myAudi mm.

Alt vedr online services, apps mv.
Besvar
crown7
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 12. dec 2022, 09:25
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

myAudi mm.

Indlæg af crown7 » 12. dec 2022, 10:26

Må jeg starte med at foreslå et nyt emne i forum som omhandler connected services, som f eks myAudi (jeg ved ikke hvad VW, seat, skoda osv kaldes, men det forekommer mig at være den samme platform) Emnet kunne være "apps og connectivity" eller lign. Mit indlæg her handler ikke om navi eller multimedie.
Og nu til den lange historie:
Jeg har haft min Q3 TFSIe 45 nu i godt 18 måneder, og det har været lidt af en blandet fornøjelse. Teknisk set (mekanisk) er der ikke meget at udsætte på bilen, den starter og kører som den skal, men når det kommer til de ekstra funktion der kommer med apps osv så sejler det mildt sagt. Det er som om det ikke er gået op for Audi at online services er en naturlig forlængelse af at bruge en moderne bil, og det på trods af at netop disse features fremhæves i markedsføringen som noget af det vigtigste ved de nye modeller med connected services.

og nu til sagens kerne. Jeg oplever konstant at myAudi appen ikke virker efter hensigten. Den mest graverende er at fjernstart af klimaregulering kun virker 3 ud af 5 gange. Ofte får jeg server fejl mm. Det er ikke lykkedes mig at få brugbar hjælp fra support linjen. De personer som tager telefonen hvis man er heldig at komme igennem, ved intet om appen, og kan ikke ikke gøre andet end at bede mig om at sende et screenshot af problemet til en mailadresse, som så ikke ender med en løsning på problemet.

Jeg undrer mig om jeg er den eneste der oplever disse problemer?

Jeg tror simpelthen ikke Audi er klar over hvor meget den slags påvirker brugeroplevelsen af bilen. Det er somom at men ikke opfatter disse funktioner som en del af bilens brugsoplevelse, men snarre noget "smart" nicetohave, som jo ikke behøver at virke altid.

Lad mig sammenligne det med at man kommer på værkstedet med en bil for 30 år siden og fortæller mekanikeren at 3. gear ikke virker. (og at det i øvrig er samme problem på svigerfars Audi, naboens Audi, og købmandens Audi). Meanikkeren kigge interesseret på dig og beder dig om at tage et billede af gearstangen og gå ind og vise den til værkfører. Herefter får værkføreren en ekspertmekanikker til at kigge på billedet, og de konstatere at de ikke umiddelbart kan se problemet med gearstangen. De kommer tilbage til dig og fortæller at det sikkert er problemer med transmissionen, men det er ikke lige noget de kan rette. du må prøve at se om ikke det virker igen i morgen. Og man må kører uden 3. gear i et år eller to.

Jeg kunne godt tænke mig at Audi erkender at min bil rent faktisk er defekt!

Der er en funktion der ikke virker. Om det er 3. gear eller fjernstart af klima. så må det komme ud på et og samme: det skal repareres. Jeg har en fornemmelse af at mange brugere i dag acceptere alt for mange problemer med de nye funktioner der tilbydes og som man jo betaler for. Var det 3. gear der ikke virkede så havde leverandøren 3 reparations forsøg under reklamations retten, ellers skulle der leveres et nyt produkt. Jeg tror dog ikke Audi vil give mig en ny Audi, på trods af at Audi har forsøgt at løse defekten syv gange nu. Og jeg tror dig heller ikke at en ny bil vil løse problemet.

Sagens kerne er formodentligt at Audi (VAG) har engageret sig med en IT udbyder, og her har valgt en servicekvalitet der ikke står mål med et premium bilmærke. Vil man have en onlineservice der virker, så kan man også få det, Jeg kender Mercedes og BMW ejere, og sågar KIA ejere som aldrig oplever den slags problemer.

