Glæder mig til opdaten i morgen, hvordan det er gået til og i børnehaven.
Og hvor mange børn der har fået prøvetur
Ha ha - straffen bliver nok at hun kommer hjem og siger noget med "Hey skat - jeg viste den lige til alle børnene - de var vilde med den. Og alle gummistøvleaftrykkene går vel let nok af de cognacfarvede lædersæder?"vw4ever skrev:Tillykke Tonny![]()
Glæder mig til opdaten i morgen, hvordan det er gået til og i børnehaven.
Og hvor mange børn der har fået prøvetur
Win Win - sæt igangLeVelsBech skrev:Tillykke med den.
Absolut drømme køretøj - den er sgu godt nok fin.
Måske man skulle overveje at skifte koneHar foreslået ca. samme
øvelse her. Svaret er at jeg skal aftale det med min nye kone

Det er da Scanleasing der ejer afgiftportal, så de går nok ikke konkurs.Tonny skrev:Jeg fik afgiften til 205 og de indestår for den. Andre bud var i det leje, men jeg valgte den billigste der indestod for afgiften.AU-R8 skrev:Med hensyn til afgiftsportal.dk.
Det kan godt være de indestår for den afgift de har angivet.
Som skrevet andre steder er jeg altid mistænkelig med sådan noget når prisen ser ud til at være 1.600,- ex moms.
Hvem tror i hænger på ekstraregningen hvis de er gået konkurs ?
Det er ikke sket på nogen måde men risikoen er der.
Så hvis du har betalt et beløb som drøftet der er noget mindre end det andet du har fået vist som jeg husker det, kan du potentielt hænge på det Skat en dag mener bør være det rigtige beløb.
Men stadig fin bil og tillykke.
Jeg tvivler på at jeg personligt hæfter for den i tilfælde af konkurs - men jeg ved det da ikke.
Hehe go stil, og så afsted til varmeværket!Tonny skrev:Status pt!
Tak tak! Du kan stille dig i rundkørslen og vente - jeg kommer forbi mellem 17 og 17.30 for jeg skal ud til mine forældre i RingkøbingSøren K skrev: Hehe go stil, og så afsted til varmeværket!![]()
Tillykke med med bilen, med salget, med pladerne! Spotter jeg dig i Skjern og omegn uden du har givet lyd og vender forbi først så får du tæv!
Hvor mange ture får den rundt i rundkørslen?Tonny skrev:Du kan stille dig i rundkørslen og vente
Det gik godt. Hun syntes ikke den var svær eller noget. Den gav en del kommentarer på jobbet og hun savner den adaptive fartpilotlune skrev:Hvordan gik konens første dag i bilen.
Den er også elendig designet i bagagerummetMisser skrev:Det er sku frisk at have den som hverdagsbil, og to unger. Respekt hvis det kan fungere.
Jeg syntes min Insignia stc til tider kan være for lille, og vi har ingen børn
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan der ikke komme træk på ?Idag skal hun ind i Herning by og hente nogle varer, jeg håber det er små varer
2021 Skoda Enyaq iV 80
2020 Yamaha Ténéré 700
2003 VW Beetle Cabriolet 2.0
2019 Skoda Kodiaq Style 1.5 TSI DSG
2020 Skoda Fabia Fl 1,0 MPI 60
Ja det er helt galt. Bagdækkene er fra 2011 men ikke N mærkede, men de får lov at blive slidt opAU-R8 skrev:Dæk fra 2005. Av av
5år er jo også lige for gammelt til mig. Så 4 nye.Tonny skrev:Ja det er helt galt. Bagdækkene er fra 2011 men ikke N mærkede, men de får lov at blive slidt opAU-R8 skrev:Dæk fra 2005. Av av
Det tager vel heller ikke mange minutterTonny skrev:Ja det er helt galt. Bagdækkene er fra 2011 men ikke N mærkede, men de får lov at blive slidt opAU-R8 skrev:Dæk fra 2005. Av av
Jeg sparer ikke på dækkenejansom skrev:Ikke spare på dækkene Tonny. Det et ikke det rigtigste sted at være nærig.
Aftalte vi ikke at den ikke skulle på vejen førend dækkene var skiftet? Sådan husker jeg detTonny skrev:Jeg sparer ikke på dækkenejansom skrev:Ikke spare på dækkene Tonny. Det et ikke det rigtigste sted at være nærig.Det talte vi da også om sidste gang.

Han mente nok fordækkene og glemte det så lige de første par turejansom skrev:Aftalte vi ikke at den ikke skulle på vejen førend dækkene var skiftet? Sådan husker jeg detTonny skrev:Jeg sparer ikke på dækkenejansom skrev:Ikke spare på dækkene Tonny. Det et ikke det rigtigste sted at være nærig.Det talte vi da også om sidste gang.
Det finder vi ud afMartin1986 skrev:Mellem jul og nytår synes jeg lige du skal svinge forbi stationen så jeg kan se den
Ja mon ikke det skal prøves. Har du fartpilot i din eller skal vi lave 2 på en gang?Thomas Falk skrev:Glæder mig til PCD track days til sommer, håber du er frisk
Jeg satser på selv at montere og så finde en der kan kode for mig.Thomas Falk skrev:Jeg har fartpilot.
Hvor får du det lavet?