Vw polo bluegt 1.4 tsi 150hk dsg act bmt
Forumregler
Værkstedet - Galleri/Show off - Volkswagen > Tilføjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.
Værkstedet - Galleri/Show off - Volkswagen > Tilføjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.
-
Grosetoe
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Vodskov
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
Re: Vw polo bluegt 1.4 tsi 150hk dsg act bmt
Lækker vogn du har købt dig.

Volkswagen Golf VII 1,6 TDI DSG Variant Highline Lounge
- 124.000 på klokken
- Tysk import
- 124.000 på klokken
- Tysk import
- gudhjem
- Medlem
- Geografisk region: Bornholm
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 215 times
- Been thanked: 35 times
- Kontakt:
Mange takGrosetoe skrev:Lækker vogn du har købt dig.![]()
er også selv helt tilfreds med den-
deric
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Has thanked: 0
Har netop fået min retur fra VW, og de kunne ikke montere carplay på min 2015 model, selvom de forsøgte at opdatere softwaren? De sagde at det nok blev muligt engang, men var ikke klar over hvornår. Står der noget i det brev de ikke vedaknedude skrev:Vw forhandlere har en mail liggende der forklarer lidt om mulighederne med carplay på 2015 modeller. fra uge 45 skulle det være muligt at eftermontere carplay.gudhjem skrev:Det er i dk smart pakken, det hedder applecarplay, Tror umiddelbart at det kun er på dem der er produceret efter uge 22 der har det, hvad jeg kan forstå er det usb stikket samt software der er anderledes nuj01 skrev:Billedet som viser ikonerne fra iPhone, hvad kræver det for en pakke?
Jeg har en BlueGT fra januar 2015 med "DK smart pakke (Radio Composition media (Ikke dansk tekst), media in Apple, stemmestyring & mirrorlink)".
Finder ikke denne funktion, er det en opdatering som er mulig at få på, eller ... ?
-
wooksiiiiiii
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
Re: Vw Polo Bluegt 1.4 Tsi 150hk Dsg Act Bmt
Fed bil, jealous much! :d
der skulle komme en opdatering sommer 2016 til carplay både apple /android understøttelse
mit eget composition media kan ikke helt virke optimalt med en sony z3 og de apps der angiveligt skulle være understøttet
der skulle komme en opdatering sommer 2016 til carplay både apple /android understøttelse
mit eget composition media kan ikke helt virke optimalt med en sony z3 og de apps der angiveligt skulle være understøttet
2015 Polo 1.2 (90hk) TSI Comfortline
- GranTurismo
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 343 times
- Been thanked: 377 times
Jeg synes da at min Z3 virker som den skal på min Composition Media. Men det er dog ikke mange apps der er understøttet...wooksiiiiiii skrev:Fed bil, jealous much! :d
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system
-
wooksiiiiiii
- Helt nyt medlem
tænker du her android apps, eller vw apps?granturismo skrev:jeg synes da at min z3 virker som den skal på min composition media. Men det er dog ikke mange apps der er understøttet...wooksiiiiiii skrev:fed bil, jealous much! :d
F.eks google maps som popper frem i mirrorlink som understøttet app fungerer ikke under kørsel :/
hvilket gør det ligegyldigt at have den som en understøttet app så i min optik.
2015 Polo 1.2 (90hk) TSI Comfortline
- GranTurismo
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 343 times
- Been thanked: 377 times
At en app understøtter MirrorLink er ikke ensbetydende med at app'en er certificeret og dermed kan vises under kørsel. Mig bekendt er google maps ikke en certificeret app.wooksiiiiiii skrev:tænker du her android apps, eller vw apps?granturismo skrev:jeg synes da at min z3 virker som den skal på min composition media. Men det er dog ikke mange apps der er understøttet...wooksiiiiiii skrev:fed bil, jealous much! :d
F.eks google maps som popper frem i mirrorlink som understøttet app fungerer ikke under kørsel :/
hvilket gør det ligegyldigt at have den som en understøttet app så i min optik.
Det kunne dog være dejligt hvis google maps var certificeret...
Der findes en anden navigations app som skulle være certificeret. Jeg kan dog ikke huske hvad den hedder. Jeg mener det var JBK som nævnte den i en eller anden tråd.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system