Tror ikke du skal sætte næsen op efter noget af betydning. Hvis det er en pendlerbil vil den jo stå parkeret et sted hele dagen. Taxa'erne tager sig godt betalt, men det er jo også biler der er ude i gadebilledet døgnet rundt, så det kan jo slet ikke sammenlignes.mertodinlo skrev:For lige at vende den, er der nogen der har en ide om hvad reklame på dytten skal koste? Overvejer en pendlerdyt, og en reklame for en forhandler hen af siden vil ikke genere mig, hvis det er betalt tilfredsstillende. Er der nogen der har erfaringer med det?
Skulle det være en ekstra service?
- Kenneth J
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Naviparts/Milltek/Ampire
- Geografisk sted: Rødovre - Islev
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Kontakt:
Re: Skulle det være en ekstra service?
MVH Kenneth
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!
- podo
- Medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Kontakt:
Ja en del efterhånden, det er sommænd ikke noget man bliver rig af, men et lille tilskud til den daglige drift er det da!mertodinlo skrev:For lige at vende den, er der nogen der har en ide om hvad reklame på dytten skal koste? Overvejer en pendlerdyt, og en reklame for en forhandler hen af siden vil ikke genere mig, hvis det er betalt tilfredsstillende. Er der nogen der har erfaringer med det?
Køber/sælger bilbrochurer og bilblade i store mængder, har du noget liggende?
-
Jabbe
- Medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
- Been thanked: 0
Jeg var inde på en dansk side engang..
Mener man fik 1500 kr for et rimelig stort klistermærke i bagruden.. Om måneden..
årh.. Hvad hed den..
Kan sku ikke lige huske det, men de solgte reklamer.. Alle mulige forskellige, som almindelige klistermærker, hvor man så få alt fra 200 kr til 1500 ( Af hvad jeg lige så ) for at køre med det lort.
Mener man fik 1500 kr for et rimelig stort klistermærke i bagruden.. Om måneden..
årh.. Hvad hed den..
Kan sku ikke lige huske det, men de solgte reklamer.. Alle mulige forskellige, som almindelige klistermærker, hvor man så få alt fra 200 kr til 1500 ( Af hvad jeg lige så ) for at køre med det lort.
Skoda Octavia Combi 2.0 FSI 2006
- Kenned
- Medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Kommerciel bruger: Appenæs Auto
- Geografisk sted: Næstved
karstein skrev:
Spurgte forresten også konen om det var en ung gut der kom og afleverede bilen - for den havde (efter de havde resat triptælderen) kørt 32 km, med et gennemsnitligt forbrug på 7,1 km/l - den har sku fået høvl! (heller ikke iorden!)
INDEN du bliver gal over dette, så skriv venligst lige hvor mange minutter den har kørt.. for MANGE biler bruger jo benzin under opvarming efter evt skift af køler/vandpumpe/slange og den får lov at stå i tomgang.
Og da jeg var hos vw skulle køleblæser tjekkes og derfor kunne den snildt stå 15 min i tomgang og det ser IKKE godt ud på en km/l måling..
Hilsen Kenneth ____-----____-----_______Vw golf 3 cabriolet / Vw Touran 2,0 TDI 150 highline
Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk |
| Alle indlæg vedrørende KØB skal postes i Køb - Købe guide - Alt vedr. køb
Støt VAGcars.dk - donér penge frivilligt. | Køb VAGcars.dk klistermærker! | Rapportér emner | FAQ og guider til VAGcars.dk |
| Alle indlæg vedrørende KØB skal postes i Køb - Købe guide - Alt vedr. køb
-
LasseP
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Viborg, 8830
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
- Kontakt:
http://sponsorcar.dk/default.asp?Action ... rIDX=12474Jabbe skrev:Jeg var inde på en dansk side engang..
årh.. Hvad hed den..
?
Edit - link kopieret fra en "genbo" fjæsbog... ved ikke om der er nogen pointe i at "henvise"
Med venlig hilsen
Lasse P
BMW 330i M-Sport Touring, 2021
VW Polo 90, 1.2 TSI DSG7, 2017
Lasse P
BMW 330i M-Sport Touring, 2021
VW Polo 90, 1.2 TSI DSG7, 2017
- kristian
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Aalborg
Skulle det være en ekstra service?
En taxa koster 25000 incl mont af folie for 2 år
Touareg 3,0TDI
Aalborg
Aalborg
- mani
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Odense
havde lige fået nummerplader rammer på hos schmeidmann også. så skulle den ud til terminalen i odense og ha lavet en forsikrings skade,ny forkofanger, så sad der deres rammer på. heldigvis er jeg ligeglad,men mange gør det uden at spørge!
Audi A4 Avant 2.0 Tdi B8
http://www.bilgalleri.dk/galleri/365435 ... 4_avant_b8
http://www.bilgalleri.dk/galleri/365435 ... 4_avant_b8
- Mester-C
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Sønderborg
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
Jeg har fjernet nummerpladerammer foran og bagved og klæbet mine nummerplader fast..... jeg har udskiftet p-skiven med en park-one og har udskiftet nøgleringen med en anden.
Jeg skal ikke køre rundt og reklamere for nogen
Jeg ville blive rasende hvis der sad sådan noget reklamefis efter et værkstedsbesøg.
Jeg skal ikke køre rundt og reklamere for nogen
Jeg ville blive rasende hvis der sad sådan noget reklamefis efter et værkstedsbesøg.
/ Mester-C
Nu uden signatur, da den var for lang.
Nu uden signatur, da den var for lang.
- podo
- Medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Ja for helfoliekristian skrev:En taxa koster 25000 incl mont af folie for 2 år
Køber/sælger bilbrochurer og bilblade i store mængder, har du noget liggende?