Nu skal bilen desværre bare lige retur på værkstedet for at få lavet en 3-4 ting om, men sådan er det.
Må være rigtig rart at have på plads (Y)MichaelSmed skrev:Så er forsikringssagen endelig afsluttet, og mit forsikringsselskab dækker hele skaden, jeg skal blot betale en beskeden selvrisiko. Så nu er jeg en pænt glad mand![]()
Nu skal bilen desværre bare lige retur på værkstedet for at få lavet en 3-4 ting om, men sådan er det.
Det er det satme også! Det skal vidst fejres med en sejltur og et par øl i weekendenMichael1995 skrev:Må være rigtig rart at have på plads (Y)

Lyder absolut fornuftigtMichaelSmed skrev:Det er det satme også! Det skal vidst fejres med en sejltur og et par øl i weekendenMichael1995 skrev:Må være rigtig rart at have på plads (Y)

Er jeg også lidt træt af, men skal lige snakke med min dækpusher på mandag og høre hvad han siger.Michael1995 skrev:Synes det er vildt dækkene ikke holder længere
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bliver da en dyr fornøjelse at skifte dæk hver sæsonMichaelSmed skrev:Er jeg også lidt træt af, men skal lige snakke med min dækpusher på mandag og høre hvad han siger.Michael1995 skrev:Synes det er vildt dækkene ikke holder længere

En anelseMichael1995 skrev:Bliver da en dyr fornøjelse at skifte dæk hver sæson

Dejligt med lidt af de samme erfaringer, så har jeg lidt at gå videre med til dækmanden, tak for detkeller skrev:Mine hankook s1 evo holdte også ca. 1,5 sæson før de rejste sig (passer meget godt med 20-25kkm)
Kan huske renebo også havde et sæt der havde rejst sig hurtigt.

Jeg køber dem ikke igen. De er gode at køre på, men igen på min bmw måtte jeg skifte 2 efter 1 sæson pga sprungne karkasser. Det bliver lidt dyrt i længden.MichaelSmed skrev:Dejligt med lidt af de samme erfaringer, så har jeg lidt at gå videre med til dækmanden, tak for detkeller skrev:Mine hankook s1 evo holdte også ca. 1,5 sæson før de rejste sig (passer meget godt med 20-25kkm)
Kan huske renebo også havde et sæt der havde rejst sig hurtigt.
Kører du ikke med max camber på baghjulene ? for det er hård kost for dæk.MichaelSmed skrev:Er jeg også lidt træt af, men skal lige snakke med min dækpusher på mandag og høre hvad han siger.Michael1995 skrev:Synes det er vildt dækkene ikke holder længere
Jep, sporet efter undervognsskift. Mener camber på baghjulene er omkring 1.55.m power skrev:Kører du ikke med max camber på baghjulene ? for det er hård kost for dæk.
Fik du den sporet efter montering af undervogn ?
Dæk er heldigvis 225/35 både for og bag. Kun fælg der er forskellige størrelsem power skrev:De hjul der triller med har det med at blive slidt hæl/tå.
Nu er det jo bare ikke nemt at bytte rundt når der ikke er ens hjul/dæk på for/bag aksel

Tror der er røget cirka 25-30kg i nu.kws skrev:Hvor mange kg vejer sådan en omgang der?
Haha ja det er den satme godt nok. Blev vanvittig af alt det støj.Sgh2008ejs skrev:Synes det er et mega fedt projekt du har gang i! Kan godt forstå du vil støjdæmpe - sådan en Scirocco er som standard lavet til man også føler og hører man kører motorvejsfart når man gør![]()
![]()
Lige selv hoppet fra en Leon 5F til den faceliftede model, hvor der er gjort en del mere ud af støjdæmpningen. Der er en verden til forskel!Jeg var ellers tilfreds med den gamle, men det her er klasser bedre!
Flot lille bil desuden - møder dig tit i Svendborg. Min er bare lidt mere diskret end de fælge du kører rundt med

CARSoundGolf 3 tdi gti skrev:Hvor har du købt det STP dæmpningsplade?

Bor selv tæt derpå.Ja det er det godt nok, gør en verden til forskel.Sgh2008ejs skrev:Der er kæmpe forskel i lyddæmpning. Det er fedt! Meget undervurderet opgrade ift alt det andet!
Kan godt være fælgene har været i efteråret?![]()
Helt sikker på det er din. Du bor nede i området omkring Rema1000, ikke?Bor selv tæt derpå.
Og handler altid i Rema.