Nej det kan jeg godt forstå!
Eftermonteret, hvad mener I det betyder?
- HansH
- Admin
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
- Has thanked: 4205 times
- Been thanked: 5780 times
Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf (300) : viewtopic.php?f=108&t=156813
- gudhjem
- Medlem
- Geografisk region: Bornholm
- Has thanked: 215 times
- Been thanked: 35 times
- Kontakt:
Håber du sættet nyt dækken på
Der hvor de har boret hul når de flytter enheden, havde dog klart fået den afmonteret, måske de så også afmonterer noget af restgælden i bilen?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Der hvor de har boret hul når de flytter enheden, havde dog klart fået den afmonteret, måske de så også afmonterer noget af restgælden i bilen?

-
Ib T
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 64 times
Ville bare rette til Cartrends.
Der var stavefejl, sorry. . . De fortjener ikke at blive stavet forkert!
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Der var stavefejl, sorry. . . De fortjener ikke at blive stavet forkert!
- gudhjem
- Medlem
- Geografisk region: Bornholm
- Has thanked: 215 times
- Been thanked: 35 times
- Kontakt:
Rene laver det bedste stykke arbejde du kan forestille dig
Så afsted til Cartrends
Så afsted til Cartrends

- HansH
- Admin
- Geografisk sted: Taulov
- Has thanked: 4205 times
- Been thanked: 5780 times
Har rettet det i oprindeligt indlæg.
2 timer efter du har postet et indlæg, kan du selv rette det ved at bruge blyanten i værktøjslinjen.
Efter 2 timer låses teksten, og kan kun rettes af admin.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
-
Ib T
- Nyt medlem
Ved det, Rene er anbefalet af mange af mine kolleger.gudhjem skrev:Rene laver det bedste stykke arbejde du kan forestille dig![]()
Så afsted til Cartrends
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 1347 times
- Kontakt:
Problemet med at stjæle enheden fra en anden bil det løser en hovedpine nu.. når den bil der så har fået byttet enhed sælges brugt om et par år tjekker en sælger pr koder.. ser der der dab på prkoden.. lover det til køber og så starter samme hovedpine igen bare for en anden.. men det er snildt muligt dog:)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
-
molz
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 54 times
Det er godtnok en mærkelig sag VW har valgt at stille sig på bagbenene! Det der er på skrift vil jeg mene 9 ud af 10 vil forstå som Ib - mig selv inkl. De kan åbenbart slet ikke overskue hvilke konsekvenser den dårlige omtale kan få for Ishøj og VW generelt.
Tænker da de fleste herinde vil bede om skriftlig og/eller billeddokumentation ved fremtidige køb og henvise til denne sag.
Det kommer til at blive en irriterende sag for alle VW sælgere at Ishøj ikke bare ordner sagen som de skulle have gjort for længst. Tænk de omkostninger det må have for dem at skulle have sælger + chef beskæftiget med denne sag og hvad forventer de at få ud af det? “Spare” 2700kr + en afmontering?
Tænker da de fleste herinde vil bede om skriftlig og/eller billeddokumentation ved fremtidige køb og henvise til denne sag.
Det kommer til at blive en irriterende sag for alle VW sælgere at Ishøj ikke bare ordner sagen som de skulle have gjort for længst. Tænk de omkostninger det må have for dem at skulle have sælger + chef beskæftiget med denne sag og hvad forventer de at få ud af det? “Spare” 2700kr + en afmontering?
- Halvleg
- Medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 165 times
Kan det tænkes, at de har ødelagt noget i den oprindelige audio unit ved denne installation og det er derfor de er tilbageholdende?
Tesla Model Y 2024
Cupra Formentor 2024
Tidligere:
Skoda Octavia RS iV Coupe 2021
VW Arteon R-Line 2018
VW Passat Variant Highline Plus 2017
Cupra Formentor 2024
Tidligere:
Skoda Octavia RS iV Coupe 2021
VW Arteon R-Line 2018
VW Passat Variant Highline Plus 2017
- GaSelle
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Danmark
- Has thanked: 856 times
- Been thanked: 2401 times
De fleste værksteder har en ‘kvajeforsikring’, så det burde ikke holde dem tilbage, hvis de har ødelagt noget - kan dog ikke se, hvad det skulle være.
‘87 Toyota Corolla DX KE70 Stw.
‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus
- Korreborg
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Viborg
- Has thanked: 629 times
- Been thanked: 955 times
De skal sgu da bestille en bil hjem magen til MED DAB, og så byttes der, og trådstarter betaler 1,5kr pr kørt km I den første. Alt andet er noget klamp. Jeg var blevet stjerne tosset.
Som flere andre siger, så koster det 27xx inkl afgift, så kan man da som ikke VW kyndig sagtens koster 2700 at eftermonteret, det "må jo bare være et udvidelseskort de smider i"
Som flere andre siger, så koster det 27xx inkl afgift, så kan man da som ikke VW kyndig sagtens koster 2700 at eftermonteret, det "må jo bare være et udvidelseskort de smider i"
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)
- Madmax
- Medlem
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 615 times
Korreborg skrev: ↑1. aug 2018, 19:33De skal sgu da bestille en bil hjem magen til MED DAB, og så byttes der, og trådstarter betaler 1,5kr pr kørt km I den første. Alt andet er noget klamp. Jeg var blevet stjerne tosset.

Så får han da ikke bil før foråret 2019.
- preben76
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Has thanked: 0
- Been thanked: 79 times
Ellers kan de vel købe en løs enhed hjem med dab og smide i og så er den prut ikke længere. Ib får sine 2700kr tilbage og betaler 15000kr for den nye radio med dab som han gerne vil ha i.
Som jeg læser hvad Ib skriver så er det ikke pengene der betyder det store. Men mere at han ikke har fået det han mener han er lovet. Og havde de nu sagt at en original radio med dab kostede 15000 så havde han også sagt ja til det.
Men at det klams de har prakket ham på det gider han ikke se på i en fabriksny bil. Det er jo ikke 80erne vi lever i mere hvor man fik en pæn fjernbetjening klistret på samme sted hvis man ville have indbygget navigation.
Som jeg læser hvad Ib skriver så er det ikke pengene der betyder det store. Men mere at han ikke har fået det han mener han er lovet. Og havde de nu sagt at en original radio med dab kostede 15000 så havde han også sagt ja til det.
Men at det klams de har prakket ham på det gider han ikke se på i en fabriksny bil. Det er jo ikke 80erne vi lever i mere hvor man fik en pæn fjernbetjening klistret på samme sted hvis man ville have indbygget navigation.
Preben
Touran 2.0 TDI 2005 http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=108&t=72309 Solgt
Touran 2.0 TDI 2017 R-Line http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 8&t=129008
Solgt
Touran 2.0 TDI 2005 http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=108&t=72309 Solgt
Touran 2.0 TDI 2017 R-Line http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 8&t=129008
Solgt
-
hpo
- Medlem
- Geografisk sted: Skovlunde
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 78 times
Jeg er helt enig med alle de andre at de ikke dur at montere sådan noget i en ny bil.
Jeg syntes også vi ført har oplevet at VW eller nogen fra VW læser med på forum og forstå slet ikke at en mærkeforhandler gider alt det bøvl og dårlig omtale han risikere for sådan en lille sag som dette.
Havde jeg siddet og skulle købe ny bil og spurgt efter en lagerbil med et stk udstyr som ikke er på lager og derefter fået af vide at det kan eftermonteres for ca samme pris som i prislisten havde jeg også forventet uden anden besked at det var originalt eftermonteret og ikke et stykke billigt kina skrammel
Jeg syntes også vi ført har oplevet at VW eller nogen fra VW læser med på forum og forstå slet ikke at en mærkeforhandler gider alt det bøvl og dårlig omtale han risikere for sådan en lille sag som dette.
Havde jeg siddet og skulle købe ny bil og spurgt efter en lagerbil med et stk udstyr som ikke er på lager og derefter fået af vide at det kan eftermonteres for ca samme pris som i prislisten havde jeg også forventet uden anden besked at det var originalt eftermonteret og ikke et stykke billigt kina skrammel
A3 3,2 vr6
-
HamSjelv
- Medlem
- Been thanked: 12 times
.. og her gik jeg rundt og troede at bilforhandlere ville gøre alt for glade og tilfredse kunder....
Jeg synes at huske flere af VAG's slogans omkring kundetilfredshed - "Vi er ike tilfreds før du er tilfreds".
-
Jurdisk set har du fået det forhandleren er kontraktligt forpligitet til at levere; Det leverede har ikke et officielt VW tilbehørsnummer, så alt der kan modtage og gengive DAB+lever op til kontrakten. Mit gæt det er derfor FDM ikke vil røre ved det.
Jeg synes det er en fejl fra forhandleren side at den tiltænkte eftermonterede løsning ikke er blevet fremvist/præsenteret for kunden inden kontraktens underskrivelse.
