Det er åndsvagtTorbenRasmussen skrev: ↑11. jan 2022, 22:56Porsche-logo på armlænet er et must…Listen med muligheder gør en Merc S-klasse-ejer misundelig
![]()

@jespert Har du valgt firehjulsstyring?
Det er åndsvagtTorbenRasmussen skrev: ↑11. jan 2022, 22:56Porsche-logo på armlænet er et must…Listen med muligheder gør en Merc S-klasse-ejer misundelig
![]()
Nej det var desværre et af de krydser der blev sparet vækAndy skrev:Det er åndsvagtTorbenRasmussen skrev: ↑11. jan 2022, 22:56Porsche-logo på armlænet er et must…Listen med muligheder gør en Merc S-klasse-ejer misundelig
![]()
![]()
@jespert Har du valgt firehjulsstyring?
Er det konen der har bukserne på i hjemmet? Eller er det som hos DanielB12, hvor det er konen i hjemmet der tjener pengene?TorbenRasmussen skrev: ↑6. jan 2022, 23:09Men den bagende gør den bare lige 75% mere praktisk end den kønnere tvilling i sedan-versionen. Jeg havde også taget den her, hvis konen havde givet lov.
Hos B12 er det både bukser og pengeMarshall skrev:Er det konen der har bukserne på i hjemmet? Eller er det som hos DanielB12, hvor det er konen i hjemmet der tjener pengene?TorbenRasmussen skrev: ↑6. jan 2022, 23:09Men den bagende gør den bare lige 75% mere praktisk end den kønnere tvilling i sedan-versionen. Jeg havde også taget den her, hvis konen havde givet lov.![]()
Hov havde ikke lige set dit spørgsmål. Og kan læse du har købt en etron GT (tillykke, glæder mig til at høre om den), så tænker ikke spørgsmålet er relevant.Andy skrev:@jespert kan du forklare om det er vigtigt med "Sport Chrono Pakke inkl. mode switch" ?
Tak. Jeg er helt enig. Man skal vende sig til bagenden. Men den bliver mere moden/maskulin hvis du spørger mig. Men jeg er jo også bare en gammel torsk som aldrig vil kunne leve med opmærksomheden i feks en 911, der er denne mere tilpas anonym men alligevel fed.larslyn skrev:den er mega flot, tillykke med købet Jesper, jeg synes den er federe end dens tvilling, jeg er sikker på at den deler vandende jeg er kæmpe-fan jeg synes at der er lidt bmw z3 coupé over den... det er måske bare mig... den var jeg også helt vild med selvom jeg nok er én af få det er vidst ikke mange der syntes det ihvertfald...
man skal helt klart forkæle sig selv og ikke være aaaalt for fornuftig, det er livet for kort til, jeg nyder at se når folk køber sådanne ting til sig selv, ligesom når René har sparet sine frokost-penge sammen et par md og købt en bil til konen der bliver gejlet med alt det fedeste udstyr der kan laves/købes.
det er fedt for det giver fattig-røve som mig noget at drømme omså tak for at dele det
Ja, jeg gik den vej i stedet for.
Kæft det havde været sjovt at dyttesuperbeszzz skrev:I weekenden sad jeg i min bil og ventede på min søn, der var færdig med fodboldkamp. En totalt fremmed person gik over til min bil og fjernede et blad der sad mellem fronthjelm og forrude. Jeg tror ikke han så jeg sad i bilen.
Det havde han nok ikke gjort på en Opel Astra.
Jeg syntes det var sådan en fin gestus. Jeg blev nærmest helt rørt over hans oprigtige kærlighed. “Der skal fandeme ikke ligge et blad på den Porsche!”.jespert skrev: ↑3. nov 2022, 19:38Kæft det havde været sjovt at dyttesuperbeszzz skrev:I weekenden sad jeg i min bil og ventede på min søn, der var færdig med fodboldkamp. En totalt fremmed person gik over til min bil og fjernede et blad der sad mellem fronthjelm og forrude. Jeg tror ikke han så jeg sad i bilen.
Det havde han nok ikke gjort på en Opel Astra.
Det giver god mening.jespert skrev: ↑3. nov 2022, 18:47Kan sgu ikke nænne at sælge den.
Kæmper lidt med signalværdien i nedgangstider arbejdsmæssigt. Det at opsige medarbejdere og samtidigt køre i en Porsche strider mod mit eget iværksætter drive. Men har overtaget min kollegas transit, som jeg nu bruger over til fabrikken samt til underleverandører. Så tror jeg beholder den.
Skal dog siges at det var i en kombination med at jeg savner motorlyden fra panameraen så min plan var at købe en i4 og så spare op til en weekendbil med motorstøj.
Har lige sagt nej tak til 1.025.000 i ren handel. Lad os se hvad der sker![]()
At prøve en Taycan er ligesom at tage ud for at kigge på hundehvalp….min Taycan Cross Turismo kom i maj og hundehvalpen kommer til jul
Ja, det var måske set i bakspejlet ikke et super smart træk af migsuperbeszzz skrev: ↑19. nov 2022, 13:31
At prøve en Taycan er ligesom at tage ud for at kigge på hundehvalp….min Taycan Cross Turismo kom i maj og hundehvalpen kommer til jul.
Jeg mener Jespers er Vulkangrau.