Er den en som kan bekræfte at et 90000km service for en 2012 Passat B7 1.6TDI indbefatter;
-Brændstofsfilter
-Luftfilter
-Pollenfilter
-Bremsevæske
Det skal VW Risskov have 5992,88kr for!!! Det var da alligevel en slat.
På forhånd tak
Anders
Findes det til Passat B7Blackfinger skrev:Det er sådan en pris der gør at man køber en værkstedshåndbog til 230kr. og gør det selv.
riishoj skrev:VW Horsens vil lave det samme arbejde for 3700 kr - det tænker jeg er mere rimeligt.
Hvad VW Risskov angår, så har jeg vedhæftet deres tilbud. Den første del er fordi, at jeg forespurgte et tilbud uden olieskift, da bilen i forbindelse med køb (for 4000 km siden) fik skiftet olie. Hvorom alting er, så bliver det jo ikke bedre af, at der ikke er olieskift med i prisen.
Mvh
Anders
Det er et ganske udmærket forslag.Rheinlaender skrev:Hvis du ikke kan lide tanken om ikke autoriserede stempler i bogen, var det så ikke en ide at køre til http://www.kath-gruppe.de/standorte/flensburg/dansk/ eller http://www.vwflensborg.dk/ i flensborg og tage på lidt indkøb samtidig?

Der er selvfølgelig fornuft i at holde pengene i landet og du kan også finde gode tilbud her hjemme. Men når det kommer til aut service er der bare nogle der tager sig lidt for godt betalt, de snyder folk der er uvidene fordi de ikke aner hvad reservedele til en bil koster og så skruer de priserne op nogle steder det ikke hører hjemme. især når vi kommer ind i de store byer bliver priserne vilde. Regningerne er ikke gennemsigtige, du betaler en fast pris for en ydelse og ikke en timeløn + reservedele.SenZer skrev:Ja lad os sende alle vores penge ud af landet.
Der er selvfølgelig fornuft i at holde pengene i landet og du kan også finde gode tilbud her hjemme. Men når det kommer til aut service er der bare nogle der tager sig lidt for godt betalt, de snyder folk der er uvidene fordi de ikke aner hvad reservedele til en bil koster og så skruer de priserne op nogle steder det ikke hører hjemme. især når vi kommer ind i de store byer bliver priserne vilde. Regningerne er ikke gennemsigtige, du betaler en fast pris for en ydelse og ikke en timeløn + reservedele.
Når det så kommer til at man burde få en vildt god behandling og service og det er det du i virkeligheden betaler for så hører vi mere og mere at når du har et problem skal du næsten have en advokat med for at trænge igennem.
Min mening er at de ville kun have godt af at blive presset lidt på indtjeningen
Nu tager jeg også ikke aut værksteder i forsvar i det jeg har skrevetSenZer skrev:Der er selvfølgelig fornuft i at holde pengene i landet og du kan også finde gode tilbud her hjemme. Men når det kommer til aut service er der bare nogle der tager sig lidt for godt betalt, de snyder folk der er uvidene fordi de ikke aner hvad reservedele til en bil koster og så skruer de priserne op nogle steder det ikke hører hjemme. især når vi kommer ind i de store byer bliver priserne vilde. Regningerne er ikke gennemsigtige, du betaler en fast pris for en ydelse og ikke en timeløn + reservedele.
Når det så kommer til at man burde få en vildt god behandling og service og det er det du i virkeligheden betaler for så hører vi mere og mere at når du har et problem skal du næsten have en advokat med for at trænge igennem.
Min mening er at de ville kun have godt af at blive presset lidt på indtjeningen
Du har helt ret i at vw aldrig har vidst hvad kunde service er. Men man kan godt finde værksteder hvor prisen er billig og kvaliteten er helt i top.
Vi henter den ene efter den anden kunde fra Vw/audi. fordi vi laver nogen gode priser til kunden. og giver dem betydelig bedre service.
Man slagter kun en kunde 1 gang også kommer personen aldrig tilbage til det værksted.
Jeg tror du skal have fat i dem en gang, for det ser ud som om der er en fejl i det prisoverslag der.riishoj skrev:VW Horsens vil lave det samme arbejde for 3700 kr - det tænker jeg er mere rimeligt.
Hvad VW Risskov angår, så har jeg vedhæftet deres tilbud. Den første del er fordi, at jeg forespurgte et tilbud uden olieskift, da bilen i forbindelse med køb (for 4000 km siden) fik skiftet olie. Hvorom alting er, så bliver det jo ikke bedre af, at der ikke er olieskift med i prisen.
Mvh
Anders