Model: The Beetle
Udstyrsvariant: Design
Motor/HK/NM: 1.2 TSI 105 HK
Årgang/modelår: 2014
Farve: Denim
Fælge: 17” Circle Black
Ice: RNS315
Billeder:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi har altid begge kun haft hvide / sorte / grå biler, så hun ville gerne have en med lidt knald på.Tor Morrison skrev:Er det din hustru der har valgt farven? Den er meget speciel...
Passer også til retrostilenMange tak HansHansH skrev:Babyblå bobbel![]()
Tillykke med den, Signe er fint kørende.
Dur det godt med 3-dørs når I skal have de små arvinger med ?
Lige præcis WumseWumse skrev:Er det den inde fra GT Biler i Kolding?
kender du den?
Vi fik en til fruen her i huset i maj sidste år og har gået og gejlet lidt på den lige siden 

Vi har handlet Ibiza der ude for et par uger siden og har kigget på den flere gange, så nej jeg kender den ikke men har savlet over den et par gange
Jeres er også super fed Munkie, den har vi savlet en del over.Munkie skrev:Fed vogn og frisk farveVi fik en til fruen her i huset i maj sidste år og har gået og gejlet lidt på den lige siden
Fruen var også meget meget vild med den så det endte med et impulskøbWumse skrev:Vi har handlet Ibiza der ude for et par uger siden og har kigget på den flere gange, så nej jeg kender den ikke men har savlet over den et par gangeFarven er super fed og passer rigtig godt til bilen
![]()
Tillykke med den
hun havde fået en ok byttepris for hendes citigo. Det er eBay lookalike lygterMtinus skrev:
Jeres er også super fed Munkie, den har vi savlet en del over.
Jeg kunne se du havde skiftet til Xenon, var det plug and play eller skulle der kodes efterfølgende?
Sent from my iPhone using Tapatalk
er bare en fattig brugtvognshandler 
Åh troede de var ægte.Munkie skrev:Det er eBay lookalike lygterMtinus skrev:
Jeres er også super fed Munkie, den har vi savlet en del over.
Jeg kunne se du havde skiftet til Xenon, var det plug and play eller skulle der kodes efterfølgende?
Sent from my iPhone using Tapatalker bare en fattig brugtvognshandler