VW-koncernen synes at gøre meget i at promovere at _alt_ udstyr, tilbehør reservedele, er godkendt/kvalificeret af VAG-koncernen. Jeg har umådelig svært ved at forestille mig Wolfsburg har "godkendt" den eftermonterede grimrian.
Jeg er enig med Tonny:
Ryk det der DAB+ skrammel ud og smid det væk. Lige om lidt streamer vi alle de informationer vi gerne vil have i automobilet på en internetforbindelse istedet.
Jeg synes at huske flere af VAG's slogans omkring kundetilfredshed - "Vi er ike tilfreds før du er tilfreds".
-
Jurdisk set har du fået det forhandleren er kontraktligt forpligitet til at levere; Det leverede har ikke et officielt VW tilbehørsnummer, så alt der kan modtage og gengive DAB+lever op til kontrakten. Mit gæt det er derfor FDM ikke vil røre ved det.
Jeg synes det er en fejl fra forhandleren side at den tiltænkte eftermonterede løsning ikke er blevet fremvist/præsenteret for kunden inden kontraktens underskrivelse.
VW-koncernen synes at gøre meget i at promovere at _alt_ udstyr, tilbehør reservedele, er godkendt/kvalificeret af VAG-koncernen. Jeg har umådelig svært ved at forestille mig Wolfsburg har "godkendt" den eftermonterede grimrian.
Jeg er enig med Tonny:
Ryk det der DAB+ skrammel ud og smid det væk. Lige om lidt streamer vi alle de informationer vi gerne vil have i automobilet på en internetforbindelse istedet.
- GranTurismo
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 343 times
- Been thanked: 377 times
Er der ikke noget med at der sidder DAB-antenne både på taget og i en af ruderne på modeller som er født med DAB+?
Er det mon med i priserne på hhv. 15 og 20.000,- som er nævnt i tråden?
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system
-
BrianDS
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 8072 times
- Been thanked: 2414 times
Det er en af årsagerne til at det er så dyrtGranTurismo skrev:Er der ikke noget med at der sidder DAB-antenne både på taget og i en af ruderne på modeller som er født med DAB+?

2021 Skoda ENYAQ 80 First Edition
Tidligere: 2017 Volkswagen Touran Highline 2.0 TDI 150 HK DSG6, 2014 Skoda Octavia Elegance Plus 1.6 TDI 105 HK, 2010 Volkswagen Polo Highline 1.6 TDI 105 HK, 2007 Seat Altea XL Stylance Van 1.9 TDI 105 HK, 1996 Volkswagen Polo 6N 5d 1.6 75 HK "Comfort", 1992 Volkswagen Polo 2F Fox 1.3 55 HK
"Bil #2" 2015 Volkswagen Polo Comfortline 1.2 TSI 90 HK
Tidligere: 2002 Skoda Fabia Combi 1.4 MPI 68 HK, 1993 Volkswagen Polo 1.0 45 HK
Tidligere: 2017 Volkswagen Touran Highline 2.0 TDI 150 HK DSG6, 2014 Skoda Octavia Elegance Plus 1.6 TDI 105 HK, 2010 Volkswagen Polo Highline 1.6 TDI 105 HK, 2007 Seat Altea XL Stylance Van 1.9 TDI 105 HK, 1996 Volkswagen Polo 6N 5d 1.6 75 HK "Comfort", 1992 Volkswagen Polo 2F Fox 1.3 55 HK
"Bil #2" 2015 Volkswagen Polo Comfortline 1.2 TSI 90 HK
Tidligere: 2002 Skoda Fabia Combi 1.4 MPI 68 HK, 1993 Volkswagen Polo 1.0 45 HK
-
TonyLeth
- Helt nyt medlem
- Been thanked: 4 times
Føler med køber af en ny fin bil.
Sikke en omgang klamp de har lavet.
Det er sgu en ommer fra VW Ishøj
Det er da heldigt at de ikke skal eftermontere A/c
Sikke en omgang klamp de har lavet.
Det er sgu en ommer fra VW Ishøj

Det er da heldigt at de ikke skal eftermontere A/c

- Vedhæftede filer
-
- FB_IMG_1533197816233.jpg (78.73 KiB) Vist 2160 gange
Nuværende: Tesla model 3 LR og
Skoda Superb 2012 170Hk på traktor benzin.
Tidligere Golf Gte mk7,5
Skoda Superb 2012 170Hk på traktor benzin.
