PDF instruktionsbog - VW Sharan 7M 2018

Alt vedr. reservedele, reservedelsnumre, ETKA, ELSAwin o.lign
Besvar
Lundhoff88
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. mar 2023, 11:25
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

PDF instruktionsbog - VW Sharan 7M 2018

Indlæg af Lundhoff88 » 6. mar 2023, 12:14

Hej,

Jeg er ny her på sitet ,så I må bære over med mig hvis dette spørgsmål allerede er besvaret tidligere.
Jeg faldt over denne tråd fra 2018 hvor der blev omtalt muligheden for at hente instruktionsbøger som PDF filer online.

viewtopic.php?t=142478

I tråden henvises til at instruktionsbøger kan hentes på dansk via følgende link.

https://userguide.volkswagen.de/public/vin/login/da_DK

Jeg er den lykkelige ejer af en VW Sharan 7M fra 2018, importeret fra Tyskland i 2022.
Da bilen netop er importeret fra Tyskland vil hjemmesiden ovenfor desværre ikke give mig mulighed for at vise instruktionsbogen på dansk, men videresender mig til den tyske del, hvilket jeg ikke får alverden ud af.

Er jeg så heldig at der er nogen med en nyere VW Sharan som kan få det til at virke med deres danske stelnr. og vil dele samme, så jeg har mulighed for at hente instruktionsbogen ned på dansk?

Til info fulgte der en tysk instruktionsbog med fra forhandleren og jeg har afsøgt mulighed hos VW for at købe en fysisk instruktionsbog. Denne koster +700 kr med en leveringstid på +3 mdr hvilket ikke rigtig er interessant - specielt ikke hvis den kan hentes gratis online som PDF.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.

Besvar

Tilbage til "Reservedele/Kataloger"