Og fik jeg sagt at vi fik ganske fin rabat
🥳

🥳DanielB12 skrev:Prisen på svinet
Og fik jeg sagt at vi fik ganske fin rabat

Den fedeste følelse når man står klar med kortet i sådan en situation er at sige: "Bare på beløbet"

Var også overrasket. Havde dog ringet og spurgt ift betalingen da ud af de mange mails de har sendt op til, har der intet stået omkring betaling. Men i leveringsrummet derinde stod der en fast.

Hvad er det vilde i at acceptere et Dankort ?
Banken kan afvise visa/dankort-betalinger i en god tid efter betalingen.
Okay.
Det mener jeg. Men vores bankmand var ret meget imod at man overførte penge før bilen er registreret da hvis de går konkurs er penge og bil potentielt væk - et eksempel på dette er NP fra Bilklubben som kom i ballade med en Jaguar XJ, hvor han netop havde overført pengene inden bilen var registeret til ham, hvor forhandleren så gik konkurs inden han fik bilen. Det var noget juks
Fuldt forståeligt!DanielB12 skrev: ↑25. dec 2022, 18:21Det mener jeg. Men vores bankmand var ret meget imod at man overførte penge før bilen er registreret da hvis de går konkurs er penge og bil potentielt væk - et eksempel på dette er NP fra Bilklubben som kom i ballade med en Jaguar XJ, hvor han netop havde overført pengene inden bilen var registeret til ham, hvor forhandleren så gik konkurs inden han fik bilen. Det var noget juks
Eller også har BAG bare været forudseendeGaSelle skrev:De må jo være blevet snydt før ved BAG, siden de forlanger det. Banken advarede mod at overføre på forhånd, men da de hørte hvilken forhandler det var, mente de ikke der var nogen risiko.

Da jeg købte Audi var det også med pengeoverførsel. De modtog ikke DK, selvom jeg insisterede.
Haha ja det kan jeg godt sætte mig ind iTorbenRasmussen skrev: ↑24. dec 2022, 15:41Desværre så er 2x bilskifte inden for en måned i overkanten til hvad økonomien holder til, med mindre min egen svensker på magisk vis er blevet 100k mere værd![]()
Jeg formoder vi taler Q4 E-Tron eller?

Og det er et anke, til appen.. man kan ikke have begge biler som widgets..