Det er lavet om for ikke så længe siden. AID var, indtil fornyelig bundet sammen med Discovery Pro. Nu kan man kombinere det med Discovery Media. Måske for at VW kunne tjene en ekstra skilling på de første bestillinger.vw4ever skrev: ↑14. jan 2020, 16:47Måske det kan være lavet om, den ville ikke godkende køb af AID uden at tilføje , kan det være en teknikpakke så ?i-s skrev: ↑14. jan 2020, 13:38Ja, ikke billigt.vw4ever skrev: ↑14. jan 2020, 11:23
Ingen tvivl om at det er smart, synes dog hældningen på instrument har en helt anden vinkel end analog, og det har også bragt mig i tvivl.
Så er der prisen 19.995 for aid, men det kræver så mere end standard navi, så man skal tilkøbe discover pro til 18.995
ialt 38990 for Aid
Det fik mig for alvor i tvivl, og fravalgte det så, fremfor R-line pakken.
Har det som sagt også stramt med, at det nok uden tvivl, måske allerede i 2021 model, sikkert er standard.
Så har man smidt 40 kilo efter noget som pludselig er incl. Ikke godt for afskrivning
Men ikke fordi der ikke var andre ting som jeg godt kunne ha`tænkt mig at fylde i, men har allerede nok at slås med alt det som den kan, online,wifi,og alle assistenter skal jeg lige vænne mig til
Mangler kun beer assistent
EDIT: Kan du ikke bare kode det Søren, du kan jo stort set alt med en computer
Men det virker nu fint med Discover Media - du behøver ikke den store.
Sjovt nok var hældningen også det jeg var skeptisk omkring, men må indrømme det tog ikke mange dage at vænne sig til. Jeg tror det er vinklet sådan, for at få mindst sol reflektioner i det.
Jeg kan nu også godt lide de analoge instrumenter. Der er lidt mere charme over dem og MFA'en i midten er jo også rigtig fin. Skulle jeg købe i dag, så ville jeg nok også bruge de 20k på noget andet.
MÅ SLETTES.
Forumregler
Værkstedet - Galleri/Show off - Volkswagen > Tilføjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.
Værkstedet - Galleri/Show off - Volkswagen > Tilføjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 13. sep 2019, 18:07
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 50 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Passat 2.0 150hk TDI EVO DSG Elegance (2020), DP, DC
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Tak Letten
Glad for at jeg valgte det fra
Glad for at jeg valgte det fra
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6584
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 925 times
- Kontakt:
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Skal jeg ikke kunne sige, men prøvede lige at konfigurere en Business og der kunne jeg godt vælge AID til uden at vælge Discover Pro til.vw4ever skrev: ↑14. jan 2020, 16:47Måske det kan være lavet om, den ville ikke godkende køb af AID uden at tilføje , kan det være en teknikpakke så ?i-s skrev: ↑14. jan 2020, 13:38Ja, ikke billigt.vw4ever skrev: ↑14. jan 2020, 11:23
Ingen tvivl om at det er smart, synes dog hældningen på instrument har en helt anden vinkel end analog, og det har også bragt mig i tvivl.
Så er der prisen 19.995 for aid, men det kræver så mere end standard navi, så man skal tilkøbe discover pro til 18.995
ialt 38990 for Aid
Det fik mig for alvor i tvivl, og fravalgte det så, fremfor R-line pakken.
Har det som sagt også stramt med, at det nok uden tvivl, måske allerede i 2021 model, sikkert er standard.
Så har man smidt 40 kilo efter noget som pludselig er incl. Ikke godt for afskrivning
Men ikke fordi der ikke var andre ting som jeg godt kunne ha`tænkt mig at fylde i, men har allerede nok at slås med alt det som den kan, online,wifi,og alle assistenter skal jeg lige vænne mig til
Mangler kun beer assistent
EDIT: Kan du ikke bare kode det Søren, du kan jo stort set alt med en computer
Men det virker nu fint med Discover Media - du behøver ikke den store.
Sjovt nok var hældningen også det jeg var skeptisk omkring, men må indrømme det tog ikke mange dage at vænne sig til. Jeg tror det er vinklet sådan, for at få mindst sol reflektioner i det.