Tidligere Golf Gte mk7,5
-
ph
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 58 times
eftersom at en ab fabrik OE monteret koster 2.794 så er jeg ret sikker på at du tager fejl
har du læst tråden?
Havde de vist hvilken klamp løsning de ville montere så havde han hellere ventet på en bil hvor det var monteret, frem for at tilkøbe til en ny bil som stod hos forhandleren
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.
-
edbepOct3
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Has thanked: 276 times
- Been thanked: 29 times
Hej
Rigtig kedelig sag Ib er havnet i, kan slet ikke forstå importøren, ikke kan se det skal udbedres.
Har advaret mine forældre som kiggede på en UP, de er forbløffet over man skal være så mistroisk overfor forhandleren.
Har vist dem tråden her, de har så valgt at se på en Toyota Yaris istedet for
ved ikke om de ender med at købe den. Ved sku ikke om det er godt 
Rigtig kedelig sag Ib er havnet i, kan slet ikke forstå importøren, ikke kan se det skal udbedres.
Har advaret mine forældre som kiggede på en UP, de er forbløffet over man skal være så mistroisk overfor forhandleren.
Har vist dem tråden her, de har så valgt at se på en Toyota Yaris istedet for
Kun En Tåbe Frygter Ikke Haven
Skoda Enyaq 85 L&K Tidl.: Touran 1,5 Tsi DSG Highline Fam., Skoda Octavia III 1,4 150Hk Style-Tour De France. Octavia 1,6Tdi-Elegance, Ford Mondeo 2.0, Citroen Xara VTR
Skoda Enyaq 85 L&K Tidl.: Touran 1,5 Tsi DSG Highline Fam., Skoda Octavia III 1,4 150Hk Style-Tour De France. Octavia 1,6Tdi-Elegance, Ford Mondeo 2.0, Citroen Xara VTR
- GaSelle
- Hyper aktiv medlem
Det er så fint - de fejler aldrig noget. Og hvis de gør, så har Toyota de sidste mange år scoret 1. pladser i kundetilfredshedsundersøgelser. De ved, hvad service er. Det er bare ærgerligt, at Toyota ikke laver en SuperbedbepOct3 skrev: ↑2. aug 2018, 10:18Hej
Har vist dem tråden her, de har så valgt at se på en Toyota Yaris istedet forved ikke om de ender med at købe den. Ved sku ikke om det er godt
![]()
‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus
- majland
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 366 times
Vores næste familiebil køber vi helst samme sted som den nuværende er købt og serviceret. For der har vi været godt tilfredse med servicen. Ikke at der ikke har været noget at reklamere over. Både deres arbejde og underleverandører (maler) men vi er blevet taget seriøst og fået løsninger til vores fulde tilfredshed. Det er sådan noget der gør at kunder kommer igen ...
Den lille er så en gråimport. Efter at aftalen var indgået kunne der alligevel ikke eftermonteres fartpilot (efter hjælp herinde fra fandt jeg så en løsning i Ringsted) og det blev trukket ud af slutsedlen igen. Så stod bilen ikke med de aftalte fælge på vinterhjulene ved leveringen. Fælgene kunne de ikke skaffe alligevel så endte med nogle andre og de skulle have 3 forsøg til at montere anhængertræk så lys/strøm virkede. Det er bare for meget bøvl, specielt da sælger ikke lige lå i nærheden, men udvalget af let brugte småbiler med automatgear er ikke stort. Men sælger lavede så service sammen med reklamationsarbejde (træk og sædevarme) men tror ikke jeg kommer der igen ...
Anders Majland,
2021 Skoda Enyaq iV 80
2020 Yamaha Ténéré 700
2003 VW Beetle Cabriolet 2.0
2019 Skoda Kodiaq Style 1.5 TSI DSG
2020 Skoda Fabia Fl 1,0 MPI 60
2021 Skoda Enyaq iV 80
2020 Yamaha Ténéré 700
2003 VW Beetle Cabriolet 2.0
2019 Skoda Kodiaq Style 1.5 TSI DSG
2020 Skoda Fabia Fl 1,0 MPI 60-
QT1410
- Medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Has thanked: 216 times
- Been thanked: 145 times
Tænk på det sjov der var med eftermontering af fartpilot i Up! og Co.
Forhandlerne monterede en kinamodel fra Uniq import, mens Cartrends etc. lavede den rigtige løsning, præcis som ab. fabrik.
