Manual til e-Golf VII 2018+

Alt vedr. reservedele, reservedelsnumre, ETKA, ELSAwin o.lign
Besvar
abrehmc
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15. dec 2021, 09:15
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Manual til e-Golf VII 2018+

Indlæg af abrehmc » 15. dec 2021, 09:27

Nogen der ligger inde med et link til en e-Golf VIII manual?
Min er på Tysk og de tekniske vendinger får min hjerne til at brænde sammen, min ven har også en, men hans er på Hollandsk.

På VW's doc side er der ikke nogen for e-Golf efter 2017.

Jeg kunne specifikt godt tænke mig at vide hvad det kan sættes når man vælger fører nummer (telefon? aircon?),
Og så må der være en mulighed for at vælge "Eco" som standard så man ikke skal slås med opstartsskærmen hver gang man skal ud i den.

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5467
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Manual til e-Golf VII 2018+

Indlæg af diskoboy » 15. dec 2021, 09:31

Har du checket https://www.facebook.com/groups/412192578932451 ?
Og så må der være en mulighed for at vælge "Eco" som standard så man ikke skal slås med opstartsskærmen hver gang man skal ud i den.
Nej. Det er ikke muligt. Hverken i e-Golf eller nogen anden VW (altså bestemt valgt af en bestemt profil)

Hvad har du ellers brug for at vide? Har haft en e-Golf siden maj og kunne ikke drømme om at kigge efter manualen (som i mit tilfælde også er på hollansk)
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Besvar

Tilbage til "Reservedele/Kataloger"