Jeg kan nu også godt lide de analoge instrumenter. Der er lidt mere charme over dem og MFA'en i midten er jo også rigtig fin. Skulle jeg købe i dag, så ville jeg nok også bruge de 20k på noget andet.
/Søren.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 13. sep 2019, 18:07
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 50 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
AID koster 10k.
AID+Discover Pro+Stemmestyring koster 20k (hvis man har DK teknik pakke)
Passat 2.0 150hk TDI EVO DSG Elegance (2020), DP, DC
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Har lige selv været inde og forsøge at lave en magen til,
Tingene ændrer sig hurtigt hos Vw, ja nu koster AID 9995 kr
Til den pris havde jeg nok snuppet det, men langt op til små 40 kilo, som de ville ha`i efteråret.
Vi kunne i hvert fald ikke lave den på det tidspunkt uden at putte teknikpakke med ?
Nå men da glad for jeg ikke købte den dengang.
Nu er det så ikke mere muligt at vælge R-Line fælg Sebring til kr 4995,- billigeste mulighed for at bevare R-Line pakken er en fælg til 13995.
Det var nemmere at handle bil da jeg købte min Golf 1 i 1984 Der skulle bare en båndspiller i
Tingene ændrer sig hurtigt hos Vw, ja nu koster AID 9995 kr
Til den pris havde jeg nok snuppet det, men langt op til små 40 kilo, som de ville ha`i efteråret.
Vi kunne i hvert fald ikke lave den på det tidspunkt uden at putte teknikpakke med ?
Nå men da glad for jeg ikke købte den dengang.
Nu er det så ikke mere muligt at vælge R-Line fælg Sebring til kr 4995,- billigeste mulighed for at bevare R-Line pakken er en fælg til 13995.
Det var nemmere at handle bil da jeg købte min Golf 1 i 1984 Der skulle bare en båndspiller i
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 13. sep 2019, 18:07
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 50 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Ja, det er lidt bøvlet. Jeg overvejede faktisk Lapiz blå (pæn farve) men droppede det fordi man så var tvunget til R-Line pakke, som jeg ikke ville betale ekstra for (sådan er vi jo forskellige). Jeg købte Mangan grå Elegance Plus 2,0 TDI EVO 150HK
Passat 2.0 150hk TDI EVO DSG Elegance (2020), DP, DC
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Den grå er også en fin farve, og var også i mine overvejelser, da jeg trængte til at komme væk fra sort
Har kørt diesel i mange år men kører ikke nok længere til at det kan hænge sammen.
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Finder ud af noget nyt hver dag
Der var tvivl om bilen har Travel assistent/eller hvad det nu hedder ?
Men det virker altså, bilen tilpasser selv farten på landevej, og sætter farten ned hvor der er skiltet, og også gennem by.
Fedt og spændende at rode med.
Kan dog ikke få Wifi til at virke Den vil jeg slår noget andet fra for at få det til at virke.
Men kan godt gå på Wifi men dog uden internetadgang ?
Der var tvivl om bilen har Travel assistent/eller hvad det nu hedder ?
Men det virker altså, bilen tilpasser selv farten på landevej, og sætter farten ned hvor der er skiltet, og også gennem by.
Fedt og spændende at rode med.
Kan dog ikke få Wifi til at virke Den vil jeg slår noget andet fra for at få det til at virke.
Men kan godt gå på Wifi men dog uden internetadgang ?
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Opdate på travel assistent.
Nu kan jeg ikke få den til at virke igen ?
Kan det være i gps at det ikke er lagt ind, vejskilte genkendelsen er ok, den kan sagtens se skilte, men tilpasser nu ikke hastigheden.
Nu kan jeg ikke få den til at virke igen ?
Kan det være i gps at det ikke er lagt ind, vejskilte genkendelsen er ok, den kan sagtens se skilte, men tilpasser nu ikke hastigheden.
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6584
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 925 times
- Kontakt:
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Tryk en gang på knappen nederst til højre på det venstre rat panel. Der skifter du mellem simpel lane assist og travel assist.
/Søren.
