- Den mangler komfortåbning, det savner jeg virkelig meget
- Det er en høj bil, jeg savner at sidde lidt lavere
- Rækkevidden er ikke så lang. I det daglige er det ikke noget problem, og vi er jo kun sjældent på længere ture. Jeg tænker mere ift. gensalg.
Nå men prøvede en ID7 i går og det var en fin oplevelse. Den kører komfortabelt og man kan godt mærke det er en lidt lavere bil end BMW’en. På trods af at den skulle have noget mere moment og være en my hurtigere, så føltes den langsommere

Ellers en rigtig fin pakke der virker til at være skruet godt sammen med en okay lækker kabine. Bagagerummet er noget smallere end i min BMW, men nok lidt længere, dog meget skrående. Det er svært st vurdere hvor praktisk det er med en klapvogn.
Derudover så var jeg ikke gode venner med knapperne på rattet, det er lige før det er en dealbreaker, det virker af h… til.
Jeg kan få omkring 500K, for min BMW (11 måneder gammel kørt 17.000), og kan konfigurere en ID7 til 505K + sommerhjul, så der er ikke de store udgifter ved et skift. Jeg er dog meget i tvivl.
Jeg ved det er meget individuelt, men hvad ville folket gøre?

Og er der andre der har prøvet en ID7 der har samme erfaring med dækstøj? Det er nok det der bekymrer mig mest lige nu.
/Agger
Sent from my iPhone using Tapatalk