VR6 STJÅLET
-
abuvr6
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
VR6 STJÅLET
Golf III VR6 stjålet lørdag 24/01 fra amagerbrogade. Den er lillametallic og 5d. reg.nr. ZE 32 224. Dusør gives.
-
vr6`eren
- Nyt medlem
- Geografisk sted: København
Re: VR6 STJÅLET
vr6`er og københavn dur bare ik med mindre man bor permanent i bilen:(
et lille tip du måske kan bruge, for der fandt vi min kammis vr6 strippet til ukendelighed. der gik ca 14 dage fra den blev stjålet til den dukkede op.
Min kammis golf vr6 blev fundet stippet i brønshøj.
man kunne tydelig se stedet var brugt til formålet tidligere også.
Det er et gammel autolaker værksted (helt smadret) men omme bag ved er en helt lukket plads man ikke kan se og der har det foregået på stedet.
adressen er kobbelvænget i brønshøj mener det er nr 70 ca, men kør ind fra frederikssundsvej så kommer det på højre hånd efter 200 m
et lille tip du måske kan bruge, for der fandt vi min kammis vr6 strippet til ukendelighed. der gik ca 14 dage fra den blev stjålet til den dukkede op.
Min kammis golf vr6 blev fundet stippet i brønshøj.
man kunne tydelig se stedet var brugt til formålet tidligere også.
Det er et gammel autolaker værksted (helt smadret) men omme bag ved er en helt lukket plads man ikke kan se og der har det foregået på stedet.
adressen er kobbelvænget i brønshøj mener det er nr 70 ca, men kør ind fra frederikssundsvej så kommer det på højre hånd efter 200 m
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Det er så surt at folk ikke kan forstå forskel på dit og mit
Nogen særlige kendetegn ellers ? Nummerpladerne er jo ret enkle at bytte ud
Nogen særlige kendetegn ellers ? Nummerpladerne er jo ret enkle at bytte ud
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Audibanditten
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
Er der synlig sportspotte og alufælge på den, samt sorte plastskærmkanter?
Evt. et billede hvis den køre rundt med andre plader på..
Tror måske jeg spottede den omkring Hillerødgade i dag tirsdag d. 27, den kom fra Hillerødgade og kørte efterfølgende ad Borups alle udadgåenden retning, men havde desværre ikke lige tid til at snakke med føreren...
Evt. et billede hvis den køre rundt med andre plader på..
Tror måske jeg spottede den omkring Hillerødgade i dag tirsdag d. 27, den kom fra Hillerødgade og kørte efterfølgende ad Borups alle udadgåenden retning, men havde desværre ikke lige tid til at snakke med føreren...
-
abuvr6
- Helt nyt medlem
krystalklare baglygter og emblemfri front og så nogle grimme 15" borbet fælger. udrullede skærme. ellers ganske standard. højre sidespejl er lilla og venstre er sort.
- Indianeren
- Helt nyt medlem
- brianaxel
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Nørresundby
Har policen været og hente fingeraftryk og hårprøver/spytprøver?abuvr6 skrev:Fundet ved amagerbanen fuldstændig rippet.
Nu kan du da i det mindste få penge fra forsikringen...
'09 Audi A4 Avant Quattro 2,0TDi - Anthrazite Grey, 143Hk, MMI2G, Mustangbraun læderstue
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...
Medlem siden 24/10-2006
Medlem siden 24/10-2006
-
Danny Salling
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Jyderup
Politiet gør ikke en skid, de konstaterre bare at bilen holder der, sætter et bånd om og kontakter ejeren. Alt andet er op til den private mand selv at gøre, synes det er dejligt med et SÅ sløvt politi 
- brianaxel
- Medlem
- Geografisk sted: Nørresundby
Det lød bare lidt som om han selv eller i hvert fald andre end Policen havde fundet den...Danny Salling skrev:Politiet gør ikke en skid, de konstaterre bare at bilen holder der, sætter et bånd om og kontakter ejeren. Alt andet er op til den private mand selv at gøre, synes det er dejligt med et SÅ sløvt politi
Da min Knallert45 blev "stjålet" (flyttet ~50m og lettere ødelagt) der tog de sgu spytprøver du
'09 Audi A4 Avant Quattro 2,0TDi - Anthrazite Grey, 143Hk, MMI2G, Mustangbraun læderstue
Medlem siden 24/10-2006
Medlem siden 24/10-2006
- Audibanditten
- Nyt medlem
Danny Salling...
