Blandet oplevelse ifb med rust rep af Touran.

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Brugeravatar
clausvp
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Blandet oplevelse ifb med rust rep af Touran.

Indlæg af clausvp » 9. nov 2012, 19:13

Sagen er nu fremlagt for Semlers kundeserviceafdeling.
Jeg melder hvis jeg hører mere.

Lindegaard
Medlem
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Ørbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 2 times

Indlæg af Lindegaard » 9. nov 2012, 20:12

clausvp skrev:Sagen er nu fremlagt for Semlers kundeserviceafdeling.
Jeg melder hvis jeg hører mere.
Lyder da spændende ;) .... Men jeg regner ikke med det er noget de reagerer på.....

Tror du/I??

Jeg står selvfølgeligt klar til at uddybe forløbet for dem, hvis de er interesseret ;)
Touran 2.0 TDI 170hk DSG Highline 7pers Fuld læder
Passat TDI Variant, 3b afn, Highline. SOLGT
Golf III TDI 1z SOLGT
Touran 1,9 TDI 7pers 03 SOLGT

Brugeravatar
clausvp
Aktiv medlem

Indlæg af clausvp » 10. nov 2012, 12:27

Jeg mener da at de har pligt til at reagere på så grotesk en historie, så ja, det tror jeg at de gør.

Brugeravatar
clausvp
Aktiv medlem

Indlæg af clausvp » 16. nov 2012, 17:49

Svar fra Semler:

45 minutter siden
Vis detaljer
Birgit Laursen
til mig
Hej Claus,

Vi kan ikke begynde at behandle sager direkte fra de links du har sendt.

Hvis der er sager vi skal gå ind i, må kunderne henvende sig direkte til os i kundeservice med alle relevante oplysninger og som minimum med en beskrivelse af problemet, stelnummeret på den bil det drejer sig om, kontaktoplysninger og hvilken Volkswagen Servicepartner der har været involveret.

Vi kan kontaktes via http://www.volkswagendanmark.dk/Om_Volk ... ndeservice eller på kundeservice@volkswagen.dk.

Med venlig hilsen og god weekend

Skandinavisk Motor Co.

Birgit Laursen
Kundeservice

Lindegaard
Medlem
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Ørbæk
Has thanked: 9 times
Been thanked: 2 times

Indlæg af Lindegaard » 16. nov 2012, 21:57

clausvp skrev:Svar fra Semler:

45 minutter siden
Vis detaljer
Birgit Laursen
til mig
Hej Claus,

Vi kan ikke begynde at behandle sager direkte fra de links du har sendt.

Hvis der er sager vi skal gå ind i, må kunderne henvende sig direkte til os i kundeservice med alle relevante oplysninger og som minimum med en beskrivelse af problemet, stelnummeret på den bil det drejer sig om, kontaktoplysninger og hvilken Volkswagen Servicepartner der har været involveret.

Vi kan kontaktes via http://www.volkswagendanmark.dk/Om_Volk ... ndeservice eller på kundeservice@volkswagen.dk.

Med venlig hilsen og god weekend

Skandinavisk Motor Co.

Birgit Laursen
Kundeservice
Ja det er vel hvad man kan forvente.....

Nu er der osse ændret politik mht rust rep - nu bliver de kun reppet i pletter - hvis de da vil lave den, mange får dem afvist nu...

Tror bare ikke de overhovedet gider bekymre sig om en fynbo som føler sig dårligt behndlet.... uanset hvad....
Touran 2.0 TDI 170hk DSG Highline 7pers Fuld læder
Passat TDI Variant, 3b afn, Highline. SOLGT
Golf III TDI 1z SOLGT
Touran 1,9 TDI 7pers 03 SOLGT

comforttraktoren
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
Been thanked: 7 times

Indlæg af comforttraktoren » 16. nov 2012, 22:41

Jeg havde også en lang snak med eftermarkedschefen, ved mit næstsidste møde med smc, efter at have talt med store bogstaver i indskrivningen, fordi de ikke mente at de ville smøre de bremser, som de mente trængte til det, selv om jeg havde købt bilen med 2 års fuld service og rep.
De dørlister jeg havde talt med dem om, 14 dage iden, da jeg ringede og bestilte service, og sagde at de var gået løs under begge fordøre; var så sandelig da ikke lagervare....... :evil:
Jeg havde endda talt med dem om de kunne limes, hvilket de svarede negativt på... de skulle skiftes
Jeg kom til at sige temmeligt højt at jeg sgu da ikke, selvom konen gik hjemme, og jeg skulle have fri for det, turde sende hende op med bilen; for hvad ville de så finde på.
Chefen mente at de ville sørge for at bilen ville glide glat igennem, når konen kom med den, uden problemer.
De ville smøre bremser og skifte gummilisterne på fordørene.
Konen kom hjem med en bil med smurte bremser, nye lister i dørene, og gummifnuller i det meste af kabinen....
Det var slutningen på den historie, som i ikke fik begyndelsen på, men gummifnulleret var min sidste grund til at jeg ikke kommer hos smc mere.
Jeg regner ikke med personligt at få noget ud af at skrive dette, men bare give mit bidrag til denne tråd. :|
Hilsen Tommy

Spørgsmålet om Golf er ikke om, men hvornår den næste skal købes !

