. Da Porschen var på værksted fik jeg en BMW 530e som låner og det var en ekstremt god oplevelse. Da jeg så fandt ud af, at man kan få en kombination med en 6-cylindret vildt lækker motor med en el-rækkevidde, der dækker til/frem arbejde blev det mere interessant. Man kan også tegne en superfin garanti på drivlinjen, som er min største bekymring, hos BMW. Derfra så jeg mig ikke tilbage. Jeg checkede de forskellige tests af hybridbilerne og jeg tror ikke jeg har læst en eneste test af X5 og “modstanderne”, hvor X5 ikke vinder. Da jeg fik prøvet en og talte med en sælger, der var super kompetent blev det hurtigt en deal. Min er en flexleasing 09/2022.
Jeg har en forkærlighed for de “største” biler, fordi de giver mulighed for mest/bedst ekstraudstyr. Derfor har Q5 segmentet ikke været med i mine overvejelser.
Jeg skulle ikke tilbage til Audi. Jeg har simpelthen haft for mange dårlige oplevelser med Audi måde at håndtere deres kunder. Det har været en totalt og udsøgt oplevelse at handle hos BMW i sammenligning.
Jeg har i noget tid været nysgerrig på Volvo XC90, men den faldt fuldstændigt på kun at have 4-cylindret motor i deres setup. Det ville være mit umiddelbare alternativ.
.