Hej jeg har været ude og få udlæst fejl på min bil i dag da motorlampen var tændt, den sagde noget i stil med fejl blok 1 katalysator, og noget med at den ikke overholder værdierne.
Så mit bedste bud er jo nok at katten er ved at være en død mis.
Nogen der har en ide om hvad en ny org koster? ( jaja ring til vw jeg ved det, men hvis der nu lige var en der vidste det)
Fejlkode på Kat Passat 3bg 1,8T
-
kreativ
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Horsens
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 139 times
Re: Fejlkode på Kat Passat 3bg 1,8T
Koster ca 6700,- inkl. moms 
VCDS, VCP, ODIS S Online - SVM kodning, komponent beskyttelse samt kodning af nøgler + mere
Tjek Vag Service for alle mine projekter.
Nuværende bil: Skoda Octavia Combi Style 1,2 TSi 110 HK 2016
Eftermonteret:Xenon m/LED, Blindspot Assist, Parkeringsassistent PLA 3.0 inkl Bremseassistent, Dæktrykskontrol High m/sensor, ACC Adaptiv Fartpilot, Bakkamera Highline, Amundsen Facelift 8" skærm, Anhængertræk inkl Trailer Assist, QI Trådløs Opladning, DWA+ Tyverialarm, 230V stik inkl USB udgang, Ratvarme,
Eftermonteret:Xenon m/LED, Blindspot Assist, Parkeringsassistent PLA 3.0 inkl Bremseassistent, Dæktrykskontrol High m/sensor, ACC Adaptiv Fartpilot, Bakkamera Highline, Amundsen Facelift 8" skærm, Anhængertræk inkl Trailer Assist, QI Trådløs Opladning, DWA+ Tyverialarm, 230V stik inkl USB udgang, Ratvarme,
-
kreativ
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Horsens
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 139 times
Re: Fejlkode på Kat Passat 3bg 1,8T
Nej det er jo kun en sølle sjat og skal af med
Man kunne selvfølgelig også vælge et andet autoriseret værksted end VW og spare penge, skal nemlig selv ha en ny en til min golf 4 snart og det bliver fra FTZ autodele hvilket er ganske udemærket og den koster kun det halve af hvad VW skal have.
Man kunne selvfølgelig også vælge et andet autoriseret værksted end VW og spare penge, skal nemlig selv ha en ny en til min golf 4 snart og det bliver fra FTZ autodele hvilket er ganske udemærket og den koster kun det halve af hvad VW skal have.
VCDS, VCP, ODIS S Online - SVM kodning, komponent beskyttelse samt kodning af nøgler + mere