det er efterhånden 1.5-2år siden jeg har måtte køre bil og kan mærke hvor meget det efterhånden fylder at have mistet min frihed, det er voldsomt indgribende men er jo et vilkår jeg skal leve med til jeg ikke er mere
jeg er derfor begyndt at kigge efter noget brugt, der er virkeligt mange på markedet der næsten intet har kørt, tænker at mange ikke når at have dem længe før de selv er væk herfra eller for syge til at køre (her ender jeg jo nok også ret hurtigt selv desværre)
jeg var forleden ude med en kammerat og prøve/se på nogle hos Lindebjerg som er ét af mærkerne på markedet, vi var der en times tid og jeg har sjældent moret mig så godt, der var én sælger, en ung gut midt i 20'erne som svarede på alle vores halvdumme spørgsmål og vi var som 2 teenagere der var ude at lege med rc-biler
jeg kom frem til at jeg nok skal finde en model med så stor motor som muligt grundet min vægt
tænkte også at opgradere batt.pakken. så håbede lidt at der var nogle herinde med lidt viden på det felt, feks. denne:
https://lindebjerg.dk/shop/lm-600-235p. ... r0QAvD_BwE
her står der man kan opgradere med en pakke der hedder: 2x75AH ville man kunne sætte 2x90ah på den?
i det hele taget ville det være fedt med nogen der ved lidt om de hér "maskiner"
pft