Det er desværre min bil, hvilken jeg inden "uheldet" havde ejet i 3-4 uger. Ikke den bedste start

I første omgang fik den stjålet dæk/fælge, gearstang samt rat med airbag. Sæderne var rykket af skinnerne, men dog stadig i bilen og sad delvist fast. Grundet de helligdage vi har haft, har mekanikeren, hos hvem forsikringen anbefalede at tage hen, lukket i en forlænget weekend, hvorfor bilen ikke kunne flyttes. Falck kunne nemlig ikke bugsere den uden hjul, så det var nødvendigt mekanikeren havde åbent. Der gik derfor godt en uge, før den blev fjernet. I den periode blev jeg en nat ringet op af politiet, idet det ene sæde stod på fortovet. Heldigvis var de ikke sluppet afsted med nogle af sæderne, men bagsædet skal skiftes, da det har fået en del mærker. Overordnet set, er der ifølge mekanikeren skader for 140,000 kr, og han er nu i dialog med min forsikring, men jeg venter stadig på en afgørelse. Idet bagruden også er smadret, skal kalechen skiftes. Der er også kommet ufattelig mange ridser i lakken pga alle de glasskår, så dele af bilen skal også omlakeres.
Det er sgu mega ufedt, når man som 29 årig har knoklet hårdt i flere år, for at få sin drømmebil, at den pludselig ser ud som på billederne. Bor i i København, kan jeg godt anbefale jer at parkere i en kælder - det vil jeg i hvert fald gøre fremover!