Hvad havde du forventet at politiet skulle gøre.. smide 4 hjul på og sætte en ølkasse bag rattet og trille den hjem til ejeren?
Hvad havde du forventet at politiet skulle gøre.. smide 4 hjul på og sætte en ølkasse bag rattet og trille den hjem til ejeren?
-
Danny Salling
- Nyt medlem
Ikke det jeg mener, mener at de intet gør for at finde synderen, sådan har jeg da og andre jeg kender oplevet hver gang uheldet har været ude. Forventer da ikke de kører den hjem til ejeren, det er jo ikke deres job, men de kunne sku da godt være bare lidt interesseret i at finde tyven.....
- Audibanditten
- Nyt medlem
Så du er altså sikker på der ikke bliver søgt fingeraftryk og dna på de brugsstjålet biler politiet finder? Der er jeg dig ret uenig i 
Samtidig er det jo ikke kun for sjov skyld at politiet indleder farlige eftersættelser efter brugsstjålne biler, samt konstant stopper og tjekker førere og biler hver dag.. Det er da også for at sætte en stopper for brugstyveri af biler..
Samtidig er der jo andre opgaver der som kræver politiets opmærksomhed... opgaver hvor der er fare for personer mv. Tror ikke det er den enkelte betjent der ikke har lyst til at yde service, tror det er tiden der mangler til at yde den fuldt ud..
Skal siges jeg har lidt indsigt i jobbet.
Samtidig er det jo ikke kun for sjov skyld at politiet indleder farlige eftersættelser efter brugsstjålne biler, samt konstant stopper og tjekker førere og biler hver dag.. Det er da også for at sætte en stopper for brugstyveri af biler..
Samtidig er der jo andre opgaver der som kræver politiets opmærksomhed... opgaver hvor der er fare for personer mv. Tror ikke det er den enkelte betjent der ikke har lyst til at yde service, tror det er tiden der mangler til at yde den fuldt ud..
Skal siges jeg har lidt indsigt i jobbet.
- Nickeh
- Helt nyt medlem
- Geografisk sted: Karlslunde
jamen det er da fint at i er præventive AudiBanditten, men det må så være dig og nogle af dine kollegaer der gør deres job til punkt og prikke. For jeg har da op til flere gange oplevet at der intet er blevet foretaget ved bilen for som de siger " der kan jo have været mange mennesker inde i bilen" og så skal der jo lige pludselig foretages meget mere end at tjekke fingeraftryk/dna, må jeg formode.
- Audibanditten
- Nyt medlem
Ja, hvis bilen har stået et sted hvor børn og lign. har været inde og kravle rundt i en skrællet bil, eller en smidt bil der har stået der et stykke tid. Ja, så er der lidt processøkonomiske overvejelser der spiller ind.. Bilerne er som regel forsikret, og straffen for brugstyveri er begrænset. Det bliver jo alt sammen vurderet.. Men nogle gange forventer folk at når de ringer ind og melder bilen stjålet, så skal politiet komme med blå blink for at kigge på det stykke asfalt hvor bilen stod inden den blev stjålet
Hvis der var mandskab, tid, og ressourser i overflod, så så tingene anderledes ud på mange arbejdspladser, private som offentlige
Alle arbejdsområder skal jo passes, også fartmålinger med fotovogne.. Som iøvrigt også tager nogle fine billeder af brugstyve til tider...
Hvis der var mandskab, tid, og ressourser i overflod, så så tingene anderledes ud på mange arbejdspladser, private som offentlige
Alle arbejdsområder skal jo passes, også fartmålinger med fotovogne.. Som iøvrigt også tager nogle fine billeder af brugstyve til tider...
-
Danny Salling
- Nyt medlem
Jeg har personligt oplevet en fuldstændig ligegyldighed mht. en stjålen bil, så jeg har ikke en skid til overs for den indsats jeg har oplevet, absolut INTET!!!
- carstenhjorth
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Tappernøje
- Has thanked: 325 times
- Been thanked: 234 times
Samme her, vores ældre svagelige nabo havde indbrud, de gad slet ikke komme derud, han stod og så på at tyvene stjal hans gamle bil med policen i røret, i næstved centrum, ikke en dyt skete der, så min retfærdighedsfølelse er helt i bund, og indtil jeg får bevist der foregår andet hos politiet end citronmåneefterforskning så bliver det sådan.
