe guide - Alt vedr. køb |
2023 Volvo XC90 T8 Ultimate - 2016 Mercedes C63s AMG Coupe - 2022 Polestar 2 - VW Polo DSG -
| Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk |
| Alle indlæg vedrørende KØB skal postes i Køb - Købe guide - Alt vedr. køb |
2023 Volvo XC90 T8 Ultimate - 2016 Mercedes C63s AMG Coupe - 2022 Polestar 2 - VW Polo DSG -
-
marli
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: gule eller hvide nr,plader...??
hun sagde jeg godt ku og der bor en gut ude ved mig der har en lille el camino lignende amerikaner pickup årg sidst i 80erne og den er på hvide plader også...
men hun sagde også det var hul i hovedet når man kun ku sidde 2-3 stykker.....
men hun sagde også det var hul i hovedet når man kun ku sidde 2-3 stykker.....