Bliver spænende at følge, og ikke mindst se det færdige resultat og hører hvordan den spiller.
Må man være så fræk at spørge hvad den Power Pulley der gør godt for ? krumtaps remskiven tænker jeg på.
Den er mindre og lettere end OEM hvilket giver mindre inerti. Den skulle give mange heste, meeeen jeg er ikke overbevist AndreasAndreas K skrev:Ser satme godt ud Jake !
Bliver spænende at følge, og ikke mindst se det færdige resultat og hører hvordan den spiller.
Må man være så fræk at spørge hvad den Power Pulley der gør godt for ? krumtaps remskiven tænker jeg på.

Ja ikke, godt den ene producent har stanset sit navn på deres. Mindre endetanke og større køleelement på THS ellers har begge udnyttet den tilgængelige plads max. Nøj de er store når man står med dem ude af bilenkimhemm skrev:Utrolig stor forskel på sådan en APR og THS intercooler
Der er flere grunde:kimhemm skrev:Hvad er egentlig grunden til at smide eboost på Jake ?
Burde du ikke kunne styre ladetrykket på Loba turboen uden ??
Vi vil se hvad Cupramotoren kan, mål er pt. 550Nm, men jeg vil gerne over 600Nm på cupramotoren inden jeg bygger en fra bunden.RIX skrev:har du fået den originale motor i igen med stærkere stænger??? eller bruger du stadig cupra motoren
VH:
Sikkerhed i org. setup er jo røget når vi går over de 1,55Bar det er beregnet til.RIX skrev:kan den holde til 600nm med std indmad???
personligt synes jeg det eboost værk er en fusker løsning,især på en bil der er født med turbo,du har jo ikke rigtig mulighed for den sikkerhed med mere der indbygget i den oe ecu.
hvis du ikke kender en der kan montere den 2bar mapsensor,så kan man jo montere en cupra ecu,det er ikke mange ledninger der evt skulle flyttes.
ellers er der fmj boks men det køre jo ikke med startspærre og er også lidt af en hovsa løsning.
jeg er dog spændt på hvad den den ender med og spytte ud af effekt,var der nogen der så 5 gear deres test på rullefeldt af benzin(test bilen var en golf 6 gti edition 35)
VH.

Den er lang Andreas men mon ikke du kan klemmes indAndreas K skrev:Ser godt ud Jake !
dejligt at følge lidt med i dit projekt, det er altid spændende.
Jeg skal lige høre, om man allerede nu kan skrives på listen om at få en tur ?

Det klør i mine fingre efter at få lov til at tage nogle ordentlige action billeder af din bil.jakethemoss skrev:Her er lidt billeder fra Knutstorp d. 1 September![]()
Man kan sagtens komme på banen selv om der er som tilskuer/fotograf, og du er meget velkommen da du har fuldstændig ret, jeg har sikkert maneg kvaliteter, men fotograf er ikke en af dem.MKay skrev:Det klør i mine fingre efter at få lov til at tage nogle ordentlige action billeder af din bil.jakethemoss skrev:Her er lidt billeder fra Knutstorp d. 1 September![]()
Dine billeder er desværre allesammen dødkedelige og statiske.
Kan man få god adgang til banen, mens der køres? Evt som pressefotograf?
Hvad kan jeg sige, det var en svensker med en cupra hvor den ikke ville på dagen så han satte R888 på sin Caddy 2,0 TDI og kørte med den istedet.Lisberg skrev:Er det kun mig som griner lidt når man ser dette billed ?Den caddy må da have kørt forkert
![]()