Fed bil tillykke med den! Tak, jeg vil ikke helt ud med prisen men det er tæt på 400..du kan forhøre hos specialcars.dk hvad han skal have for flexleasing hvis det er noget du er interesseret i.Jemi skrev:Fed bil!![]()
Hvad måtte du slippe for den på gule plader?
Jeg skal bare lige have det skåret ud i papmegasun skrev:Tak, jeg vil ikke helt ud med prisen men det er tæt på 400..du kan forhøre hos specialcars.dk hvad han skal have for flexleasing hvis det er noget du er interesseret i.Jemi skrev:Fed bil!![]()
Hvad måtte du slippe for den på gule plader?
Theis er rimelig skarp til beregninger osv..det kommer meget an på årgang, km.
Kan du uddybe hvad de gør?megasun skrev:ombygger autologic bilen til Van, for VW. Måden de gør det på kan jeg ikke acceptere
De klipper vist stadig ledninger til el rudehejs bag, klipper seler af. Så HVIS man en dag vil ændre den tilbage til hvide koster det meget mere.Korreborg skrev:Kan du uddybe hvad de gør?megasun skrev:ombygger autologic bilen til Van, for VW. Måden de gør det på kan jeg ikke acceptere
Nu gider jeg ikke at gå ned og kigge lige nu, men er temlig sikker på at det er Autologic der har lavet min, og der fik jeg bagsæderne med og ruderne virker i bag. Har fået en pose med alle stumperne, midter selen bag i sidder i bagsædet. Går ud fra at selerne er gemt bag beklædningen, men har godt nok ikke kigget efter. Til gengæld er panikhåndtagene i bag, nittet fastAU-R8 skrev:De klipper vist stadig ledninger til el rudehejs bag, klipper seler af. Så HVIS man en dag vil ændre den tilbage til hvide koster det meget mere.Korreborg skrev:Kan du uddybe hvad de gør?megasun skrev:ombygger autologic bilen til Van, for VW. Måden de gør det på kan jeg ikke acceptere
Man kan jo bare pille ledningerne fra.. Ingen grund til at klippe lortet..AU-R8 skrev:Fint hvis de er ved at lære det.
Ruderne må ikke kunne køre ned ifgl ombygningsreglerne.
Sådan er min lavetmegasun skrev:Tænk sig at skære beslaget til bagsæde ryggen af med en vinkelsliber...det er godt nok for dumt...
Det er meget normalt sæderne følger med bilen... Blir dog lidt besværligt at montere dem uden det beslag der holder bagsæderyggen .. Det er ikke plug an play.Andersjensen skrev:Min Polo blev også bygget om til Van af autologik. Den kunne ikke køre ruderne ned inde fra bilen, men kunne godt fra nøglen. Så gætter på de ikke havde klippet noget. Fik også intakte seler og sæder med
Okay så kan jeg godt se det bliver svært. De beslag havde de ikke skåret ud af min. Der var faktisk stadig fedt på dem, da jeg fik bilen.megasun skrev:Det er meget normalt sæderne følger med bilen... Blir dog lidt besværligt at montere dem uden det beslag der holder bagsæderyggen .. Det er ikke plug an play.Andersjensen skrev:Min Polo blev også bygget om til Van af autologik. Den kunne ikke køre ruderne ned inde fra bilen, men kunne godt fra nøglen. Så gætter på de ikke havde klippet noget. Fik også intakte seler og sæder med
Man kan hæve bunden et par cm så pladen dækker beslaget... Det er et par cm det drejer sig om..Korreborg skrev:Sådan er min lavetmegasun skrev:Tænk sig at skære beslaget til bagsæde ryggen af med en vinkelsliber...det er godt nok for dumt...Hvad kan man ellers gøre?
Har du haft åbnet og kigget efter ? Du skal have hele kassen ud for at se detAndersjensen skrev:Okay så kan jeg godt se det bliver svært. De beslag havde de ikke skåret ud af min. Der var faktisk stadig fedt på dem, da jeg fik bilen.megasun skrev:Det er meget normalt sæderne følger med bilen... Blir dog lidt besværligt at montere dem uden det beslag der holder bagsæderyggen .. Det er ikke plug an play.Andersjensen skrev:Min Polo blev også bygget om til Van af autologik. Den kunne ikke køre ruderne ned inde fra bilen, men kunne godt fra nøglen. Så gætter på de ikke havde klippet noget. Fik også intakte seler og sæder med
Jep. Havde hele kabinen adskilt for at lydisolere.megasun skrev: Har du haft åbnet og kigget efter ? Du skal have hele kassen ud for at se det
Ok .. Men så må de have hævet bunden fra rygbeslaget og bagud .. Ellers kan det ikke lade sig gøre pga beslaget stikker op..Andersjensen skrev:Jep. Havde hele kabinen adskilt for at lydisolere.megasun skrev: Har du haft åbnet og kigget efter ? Du skal have hele kassen ud for at se det
Brug det nu med omtankemegasun skrev: Har iøvrigt fået styr på launch control... Holdkæft det kilder i maven hahaha
Godt nok en Audi S3 men samme motor. Hvis man ikke gider se det hele så se fra 8.30, elsker hans kommentarmegasun skrev:Skal nok passe på... Er sgu spændt på hvor meget optimeringen kommer til at betyde... På de udenlandske boards snakkes der om at bilen føles ekstremt meget hurtigere når den er optimeret...