Forhandlerne monterede en kinamodel fra Uniq import, mens Cartrends etc. lavede den rigtige løsning, præcis som ab. fabrik.
-
Ib T
- Nyt medlem
Tror ikke der er noget galt med VW biler.edbepOct3 skrev:Hej
Har vist dem tråden her, de har så valgt at se på en Toyota Yaris istedet forved ikke om de ender med at købe den. Ved sku ikke om det er godt
Der er ikke noget galt med selve Polo'en, den kører godt!
Men man skal godt nok se sig for, når der står "eftermonteret" . . . Vi røg lige i fælden.
Håber branchen får klarhed over dette, men noget tyder på, at det kun er VW Ishøj der bruger dette "trick".
Tror de roligt kan købe VW ved en sælger ser er ærlig.
Ibber
-
ph
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 58 times
ellers må de gå en ½.klasse op og kigge på en Honda JazzedbepOct3 skrev: ↑2. aug 2018, 10:18Hej
![]()
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
-
Decolour
- Nyt medlem
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 18 times
ok jeg vil da gerne vide hvem det er? for skal da nok have konevognen(citigo( til service en gang i mellem)GaSelle skrev: ↑2. aug 2018, 10:26Det er så fint - de fejler aldrig noget. Og hvis de gør, så har Toyota de sidste mange år scoret 1. pladser i kundetilfredshedsundersøgelser. De ved, hvad service er. Det er bare ærgerligt, at Toyota ikke laver en SuperbedbepOct3 skrev: ↑2. aug 2018, 10:18Hej
![]()
Heldigvis har jeg fundet en Skoda forhandler, der også ved, hvad service er. Til rimelige priser.
og mangler en kompetent forhandler i nærheden.
Mvh Kim L. Poulsen
- GaSelle
- Hyper aktiv medlem
Skoda Ejby - lige over Lillebæltsbroen.Decolour skrev: ↑2. aug 2018, 22:24ok jeg vil da gerne vide hvem det er? for skal da nok have konevognen(citigo( til service en gang i mellem)GaSelle skrev: ↑2. aug 2018, 10:26Det er så fint - de fejler aldrig noget. Og hvis de gør, så har Toyota de sidste mange år scoret 1. pladser i kundetilfredshedsundersøgelser. De ved, hvad service er. Det er bare ærgerligt, at Toyota ikke laver en SuperbedbepOct3 skrev: ↑2. aug 2018, 10:18Hej
![]()
Heldigvis har jeg fundet en Skoda forhandler, der også ved, hvad service er. Til rimelige priser.
og mangler en kompetent forhandler i nærheden.
Mvh Kim L. Poulsen
‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus
-
Mkp
- Nyt medlem
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 20 times
Argh, Honda jazz er ikke den bedste bil hvis man er høj feks, dertil kommer deres problemer med feks dæktryksalarm, der tænder hele tiden. Deres MFI er ikke særlig brugervenlig for jævnaldrende desværre og deres skærm i midten er virkelig bare ikke til nogen gavn, den kan da absolut intet! Disse jeg taler om er 2016 modeller, har ikke prøvet deres nye 1.5 t motor, forhåbentlig bedre end deres 1.3 ikke engang v-tec det en ommer IMOph skrev:ellers må de gå en ½.klasse op og kigge på en Honda JazzedbepOct3 skrev: ↑2. aug 2018, 10:18Hej
![]()
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ib T
- Nyt medlem
En ven ringed til mig - ja, jeg her faktisk en
- og sagde jeg skulle prøve, at oversætte eftermonteret i google translator 
Så eftermonteret betyder altså retro . . . . . så efter alle Jeres fantastiske indlæg, hvor nogle kalder det 80'er look, så må VW Ishøj jo trods alt have ret?

Så eftermonteret betyder altså retro . . . . . så efter alle Jeres fantastiske indlæg, hvor nogle kalder det 80'er look, så må VW Ishøj jo trods alt have ret?
-
Nicklossi
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Fyn
- Has thanked: 91 times
- Been thanked: 757 times
Retro-fitteIb T skrev: ↑4. aug 2018, 17:12UKEftermonteret.jpgEn ven ringed til mig - ja, jeg her faktisk en- og sagde jeg skulle prøve, at oversætte eftermonteret i google translator
Så eftermonteret betyder altså retro . . . . . så efter alle Jeres fantastiske indlæg, hvor nogle kalder det 80'er look, så må VW Ishøj jo trods alt have ret?![]()
![]()
![]()
Det ligner også lidt en gammel luder du har fået monteret