Appen er uigennemtænkt og ufærdig. Der er kommet opdateringer gennem de 18 måneder, men generelle problemer som jeg har påtalt er ikke blevet løst.
Bla. så kan man ikke se status i appen om klima er startet eller ej. Kun hvis man, uden at blinke konstant kigger på skærmen efter at have trykket "start" kan man være heldig at nå et se beskeden om at det blev startet. (eller at det ikke blev startet). Det står i appen at man kan slukke for klimaregulering DET KAN MAN IKKE! man kan kun starte det. Det giver jo ikke meget mening når man nu f eks i appan kan se om motorhjelmen står åben, men ikke om klimaanlægget er startet
Hvis jeg vil vide om jeg er så heldig at få startet kimeanlæglet, så må jeg ud til min elmåler for at se om mit strømforbrug er steget....
Jeg har oplevet at få besked gennem appen om at fordøren og alle fire vinduer var åbnet, mens bilen holdt i regnvejr midt i Aarhus. Jeg gik ud fra restauranten i regnvejr og hent il bilen kun for at opdaget at alt var låst og lukket.
Jeg har også fået besked om at "Bilen er ikke parkeret sikkert" jeg ved ikke hvad det betyder og det står ikke i instruktionsbogen som appen henviser til. Den ene gang hvor jeg fik brug for finde min bil på en parkeringsplads, så blev den vist midt i en skov!



Jeg har også mitAudi (connected-cars) appen, men den kan ikke starte klimaregulering

Har i andre brugere samme problemer med myAudi?
These users thanked the author crown7 for the post:
HansH

Brugeravatar
DanielB12
Aktiv medlem
Indlæg: 4931
Tilmeldt: 24. apr 2016, 12:22
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Køge
Has thanked: 4410 times
Been thanked: 1944 times
Kontakt:

Re: myAudi mm.

Indlæg af DanielB12 » 12. dec 2022, 10:33

Har ikke en løsning på dine udfordringer, men kan da fortælle at vores BMW app måske er bedre, men det er da også hit'n'miss i måske 20-30 pct af forsøgene.. Min far har en Mercedes, og hans App (som er pænt begrænset i funktion)
er også ret upålidelig.. Jeg mener endda han betaler et abonnement for at få de her funktioner..
Personligt tror jeg mest af alt det skyldes, at der er så meget sikkerhed omkring det, at der er for mange 'porte' som de her beskeder skal igennem, så de nemt bliver afvist.

Men jeg ville da, hvis du mener det er en så stor defekt at bilen ligefrem skal byttes, tage sagen videre til FDM eller forbrugerrådet. Jeg er ikke uenig med dig om at det er alvorligt, og ville da synes det var interessant at følge.
Man skal tage hensyn til miljøet og den næsten ikke-eksisterende, hypotetiske mulighed for, at en havskildpadde kan blive kvalt.

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af HansH » 12. dec 2022, 10:36

Velkommen til DK's bedste forum for VAG entusiaster! :)

Jeg har ikke en Audi, så kan ikke kommentere på udfordringerne med myAudi appen.
Til gengæld synes jeg dit forslag om et separat subforum til den slags stof måske ikke lyder helt så skørt. Vi vender det lige i gruppen.
These users thanked the author HansH for the post (total 2):
Hallascrown7
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 290 times
Been thanked: 486 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af superbeszzz » 12. dec 2022, 10:50

sjovt nok, har jeg lige kommenteret på en sammenligning af Fiat og Audi. Fiats app er langt bedre og mere trofast end Audis. Min porsche app har endnu ikke fejlet en eneste gang. Så det kan altså godt lade sig gøre selv inden for familien.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

CJ2110
Nyt medlem
Indlæg: 372
Tilmeldt: 12. mar 2013, 19:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 4 times
Been thanked: 27 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af CJ2110 » 12. dec 2022, 11:01

crown7 skrev:
12. dec 2022, 10:26
..
Har i andre brugere samme problemer med myAudi?
Jeg oplever præcis det samme som dig - både med klimaregulering og åbne døre etc.
I sommer var vi på Kreta i 2 uger, og dagen efter afrejse fra Billund, fik jeg besked i app'en at bagklap og alle 4 ruder var åbne :-/
Jeg overvejede at ringe til lufthavnen og høre om de kunne checke, men jeg blev enig med mig selv at det nok var en fejl - især fordi det ændrede sig lidt fra dag til dag. Nogle gange indikerede den oplåste døre, andre dage at bagklappen stod åben.
These users thanked the author CJ2110 for the post:
superbeszzz
Audi A3 8Y 45 TFSI e S-Line "mit alles" 04.2021
Tidligere:
Audi A3 8V 1.6 TDI S-tronic 03.2016
Audi A3 8P 1,6 11.2007
Fiat Stilo 1,8 3-dørs 12.2001
Audi 80 1,6 06.1983
VW Passat 1,3 04.1981

Brugeravatar
Passatg 3c
Medlem
Indlæg: 1396
Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:31
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 420 times
Been thanked: 248 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af Passatg 3c » 12. dec 2022, 12:45

