Det er længe siden de holdt op med det med ikke at afvige fra Online beregneren, så jeg ringer til dem.philipc skrev: ↑16. sep 2024, 21:50Får du de priser fra online beregner eller kontakter du IDA forsikring telefonisk eller lignende?BrianDS skrev:Jeg tænker ikke det lyder helt ved siden af hvis du bor i København, men som Morten skriver kommer det jo an på vilkårene, jeg har ikke givet 7.500 kr/år for kasko på en bil siden min første bil med kasko, så umiddelbart er det heller ikke super billigt, men GTX betegnelsen kan gøre en forskel.
Jeg giver 4.200 kr/år for 25.000 km/år for min ENYAQ, da jeg spurgte på ID.7 var prisen omkring 5.500 kr for samme dækning. Det er med alle tilvalg undtagen trailer og fejltankning hos IDA, og 2.500 kr i selvrisiko.
Jeg kunne forestille mig at GTX var en smule dyrere, men hvor meget ved jeg ikke.
Bor også i det mørke Jylland og skal give ca. 6700 kr for Enyaq 85 med 20.000 km årligt og samme dækning som dig gennem IDA guld og ingen skader de seneste år. Havde ikke indtryk af at de normalt afviger fra online beregneren...
Jeg forstår det dog ikke - de havde et koncept der virkede med en online beregner man kunne stole nogenlunde på, men det er gået helt over.