Bagefter klagede jeg på hans vegne, men var ikke klageberettiget da jeg ikke var i familie med ham...
Man må selv passe på sine ting, desværre
/Carsten
Bagefter klagede jeg på hans vegne, men var ikke klageberettiget da jeg ikke var i familie med ham...
Man må selv passe på sine ting, desværre
/Carsten
Carsten.
Golf V GTI (solgt)
Tesla M3 SR+
Leverer AUX interface til RCD300, Stream m.fl. PB for info.
Golf V GTI (solgt)
Tesla M3 SR+
Leverer AUX interface til RCD300, Stream m.fl. PB for info.
- Audibanditten
- Nyt medlem
Jeg har også personligt oplevet elendig service i div. butikker.... men regner ikke med at det er alle butiksansatte der ikke VIL hjælpe... Kan jo også være jeg har været uheldig at komme ind i de butikker hvor der var sygdom eller bare var underbemandet.. måske havde de travlt med at sælge en bil til 500.000 kr. end at finde de bundmåtter jeg skulle bruge i min bil 
- SteffenR
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 54 times
- Been thanked: 259 times
Indsigt i jobbet, ja den er god med dig audibandit, du har vidst lidt mere end det.
Policen har generalt ikke travlt med biltyveri og indbrud i dem, har jeg erfaret
De gad hverken at komme da min bil var blevet fjernet fra en aflåst garage eller da den stod og manglede en kabine til 40k og det er selv om jeg kan se politistationen fra mit vindue og det samme kunne jeg fra den værksted bilen stod på da der var indbrud, det kan godt pisse mig af, men samtidigt er det til at forstå at efterforskerne har andet at bruge deres tid på end at finde dem der har stjålet en kabine eller en bil.
Folk der ringer imens det sker og ingen hjælp for det er vidst det man kalder politi svigt og det er en helt anden sag.
Argumentet med at de heller vil bruge deres tid på at fange folk der køre forstrækt holder ikke helt mest af alt fordi det ikke er de samme mennesker der har med det at gøre, men harmen er helt forstålig.
Policen har generalt ikke travlt med biltyveri og indbrud i dem, har jeg erfaret
De gad hverken at komme da min bil var blevet fjernet fra en aflåst garage eller da den stod og manglede en kabine til 40k og det er selv om jeg kan se politistationen fra mit vindue og det samme kunne jeg fra den værksted bilen stod på da der var indbrud, det kan godt pisse mig af, men samtidigt er det til at forstå at efterforskerne har andet at bruge deres tid på end at finde dem der har stjålet en kabine eller en bil.
Folk der ringer imens det sker og ingen hjælp for det er vidst det man kalder politi svigt og det er en helt anden sag.
Argumentet med at de heller vil bruge deres tid på at fange folk der køre forstrækt holder ikke helt mest af alt fordi det ikke er de samme mennesker der har med det at gøre, men harmen er helt forstålig.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."
Ironi kan forekomme
Ironi kan forekomme
-
Tubi
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
Politi er kun efter en hvis de kan tjene kassen eller klippe i ens kørekort. Fik rippet min bil hvor tyverne har efterladt værktøj osv. Efter opkald til panserne fik jeg bare besked om hvis jeg ville så kan jeg selv kommer til dem. Panser er stadig panser og det lever man ikke om selv hvis man køre i en VAG bil.
- Audibanditten
- Nyt medlem
Tubi... fortæl mig gerne hvor man som betjent er provisionslønnet, den enkelte betjent får ikke afkast af en stor bøde. Den enkelte betjent ikke lov til fysisk at klippe i kortet.. så glæden på det område er måske også begrænset for betjenten.. Det er nok kørelæreren der nyder de klip i den sidste ende
Men jo.. glæden er nok større for politiet når de opklare et røveri til 50 mil, end når de finder en stjålet læderstue... Mandskabet bliver også fordelt derefter.
Men jo.. glæden er nok større for politiet når de opklare et røveri til 50 mil, end når de finder en stjålet læderstue... Mandskabet bliver også fordelt derefter.