Jeg har fuldstændig de samme udfordringer med MyAudi til min E-tron. Jeg er dog ikke så hårdt ramt, som andre i E-tron grupperne i Danmark og i sær Norge, nogle af dem har aldrig haft forbindelse og Audi gør ingenting, eller det er der ingen der ved om de gør, for de melder ikke noget ud.
Min app virker for det meste, men det er godt nok irriterende, når den ikke gør. Du har fuldstændig ret i at de skole-medhjælpere de har siddende i supporten ikke ved en skid om, hvad de roder med, så det er spild af tid.
Hver gang jeg snakker med Audi Fredericia om det, påstår de at en ny stor opdatering af både server-systemet og app'en er på vej, men der sker ikke en ski'.
Jeg har faktisk selv overvejet at tage fat i FDM, men hver gang jeg beslutter mig for at skrive, så virker min app igen.
VAGs i huset lige nu:
Audi A4 B6 Cabriolet, Model 2003, gens. forbrug ca. 10 km/l (sommer/vinter)
Audi E-tron 50, Model 2020, gens. forbrug 238/285 Wh/km (sommer/vinter)

crown7
Helt nyt medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: 12. dec 2022, 09:25
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: myAudi mm.

Indlæg af crown7 » 12. dec 2022, 13:42

Passatg 3c skrev:
12. dec 2022, 12:45
Jeg har fuldstændig de samme udfordringer med MyAudi til min E-tron. Jeg er dog ikke så hårdt ramt, som andre i E-tron grupperne i Danmark og i sær Norge, nogle af dem har aldrig haft forbindelse og Audi gør ingenting, eller det er der ingen der ved om de gør, for de melder ikke noget ud.
Min app virker for det meste, men det er godt nok irriterende, når den ikke gør. Du har fuldstændig ret i at de skole-medhjælpere de har siddende i supporten ikke ved en skid om, hvad de roder med, så det er spild af tid.
Hver gang jeg snakker med Audi Fredericia om det, påstår de at en ny stor opdatering af både server-systemet og app'en er på vej, men der sker ikke en ski'.
Jeg har faktisk selv overvejet at tage fat i FDM, men hver gang jeg beslutter mig for at skrive, så virker min app igen.
Netop, og det fritager jo ikke Audi for at gøre noget ved problemet at det virker en gang imellem, eller at "lige nu virker det jo fint" Jeg er overbevist om at der brugt for ligt resurser på udvikling af appen. og samtid har Audi valg en billig IT-cloud løsning med alt for langsom respons, og alt for lavt prioritet på oppetid og tilgængelighed. Jeg arbejder med IoT og clud løsninger til dagligt, man kan sagtens få en løsning som altid virker, det er bare dyrere end noget som kun virker det meste af tiden.

Jeg fortsætter med at antage den holdning at min Audi ikke virker efter hensigten, og betragter den derfor som værende defekt.

allannissen
Nyt medlem
Indlæg: 182
Tilmeldt: 18. nov 2011, 05:19
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 41 times
Been thanked: 53 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af allannissen » 12. dec 2022, 15:18

Bruger mySkoda til Octavia hybrid, og oplever ikke den slags fejl.
Jeg kan sagtens se om klimanalægget kører eller ej. Jeg kan også stoppe det.
Har aldrig fået fejlbeskeder om åbne døre osv.
Forbindelsen kan halte en sjælden gang, men oplever det ikke som noget voldsomt generende. Der er klart plads til forbedringer på den del, men som bruger er det svært at vurdere hvor kæden hopper af i forbindelsen. Er der dårlig data forbindelse til telefonen man sidder med, er der lige præcis på det tidspunkt dårlig latency til Skoda’s server, er der dårlig mobildækning hvor bilen holder, osv.

Lidt pudsigt at det ene mærke ikke kan få det til at virke, og det andet mærke godt kan. For platformen er helt sikkert den samme.

Håber for dig de får forbedret Audi app’en.
Octavia 1.4 TSI Hybrid DSG IV Plus Combi 2021 - Billede

Brugeravatar
Passatg 3c
Medlem
Indlæg: 1396
Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:31
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 420 times
Been thanked: 248 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af Passatg 3c » 12. dec 2022, 18:19


allannissen skrev: Lidt pudsigt at det ene mærke ikke kan få det til at virke, og det andet mærke godt kan. For platformen er helt sikkert den samme.

