Røret gled ned i silicone røret derfor sidder det lavt på næste billede

Jeg kan godt forstå man må prioritere, så en track day vinder vist hver gang over en fotosafari!jakethemoss skrev:Man kan sagtens komme på banen selv om der er som tilskuer/fotograf, og du er meget velkommen da du har fuldstændig ret, jeg har sikkert maneg kvaliteter, men fotograf er ikke en af dem.MKay skrev:Det klør i mine fingre efter at få lov til at tage nogle ordentlige action billeder af din bil.jakethemoss skrev:Her er lidt billeder fra Knutstorp d. 1 September![]()
Dine billeder er desværre allesammen dødkedelige og statiske.
Kan man få god adgang til banen, mens der køres? Evt som pressefotograf?
Mit problem er at når jeg er der vil jeg hellere køre end tage billeder, det fortryder jeg så bagefter
Udstødning kom idag og er monteret idagC-hansen skrev:Det ser for vildt ud det udstødnings system du har fået på bilenHar du haft den ude og køre så du kan vurdere om den er blevet meget hurtigere eller ligefrem på rullefelt?

Vildt nok den er flækket for digjakethemoss skrev:Her er lidt billeder af hvad Brian og Joe ellers har bedrevet idag:
Nyt WALK da jeg havde flækket den ene.
C-hansen skrev:Vildt nok den er flækket for digjakethemoss skrev:Her er lidt billeder af hvad Brian og Joe ellers har bedrevet idag:
Nyt WALK da jeg havde flækket den ene.

RIX skrev:synes ikke forrør/kat er særlig fint kontra apr udgaven,det bagerste er dog rigtig fint.det flex virker som en billig udgave,er dia større kontra apr???
synes de sorte rør er pæne men kunne du ikke bare have får en bypas efter katten ala det jvk gør ???
de stivere er rigtig fine hvor er de fra???
VH:
afgangsrørerne er keramiske coatede, og en vus er lige en tand for meget da den giver fri udblæsning. her ledes det gennem den første potte men direkte gennem den bagerste ved højt ladetryk.RIX skrev:det er tips som de hedder på engelsk jeg synes der er fede i sort,er katten anderledes siden skift af forrør???
en vus ventil hedder det vist det ville jeg have monteret på apr udstødning så havde du også sparet lidt penge![]()
VH:
Hvem ved, måske skal jeg på lavet endnu en udskiftelig sektion til erstatning af decat røret med Vus i, ikke en dårlig ide RIXRIX skrev:efter kat eller første potte er det ikke så højt igen,men vi bliver alle ældre
![]()
VH:
Det jeg mener er at jeg kan få lavet et rør der erstatter decat røret og på det rør får lavet en vus til fri udblæsning, det må kunne laves.RIX skrev:øhm enten køre du decat eller ikke for det spjæld ændre kun i bag potten ikke andet,he he![]()
hvad bliver det til køre vognen????
VH:
SBA skrev:otto har solgt sit felt...=( men der er en som har overtaget det og otto vil hjælpe ham igang....
Det er en af mine kammerater som har det nu, det blev stillet op her i weekenden og testet godt:-)jakethemoss skrev:SBA skrev:otto har solgt sit felt...=( men der er en som har overtaget det og otto vil hjælpe ham igang....
Det ved jeg, så turen går til Jylland
Vi håber at vi kan få aftalt en tid når den er oppe at køre, da det er et gennemprøvet felt og alle i DK (som er lidt interesseret i disse ting) på et eller andet tidspunkt selv har fået rullet en bil på detpuggi skrev:Det er en af mine kammerater som har det nu, det blev stillet op her i weekenden og testet godt:-)jakethemoss skrev:SBA skrev:otto har solgt sit felt...=( men der er en som har overtaget det og otto vil hjælpe ham igang....
Det ved jeg, så turen går til Jylland
Står ca 10 km fra Kolding
Tak for tilbuddet, vil benytte det hvis ikke Brian igennem Otto får sat en aftale op.puggi skrev:Hvis det er, så er du velkommen til at sende en pb, så skal jeg nok formidle kontakten.. Det er sat op nu ihvertfald og virker efter hensigten
Jeg håber på 450hk/550Nm, Har lige talt med Brian, den er nu på 1,7 Bar og trækker ingen tænding tilbage, han mener den er over 500NM nu, men vi skal lige logge noget mere de næste dage så den er præsentabel torsdagKevinff skrev:Hvad er planen at den ender på af hk / nm?
jakethemoss skrev:Jeg håber på 450hk/550Nm, Har lige talt med Brian, den er nu på 1,7 Bar og trækker ingen tænding tilbage, han mener den er over 500NM nu, men vi skal lige logge noget mere de næste dage så den er præsentabel torsdagKevinff skrev:Hvad er planen at den ender på af hk / nm?![]()
Jeg vil gerne over 600Nm, men nu må vi se hvad Cupra plejlstængerne kan klare.
Nu kan det godt være jeg spørg lidt dumtjakethemoss skrev:Jeg håber på 450hk/550Nm, Har lige talt med Brian, den er nu på 1,7 Bar og trækker ingen tænding tilbage, han mener den er over 500NM nu, men vi skal lige logge noget mere de næste dage så den er præsentabel torsdagKevinff skrev:Hvad er planen at den ender på af hk / nm?![]()
Jeg vil gerne over 600Nm, men nu må vi se hvad Cupra plejlstængerne kan klare.