-
speedy
- Nyt medlem
- Geografisk sted: løgstør/ nordjylland
- Kontakt:
[quote="Audibanditten"]Tubi... fortæl mig gerne hvor man som betjent er provisionslønnet, den enkelte betjent får ikke afkast af en stor bøde.
nej for gjorde man det ville jeg søge ind som motorvejsbetjent og ville kunne nøjes med at få 1 promille af de penge jeg ville få ind for de fjolser der ikke kan finde ud af at trække ind til højre eller kører med både nærlys og tågelys når det er mørkt...
nej for gjorde man det ville jeg søge ind som motorvejsbetjent og ville kunne nøjes med at få 1 promille af de penge jeg ville få ind for de fjolser der ikke kan finde ud af at trække ind til højre eller kører med både nærlys og tågelys når det er mørkt...
-
Audi S4
- Helt nyt medlem
Audibanditten :
Nu er min S4 lige blevet stjålet. Igennem LANG tid er vi bleven chikaneret på vores bopæl og min bil er bleven ridset op til flere gange. Og jeg ved med 100% sikkerhed hvem der står bag, hvilket politiet også er gjort opmærksomme på.
Ligesom de også er gjort opmærksomme på at jeg ved hvem der har stjålet den. .
MEN DE GØR IKKE EN SKID!!!!
Jeg har intet og jeg mener virkelig INTET til overs for politiet
Nu er min S4 lige blevet stjålet. Igennem LANG tid er vi bleven chikaneret på vores bopæl og min bil er bleven ridset op til flere gange. Og jeg ved med 100% sikkerhed hvem der står bag, hvilket politiet også er gjort opmærksomme på.
- Audibanditten
- Nyt medlem
Audi S4
Jamen, man kan jo heller ikke gøre alle tilfredse.. Men du har så udlagt din version af sagen, mon ikke der er en grund til at de ikke gør noget ved det.. Kender ikke noget til den konkrete sag, men har man beviser/spor der gør at man med 100% sikkerhed ved hvem g-manden er, så plejer politiet også at gøre noget ved det.
Jamen, man kan jo heller ikke gøre alle tilfredse.. Men du har så udlagt din version af sagen, mon ikke der er en grund til at de ikke gør noget ved det.. Kender ikke noget til den konkrete sag, men har man beviser/spor der gør at man med 100% sikkerhed ved hvem g-manden er, så plejer politiet også at gøre noget ved det.
- larslyn
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Geografisk sted: Beerpiece
- Has thanked: 244 times
- Been thanked: 120 times
kan kun sige ÈN ting ang det med stjålne biler....... SELVTÆGT dét er vejen når man ved hvem dét er....Audi S4 skrev:Audibanditten :
-
Danny Salling
- Nyt medlem
-
BagManden
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Linket har ikke noget at gøre med din Vr6'er, men viser meget godt der bliver skrevet i denne tråd.
http://www.fyens.dk/article/1244086:Faa ... l-minister
Men i mine øjne kan det bare ikke passe, at der ikke tid til at hjælpe en som dig med din vr6'er når du ringer til panserne.
Men jeg tror ikke det er alle betjente der sover i timen, men jeg mener nogen gør. Og jo højre op i systemet man kigger, jo dårliger bliver det.
Jeg er alvorligt bange for vi er på vej mod PR politi, der går efter den sikker fangst. Jeg mener også at politiet skulle have et helt andet budget at arbejde med. Pengende er der, jeg synes bare ikke de bliver ledt de rigtige steder hen.
http://www.fyens.dk/article/1244086:Faa ... l-minister
Men i mine øjne kan det bare ikke passe, at der ikke tid til at hjælpe en som dig med din vr6'er når du ringer til panserne.
Men jeg tror ikke det er alle betjente der sover i timen, men jeg mener nogen gør. Og jo højre op i systemet man kigger, jo dårliger bliver det.
Jeg er alvorligt bange for vi er på vej mod PR politi, der går efter den sikker fangst. Jeg mener også at politiet skulle have et helt andet budget at arbejde med. Pengende er der, jeg synes bare ikke de bliver ledt de rigtige steder hen.
hilsen BagManden
Golf IV - 2001 - 2.0 - SOLGT Er skiftet over til en Opel Corsa OPC 2008er
Golf IV - 2001 - 2.0 - SOLGT Er skiftet over til en Opel Corsa OPC 2008er
- Audibanditten
- Nyt medlem
-
Triker