AUDI S8 FÆLGE 20"

Kun til efterlysning af stjålne eller glemte biler/bilting
Besvar
flexter
Nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

AUDI S8 FÆLGE 20"

Indlæg af flexter » 20. aug 2009, 21:30

Hej med jer.

Jeg har for 14 dage siden, afleveret min A4 hos SMC amager.
De var så søde at love og køre den ind i deres aflåste gård, men glemte det desværre.. Hvilket resulterede i, at min fælge var væk om søndagen..

Så hvis I støder på et sæt Audi S8 fælge i 20", med 255/35-20 Conti dæk (2-3 af fælgene havde ridser, den ene en halv stor en på kanten) så må I da godt lige sige til..

Det ville da være rart at få dem tilbage...

Vh. Kristian

Billede
Audi A5 2,0 TDI Sportback

Jabbe
Medlem
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Køge

Re: AUDI S8 FÆLGE 20"

Indlæg af Jabbe » 20. aug 2009, 21:52

De dækker dem vel !! ?
Skoda Octavia Combi 2.0 FSI 2006

flexter
Nyt medlem

Indlæg af flexter » 20. aug 2009, 21:59

De dækker selvrisiko, og ikke en s... andet...

Så det er min forsikring der skal belastes af det...

Men min erfaring med Audi, er nu heller ikke til den positive side.. PÅ ALLE TÆNKELIGE PUNKTER!!

audi jesper
Nyt medlem
Geografisk region: Vestsjælland

Indlæg af audi jesper » 22. aug 2009, 14:01

Typisk jeg fik skraldet min r32 hos smc holbæk de dækkede ikke en skid og bilen blev totalskadet. Jeg havde også sagt til dem at den skulle ind og stå, men næ nej de lod den stå ude fra fredag til mandag :oops: :evil: :twisted:

speedy
Nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: løgstør/ nordjylland
Kontakt:

Indlæg af speedy » 22. aug 2009, 18:32

så længe bilen er i deres varetægt kan de ikke komme udenom at betale for skader.
det er noget andet hvis i aflev. bilen mandag aften og aftalen er at de skal have den tirsdag men hvis de har taget imod nøglen og det sker efter at bilen er på pladsen efter aftale så kan de ikke slippe
Mvh
Brian
www.smøremanden.dk
30 27 46 47

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Indlæg af SteffenR » 22. aug 2009, 19:04

speedy skrev:så længe bilen er i deres varetægt kan de ikke komme udenom at betale for skader.
det er noget andet hvis i aflev. bilen mandag aften og aftalen er at de skal have den tirsdag men hvis de har taget imod nøglen og det sker efter at bilen er på pladsen efter aftale så kan de ikke slippe

Har aldrig hørt om et værksted, der har dækket indbrud der er sket, imens bilen har være i deres varetægt.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."

Ironi kan forekomme

Brugeravatar
marwie
Medlem

Indlæg af marwie » 23. aug 2009, 07:29

det er sku godt nok dårlig stil fra SMC`s side af... :?
10 strøg på pølsen er bedere end 10 pølser på strøget.....

flexter
Nyt medlem

Indlæg af flexter » 23. aug 2009, 18:42

Dårlig stil... JA...

Men det er ikke noget nyt.

Jeg har en 2 sider lang mail klage, med fejl de lavede sidste gang jeg havde en sag med dem... Overvejer om den ikke også snart skal postes et sted.!
Har sendt den til direktøren, samt deres en værkstedschef.. De har ikke engang haft nosser til at kontakte mig tilbage med et svar/undskyldning eller en kompensation... Så nej, jeg er ikke overrasket over den service..

speedy
Nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: løgstør/ nordjylland
Kontakt:

Indlæg af speedy » 24. aug 2009, 06:05

så er det squ de forkerte værksteder i bruger... der hvor jeg var i lære gjorde vi det hvis bilen var i vores varetægt... ikke hvis bilen var kommet søndag aften og skulle laves mandag men hvis den var kommet inden vi var taget hjem dagen før og vi bare ikke havde plads til den på værkstedet om natten
SteffenR skrev:
speedy skrev:så længe bilen er i deres varetægt kan de ikke komme udenom at betale for skader.

Har aldrig hørt om et værksted, der har dækket indbrud der er sket, imens bilen har være i deres varetægt.
Mvh
Brian
www.smøremanden.dk
30 27 46 47

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 127 times
Been thanked: 339 times

Indlæg af diskoboy » 24. aug 2009, 07:21

flexter skrev:Jeg har en 2 sider lang mail klage, med fejl de lavede sidste gang jeg havde en sag med dem... Overvejer om den ikke også snart skal postes et sted.!
Har sendt den til direktøren, samt deres en værkstedschef.. De har ikke engang haft nosser til at kontakte mig tilbage med et svar/undskyldning eller en kompensation... Så nej, jeg er ikke overrasket over den service..
Jeg havde samme oplevelse med min a3'er hos en KBH forhandler....
- Udleveret 4 nøgler - 2 virkede til låsen / 2 til tændingen
- Forkert kombiinstrument (satte et i uden FIS - der skulle have været i med FIS)
- Brud på aftaler omkring afhentning

Sendte en mail 2 dage efter at jeg havde hentet bilen.... Deres reception sendte svar tilbage til mig næste dag at den var sendt til direktøren (havde ikke hans mail). Ny mail til receptionen 1 mdr senere - denne gang sendte de også til direktøren... Nu kom der svar på tlf... men at der skulle gå en mdr. er sku for lang tid.
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Besvar

Tilbage til "Efterlysning"