Håber for dig de får forbedret Audi app’en.
Prøv og Google det. Jeg er ret sikkert på at Skoda app'en er lige så elendig, som alle andre VAG-apps. Der er godt nok mange "connection problems" Billede

Sendt fra min SM-G996B med Tapatalk

VAGs i huset lige nu:
Audi A4 B6 Cabriolet, Model 2003, gens. forbrug ca. 10 km/l (sommer/vinter)
Audi E-tron 50, Model 2020, gens. forbrug 238/285 Wh/km (sommer/vinter)

allannissen
Nyt medlem
Indlæg: 182
Tilmeldt: 18. nov 2011, 05:19
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 41 times
Been thanked: 53 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af allannissen » 12. dec 2022, 18:24

Passatg 3c skrev:
allannissen skrev: Lidt pudsigt at det ene mærke ikke kan få det til at virke, og det andet mærke godt kan. For platformen er helt sikkert den samme.

Håber for dig de får forbedret Audi app’en.
Prøv og Google det. Jeg er ret sikkert på at Skoda app'en er lige så elendig, som alle andre VAG-apps. Der er godt nok mange "connection problems" Billede

Sendt fra min SM-G996B med Tapatalk
At google det ændrer ikke min oplevelse af det.
Octavia 1.4 TSI Hybrid DSG IV Plus Combi 2021 - Billede

Lars - Sound2Vision
Medlem
Indlæg: 518
Tilmeldt: 21. sep 2009, 20:44
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Sound2Vision A/S, Viborg
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af Lars - Sound2Vision » 12. dec 2022, 19:57

"Connect" App'en til både Audi'en ( Q5 TFSi-E50 ) og VW'en ( 2 stk. T6.1 ) er til grin. ejendommeligt nok er MinVW og MitAudi forbilledlig!! i stabilitet og funktioner, men kan så sjovt nok kun overvåge bilen, ikke udføre noget.
SåJa. Man er bare nødt til og have den rigtige fjernbetjening til Oliefyret, da App's funktionerne må ske virker...
---
If it work's, don't fxxx with it...

- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...

Sace
Medlem
Indlæg: 1152
Tilmeldt: 16. jul 2008, 19:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Østjyllannd
Has thanked: 85 times
Been thanked: 156 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af Sace » 12. dec 2022, 21:00

Det er helt tydeligt at det er forskellige leverandører der har udviklet og vedligeholdt systemerne selv internt i VAG. Der er kæmpe forskel. Hermed lidt om min A5:

Da jeg modtog den var det lige efter den havde fået et facelift og dermed nyt infotainment. Jeg hentede myAudi appen osv, men fik en fejl om at bilen skulle opsættes før det ville virke. Jeg skrev til supporten og de sendte en guide retur til en tidligere version af systemet (på trods af at de havde fuld adgang til info om min bil). Til sidst opgav jeg. 4 måneder senere kom der en stor opdatering til appen og vupti, så fungerede det. Siden den gang har jeg så haft en konstant advarsel om at min bil skal tankes - Den forsvinder aldrig. Kan dog låse bilen op fra appen relativt pålideligt nu.

Da bilen var halvandet år begyndte den at modtage kortopdateringer regelmæssigt - Super. Men en dag på vej fra arbejde forsvandt mine trafik data fra navigationen. Kort efter crashede det totalt og nægtede at boote navi delen. Ud over manglende navigation gav bilen nu en hel flok advarsler ved hver start, da predictive ACC og udvidet skilteassistent ikke virker uden kortdata. Bilen var i øvrigt udenfor garantien nu.

Kørte den til Audi en weekend hvor jeg skulle på firmarejse så de kunne have den hele ugen. Om fredagen (altså, 5 dage senere) ringede de at de ikke kunne få den færdig. Det var en kendt fejl og kortet skulle reinstalleres. Men audi's servere havde været nede hele ugen og de havde ikke kunnet hente de nødvendige kortdata.

Fik en tid en måned senere (!). De havde bilen en hel dag og fik den først færdig i sidste øjeblik inden lukketid. Nåh ja, skulle selvfølgelig lige sætte den op forfra igen da settings (som forventeligt) var nulstillet.

