Model: A4 B8 Airride
Motor/HK: 170
Årgang/modelår: 2009
Farve: Lavagrå
Fælge: 19" BBS
Billeder:
Lidt flere specs og billeder på http://www.bilgalleri.dk/galleri/301782 ... nt_airride
Er det plastik inderskærmene der går i mod? For så er det vel bare og flå dem udoverload skrev:Tak for de rosende ord
På billederne er bilen så langt nede, som inderskærmene tillader (den står på dem) hvis man ser på bilgalleri med vinterhjulene, så kan den komme helt ned i bagenden også så den står på bunden.
For mere fitment og endnu lavere, så der ske noget med skærmkanter og inderskærme, og det er jeg ikke sikker på jeg vil rode mig ud i, dels fordi det er en daily driver og formoder det er en rimelig stor udskrivning til pladesmed og maler.
overload skrev: Pitstop er en af de mere "eksklusive" forhandlere af tilbehør i Århus, og havde da egentlig en ide om de havde styr på detmen jeg kan tage fejl og er da åben for forslag og alternativer - selvom det nok ikke lige bliver i denne sæson de bliver skiftet ud.
S5's skærmkasser er større end A4'erens har jeg ladet mig fortælle. Men kan godt se der er et par stykker med en fed kant på og står helt til skærmkanten.SteffenR skrev:overload skrev: Pitstop er en af de mere "eksklusive" forhandlere af tilbehør i Århus, og havde da egentlig en ide om de havde styr på detmen jeg kan tage fejl og er da åben for forslag og alternativer - selvom det nok ikke lige bliver i denne sæson de bliver skiftet ud.
Rotiform vil ikke ud med ET på deres hjul, men hvis du kigger på deres egen B8 Avant eller Audi S-lines S5 SB, så kan du se der er masser af plads.
A5/S5 har begge bredere skærme end A4'eren men du har ret, jeg må have nogle eksperter på banen næste gang. Har set par stykker der får skræmkanten til at stå på fælgkanten, men hvordan forhindrer man at når man kører over en 1 kr at den lige går op og kysser kanten for så at skulle have sendt skærmen til lakkeren igen?SteffenR skrev:Det er mig der har fede fingre, der skulle stå A5 SB og ikke S5.
Det rette et og de rette dæk kan gøre meget.
Du kører jo undervognen op så du har lidt plads, vel derfor du har luft påoverload skrev:A5/S5 har begge bredere skærme end A4'eren men du har ret, jeg må have nogle eksperter på banen næste gang. Har set par stykker der får skræmkanten til at stå på fælgkanten, men hvordan forhindrer man at når man kører over en 1 kr at den lige går op og kysser kanten for så at skulle have sendt skærmen til lakkeren igen?SteffenR skrev:Det er mig der har fede fingre, der skulle stå A5 SB og ikke S5.
Det rette et og de rette dæk kan gøre meget.