Hej Folkens
Jeg har købt denne enhed, som jeg gerne vil have installeret. Nogen i nærheden af Østjylland der har styr på det eller kan fortælle hvordan man gøre?
http://www.ahw-shop.de/shop/products/or ... -bora.html
Irrelevante kommentar, bliv væk! PFT.
Fartpilot til Golf 4
-
Swobber
- Medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Odense
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Fartpilot til Golf 4
Nu kan jeg ikke lige huske om der er ledninger ved kontakten på en Golf4, men det er relativt simpelt at montere selv, dog skal du have kodet motorstyringen bagefter for at fortælle den at der er installeret GRA.
Er din golf med benzin eller dieselmotor?
Er din golf med benzin eller dieselmotor?
Hesten har sovs i skægget!
Regel #1: Jeg har altid ret! Regel #2: Jeg har altid ret! Regel #3: Selvom jeg tager fejl, har jeg alligevel ret!
Regel #1: Jeg har altid ret! Regel #2: Jeg har altid ret! Regel #3: Selvom jeg tager fejl, har jeg alligevel ret!
Så vidt jeg kan forstå, skulle det være lige til at sætte i. Det er en 2.0 benzin annno 2003.
Jeg søger en der vil hjælpe med dette, da jeg ikke har noget erfaring med at pille rat osv af... samt jeg ikke aner noet som helst om kodning af motorstyring :/
Jeg søger en der vil hjælpe med dette, da jeg ikke har noget erfaring med at pille rat osv af... samt jeg ikke aner noet som helst om kodning af motorstyring :/
- vipersnake
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Vejle
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Jeg lavede det på min egen golf 4 tdi for nogle år siden. Som foregående indlæg siger er det rimeligt simpelt at lave hvis man har lidt forståelse for el og bil arbejde. Man skal ind og lave noget ledningstræk under ratstammen, og der er ikke meget plads. Jeg mener jeg brugte en god dag på jobbet hjemme i garagen. Jeg mener da at når man køber sådan et sæt, så følger der vejledning med til at bygge det i. Det var ihvertfald med i det sæt jeg i sin tid købte. Bare følg det til bogen, så er det ligetil..
Morten T
Skoda superb TDI
Skoda superb TDI
Jeg vil bare ikke selv, jeg aner intet om det og er bange for at komme til at smadre eller ødelægge noget eller i værste tilfælde, gør noget forkert eller gør så det ikke kan samles igen.... Vil gerne betale for at få det sat i...