Eneste positive var at værkstedet tog det som en garanti sag.
Mvh Anders
Porsche Taycan Sport Tourismo

Tidligere:
Audi A5 SB TDI ‘20
MB A200 ‘19
VW Golf TSI DSG R-Line '16
Audi A3 Sportback ‘09

Brugeravatar
Monze1980
Medlem
Indlæg: 1364
Tilmeldt: 17. jan 2013, 21:31
Geografisk region: Midtjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 388 times
Been thanked: 472 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af Monze1980 » 12. dec 2022, 21:23

Din bil lyder som noget af en mandagsmodel - både bremseskiver og myAudi duer ikke. Det må være byt til nyt eller ny model næste gang ;)
:)
- Skoda Enyaq 80 iV Sportline, 07/22

LKCHR
Helt nyt medlem
Indlæg: 79
Tilmeldt: 9. jul 2017, 21:13
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 22 times
Been thanked: 12 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af LKCHR » 1. feb 2023, 22:33

allannissen skrev:
12. dec 2022, 18:24
At google det ændrer ikke min oplevelse af det.
:-)

..... har også en Octavia iV, og Skoda Connect virker ganske rimeligt, bl.a. med programmering af opladning og temperatur, kontrol af dørlås, oma. Men det skal dog siges, at der ind imellem kan være problemer med forbindelse til serveren. Det sker måske hver tredje eller fjerde uge - men naturligvis altid på tidspunkter, hvor det er irriterende ;-)

Til gengæld havde min Octavia store problemer med infotainmentsystemet. Det var stærkt frustrerende, netop fordi man havde følelsen af at have fået en bil, som ikke var lavet helt færdig. Og fordi der stort set ikke kom nogen information fra Skoda. Det er heldigvis (næsten) løst nu efter et par opdateringer.
Skoda Octavia Combi iV+ 2020

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 290 times
Been thanked: 486 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af superbeszzz » 1. feb 2023, 22:43

Porsche’s er noget mere stabil end Audi, når det kommer til kommunikation med køretøjet. Har endnu ikke haft en oplevelse, hvor jeg ikke har kunnet starte klima remotely. Til gengæld oplever jeg jævnligt, at den skriver et vindue er åbent ol.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

ReneEske
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 2. feb 2023, 19:27
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: myAudi mm.

Indlæg af ReneEske » 2. feb 2023, 19:47

Har Seat Lon med Seat Connect. Det fungere rimeligt stabilt, og jeg har ikke haft problemer den uge jeg har haft det. Med selve bilen har jeg heller ikke haft så mange problemer som jeg hører om fra andre, men der er dog én meget iriterende fejl. På mit infotainment system har jeg oprettet to brugere, og mine elektriske sæder har to indstillinger gemt. Ifølge manualen skulle de to ting gerne kunne knyttes sammen med de to nøgler. Det virker bare ikke. I den sidste nye PDF manual er det pillet ud. Så der er nok nogen i koncernen der godt ved at den feature de har solgt ikke virker...

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13175
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3171 times
Been thanked: 4489 times

Re: myAudi mm.

Indlæg af HansH » 2. feb 2023, 20:25

ReneEske skrev:
2. feb 2023, 19:47
Har Seat Lon med Seat Connect. Det fungere rimeligt stabilt, og jeg har ikke haft problemer den uge jeg har haft det. Med selve bilen har jeg heller ikke haft så mange problemer som jeg hører om fra andre, men der er dog én meget iriterende fejl. På mit infotainment system har jeg oprettet to brugere, og mine elektriske sæder har to indstillinger gemt. Ifølge manualen skulle de to ting gerne kunne knyttes sammen med de to nøgler. Det virker bare ikke. I den sidste nye PDF manual er det pillet ud. Så der er nok nogen i koncernen der godt ved at den feature de har solgt ikke virker...
Hvis det ikke kan knyttes op på nøglen, hvordan foretager du så brugervalg ? Skal du da dykke manuelt ind i infotainment og skifte bruger derinde ?

Vores e-Golf med MIB 2.5 har parring af brugerprofil med nøglen og det virker bare perfekt.

Jeg skrev til Skoda Danmark, at dem der sidder og laver software til Enyaq skulle replikere konceptet fra e-Golf'en.
Så fik jeg et svar tilbage - "Det kan man altså ikke da de to biler er bygget på hver sin MEGET forskellige platform .. bla bla...."

"Ja!! #ffs !! Jeg ved &#§/"!#="(¤ godt de er bygget på hver sin platform!
Jeg talte ikke om at kopiere kodelinjer.
Jeg talte om at kopiere *konceptet*. Ligesom da google lavede Android, for cryin' out loud !! :D :D "

Nogen gange indser man bare meget tidligt, at det er skønne spildte kræfter...........
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Besvar

Tilbage til "Connected Services/Apps"