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Tak Søren
Kan det så passe at den ikke gør det med travel assist, men kun fungerer med simpel lane assist, vi kunne ikke få det til at virke i dag med travel assist
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 6584
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 553 times
- Been thanked: 925 times
- Kontakt:
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Hej, bliver svar skyldig.vw4ever skrev: ↑17. jan 2020, 18:18Tak Søren
Kan det så passe at den ikke gør det med travel assist, men kun fungerer med simpel lane assist, vi kunne ikke få det til at virke i dag med travel assist
Sagen er jo, at min 2018 lane assist er mere avanceret end din simple lane assist, mens din lane+travel assist skulle være mere avanceret end min. Jeg tror det er en fair måde at beskrive det på.
Men ham her demo'er det vældig fint:
/Søren.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 13. sep 2019, 18:07
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 50 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Hvis Travel Assist (TA) ikke vil aktivere, så er det vel bare fordi betingelserne for systemet ikke er tilstede. For lav fart, ingen striber, ikke gode nok striber, for dårlig sigtbarhed etc..
Jeg kører med TA det meste af tiden.
Jeg aktiverer, som regel, først ACC med “Resume”-knappen (jeg kører med automatisk overtagelse af hastighedsgrænser, indstilles i Menu). Derefter trykker jeg på “TA”.
Hvis man først trykker på “TA” (uden ACC aktiv) så “setter” den samtidig aktuel hastighed, det er ikke smart, hvis man trykker før man er oppe i tilladte rejsefart.
Man kan evt. huske forskellen ved at TA-knappen sidder lige ved siden af “Set”.
Sidebemærkning om den forudseende ACC (den der nedsætter fart i sving også når du er alene på vejen, dvs. den ikke bare kan hægte sig på en forankørende): Det er mit indtryk at det fungerer bedst når du har en rute i navigationen. Så sænker den ikke bare farten i sving, rundkørsler og fra sidevej ind på hovedvej, men også før du skal dreje fra en hovedvej ud på en sidevej.
OBS: den kan ikke tage højde for tvær- eller modkørende trafik som der skal stoppes for, så skal du bremse.
TA er ikke perfekt, man skal være opmærksom, men det er dejligt afslappende på motorvej og gode landeveje, med tre fingre på rattet . På den daglige strækning til og fra arbejde kan man også eksperimentere med den på mindre veje og lære de steder hvor man altid skal gribe ind. Så kan man jo afgøre om man foretrækker at køre med TA de steder eller ej.
Jeg kører med TA det meste af tiden.
Jeg aktiverer, som regel, først ACC med “Resume”-knappen (jeg kører med automatisk overtagelse af hastighedsgrænser, indstilles i Menu). Derefter trykker jeg på “TA”.
Hvis man først trykker på “TA” (uden ACC aktiv) så “setter” den samtidig aktuel hastighed, det er ikke smart, hvis man trykker før man er oppe i tilladte rejsefart.
Man kan evt. huske forskellen ved at TA-knappen sidder lige ved siden af “Set”.
Sidebemærkning om den forudseende ACC (den der nedsætter fart i sving også når du er alene på vejen, dvs. den ikke bare kan hægte sig på en forankørende): Det er mit indtryk at det fungerer bedst når du har en rute i navigationen. Så sænker den ikke bare farten i sving, rundkørsler og fra sidevej ind på hovedvej, men også før du skal dreje fra en hovedvej ud på en sidevej.
OBS: den kan ikke tage højde for tvær- eller modkørende trafik som der skal stoppes for, så skal du bremse.
TA er ikke perfekt, man skal være opmærksom, men det er dejligt afslappende på motorvej og gode landeveje, med tre fingre på rattet . På den daglige strækning til og fra arbejde kan man også eksperimentere med den på mindre veje og lære de steder hvor man altid skal gribe ind. Så kan man jo afgøre om man foretrækker at køre med TA de steder eller ej.
Passat 2.0 150hk TDI EVO DSG Elegance (2020), DP, DC
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Tak til begge
Har læst instruktionsbog i dag, dog uden at blive ret meget klogere.
Tror det skal læres hen ad vejen
Har læst instruktionsbog i dag, dog uden at blive ret meget klogere.
Tror det skal læres hen ad vejen
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
- HansH
- Admin
- Indlæg: 13306
- Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
- Has thanked: 3238 times
- Been thanked: 4586 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Letten:
Jeg aktiverer, som regel, først ACC med “Resume”-knappen (jeg kører med automatisk overtagelse af hastighedsgrænser, indstilles i Menu). Derefter trykker jeg på “TA”.