Brugeravatar
MeLViS
Medlem
Geografisk region: Vestjylland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

Indlæg af MeLViS » 17. nov 2012, 08:46

At de afviser at tage bolden i disse sager og henviser til at kunderne må kontakte DEM viser i min verden med al tydelighed at de er PISSE ligeglade med kunderne.

Jeg er glad for VW på et punkt... Deres produkt fejler så ofte at jeg kan have et fedt job som aftermarket indkøber af dele til deres flåde af middelmådige men dog lækre biler.
Få tilbud på alt karosseri arbejde og bil rep. her. Løser stort set alt indenfor svejsning og rust samt Bilsyn. Befinder sig i Ørum ved Viborg.
Facebook
http://www.facebook.com/orumkarosseri
Website
http://www.orumkarosseri.dk

9had
Medlem
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: Slagelse
Has thanked: 31 times
Been thanked: 29 times
Kontakt:

Indlæg af 9had » 17. nov 2012, 11:20

jeg kan kun nikke godkendende om disse historier folk har at fortælle. har med min seneste bil ikke haft andet end bøvl med CarePoint og VW i det hele taget. Og ligeledes med de biler som jeg har ejet før denne ...

på en tidligere passat, op til flere gange måtte jeg betale udskiftning af forskellige sensore som fejlede efter jeg fik bilen leveret fra værkstedet. sjovt nok... til sidst (5-6 gange udskiftning af samme sensor) viste det sig at det var deres fejl. de har ikke synkroniseret motoren med et eller andet rem. men jeg måtte jo betale for de regniger da de jo har "udskiftet dinne sensore"...

jeg går faktisk og overvejer så vidt jeg skal kaste mine hård tjente penge i deres rettning. hvis der er noget kunde service, så har jeg ikke set meget af det. folk må gerne give koordinater til det. :)

tror sgu jeg vælger et eller andet billig lort, som bliver måske med alle de problemer det måtte have, igen billigere i længden end VW.

havde sgu regnet lidt på det og det kan faktisk alligevel betale sig at have en billig koreaner eller fransk bil og selvom der er værditab, ikke miste ligeså mange penge som på det nuværende bil jeg har fra VW.

derfor min "kamp" mod VW og deres lorte service, som nogle har kunne læse her på siden ... :)
2024 VW ID.4 Style

Brugeravatar
Ice Fox
Aktiv medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Vejle Amt..
Has thanked: 1 time
Been thanked: 47 times

Indlæg af Ice Fox » 17. nov 2012, 14:49

Kan se at jeg bare skal gå udenom SMC stederne rundt i landet, hvis jeg skal have lavet et eller andet.

manilla
Medlem
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Been thanked: 0

Indlæg af manilla » 18. nov 2012, 09:44

Det er godt nok en trist historie. øvøv. har selv et par år været ved smc. 2 steder. (93-95.) blev til sidst fyret pga vi jo var på akkord. Allerede dengang havde jeg jo min "sygdom" med at jeg ville lave tingende efter foreskrifterne således kunden kunne være tryg ved hans vogn bare var helt lavet efter foreskrifter. korrekte tilspændingsmomenter mm. feks ved et topstykke rep stod de andre og møjede det hele sammen med luft :o indsugningsmanifold mm, og skældt mig også ud "hva faen laver du mand" det ska bare klaskes sammen så vi kan få den ud af døren...mens jeg troeligt stod der med min indikatornøgle..til sidst svarede jeg højlydt igen til mine kollegaer og fortalte dem hvad de var værd kr ører mæssigt. og blev så fyret. jeg kunne slet ikke arbejde ved SMC pga hvis jeg blev værkfører ville jeg nok få de øverste i smc på nakken pga det sted ville alt nok gå lidt langsommere men dog lavet efter fabrikantens anvisninger. Fatter slet ikke deres forretningsmodel med at være så ligeglad med deres kunder. Det må være oppe i SMC top den er gal?? altså de presser dem på gulvet..
tidligere biler. wauxhall chevette 75, manta 76, kadett gsi 88, ascona b 76, ascona b klubrally 78, golf gti 84, peogoet 205 gti 86, golf cab 91, vw 1200 de luxe 61, scirocco 1.6 gti 78, golf 1 79.

mc kort= ja.dog ingen cykel.
knallert puch ms 50, 79. macthing numbers.

Brugeravatar
Bugatti Veyron
Nyt medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Been thanked: 0

Indlæg af Bugatti Veyron » 16. maj 2013, 17:57

Fuck SMC fucking lortefirma :evil: :x

Med alle de rustproblemer etc. fatter jeg ganske enkelt ikke brugtpriserne på Touran :roll: :?

Har et halvt år ledt efter en TDI til maks 200 men synes godt nok man får alt for mange km og alt for lidt kvalitet for pengene :shock:

Desværre tiltaler Zafira, S - Max etc. mig ikke spor så må nok æde en tudekiks og siden hoppe ud i det :? :|

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"