Att: Letten
Hvor finder jeg det i menu, må være det der er galt
Jeg aktiverer, som regel, først ACC med “Resume”-knappen (jeg kører med automatisk overtagelse af hastighedsgrænser, indstilles i Menu). Derefter trykker jeg på “TA”.
Att: Letten
Hvor finder jeg det i menu, må være det der er galt
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Har lige haft fødselsdag og fik lige en ekstra gave til garagen
Da konen ikke mener den skal ligge i stuen
Da konen ikke mener den skal ligge i stuen
- Vedhæftede filer
-
- DSC_2597.JPG (53.86 KiB) Vist 1988 gange
- These users thanked the author vw4ever for the post (total 3):
- HansH • ROEN • Sander2300
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 13. sep 2019, 18:07
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 50 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Førerassistenter, acc
- Vedhæftede filer
-
- C799E620-8001-439F-AD82-F51E580D1DB3.jpeg (250.39 KiB) Vist 1965 gange
Passat 2.0 150hk TDI EVO DSG Elegance (2020), DP, DC
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Tak Letten
Det glæder jeg mig til at prøve af i morgen
Det glæder jeg mig til at prøve af i morgen
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2788
- Tilmeldt: 28. apr 2014, 19:27
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 516 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Fedt tæppe, det kan du også bruge næste gang du får passat jo - de når vel sjældent at blive så gamle, at det ikke er "den nye" passat
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Ja 10 stk siden 1997 Så tæppet ville ha` passet hver gang.
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Så spiller det hele, nu kan jeg sidde på bagsædet og køre
Tak for hjælpen
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Fik min første softvare opdatering online, men ved ikke hvad den indebar, er det bare til navi eller kort?
Andre der har fået den samme og ved hvad det var ?
Andre der har fået den samme og ved hvad det var ?
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 132
- Tilmeldt: 13. sep 2019, 18:07
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 50 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Det stod på opdateringen hvad den drejede sig om, men det nåede du måske ikke at se før du trykkede OK
Det var opdatering til “shop”, der nu har “varer” på hylden. Ikke noget vildt (ekstra mobilnøgler, datapakke) , men det er da en start. Bedre end før hvor der ikke var noget
Jeg har ikke brugt noget af det. Går og venter spændt på at VW får mobilnøgle til at virke med iPhone. Der er måske håb når den nye IOS 13.4 kommer.
Det var opdatering til “shop”, der nu har “varer” på hylden. Ikke noget vildt (ekstra mobilnøgler, datapakke) , men det er da en start. Bedre end før hvor der ikke var noget
Jeg har ikke brugt noget af det. Går og venter spændt på at VW får mobilnøgle til at virke med iPhone. Der er måske håb når den nye IOS 13.4 kommer.
Passat 2.0 150hk TDI EVO DSG Elegance (2020), DP, DC
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
Tak !Letten skrev: ↑17. feb 2020, 18:55Det stod på opdateringen hvad den drejede sig om, men det nåede du måske ikke at se før du trykkede OK
Det var opdatering til “shop”, der nu har “varer” på hylden. Ikke noget vildt (ekstra mobilnøgler, datapakke) , men det er da en start. Bedre end før hvor der ikke var noget
Jeg har ikke brugt noget af det. Går og venter spændt på at VW får mobilnøgle til at virke med iPhone. Der er måske håb når den nye IOS 13.4 kommer.
Nej jeg nåede ikke at se hvad det var, jeg sagde ja til.
Min mobil er alt for gammel, så måske den snart må lade livet
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
- vw4ever
- Aktiv medlem
- Indlæg: 4072
- Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 339 times
- Been thanked: 204 times
Re: 2020 Vw Passat Business PLUS 1,5 TSI 150 HK DSG + R-Line
19,2 km/l på dagens tur
Men efter kun 1000 kn på tælleren, er det jo nok for tidligt, at tale om forbrugstal.
Men efter kun 1000 kn på tælleren, er det jo nok for tidligt, at tale om forbrugstal.
- Vedhæftede filer
-
- Screenshot_20200217-214825.png (59.13 KiB) Vist 1617 gange
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995