Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
jesp3r
Helt nyt medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: 11. nov 2014, 07:29
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af jesp3r » 10. aug 2017, 08:46

Er prisen hos forhandleren det man kan forevente er den gængse pris på at få monteret et aftageligt træk på en Golf 7½?
De vil have listepris - 9.000,-, for aftageligt træk inkl montering.

Jeg er med på man kan købe uorginale træk ol., men det skal være orginalt.
Andre udbydere en VW selv?
These users thanked the author jesp3r for the post:
NHJ65

kims2
Nyt medlem
Indlæg: 286
Tilmeldt: 23. sep 2012, 17:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 38 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af kims2 » 10. aug 2017, 09:02

Det træk de monterer til 9.000 kr er også uoriginalt.
Det originale svingbare træk koster 17.495 fra fabrikken (listepris). VW siger det ikke kan eftermonteres, men jeg ved at ihvertfald Vagstyle kan gøre det, men det er dyrere end de 9.000.

jbb
Nyt medlem
Indlæg: 241
Tilmeldt: 30. mar 2013, 21:19
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 3 times
Been thanked: 16 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af jbb » 10. aug 2017, 09:07

Jeg har netop selv monteret 100% originalt el-svingbart træk på min fabriksnye Touran, det kan alle gøre selv. Bare ikke VW. :roll: Passat, Touran, Golf er cirka det samme når det kommer til anhængertræk, så tror du kan følge min fremgangsmåde med få justeringer:
  • - Jeg oprettede mig på https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do og hentede manualer til at skille interiørdele og afmontere kofanger. (7€)

    - Originalt svingbartbart træk, inkl. styreboks, koster circa 300€, http://www.ebay.de/itm/Org-VW-Golf-7-An ... Q0907383A-

    - Et kabelsæt koster c. 170€, https://www.k-electronic-shop.de/VOLKSW ... lsatz.html

    - Knapper til kabinen, dimser og bolte til trækket koster cirka 500 kr. ved VW herhjemme.
    • 321 201 299 Klæbepude
      N 910 532 01 Plademøtrik (2x)
      WHT 003 954 Pladeskrue (2x)
      N 911 784 01 Bolt (4x)
      5TA 959 511 Knap (Husk knap underlaget også)
    Jeg brugte Duraseal ledningsamlere, jf. VW retningslinjer, og fulgte vejledningen der fulgte med trækket. Kodningen er super simpel med VCDS:
    • 1. Gateway (19) in der Verbauliste die Anhängerkupplung (69) anmelden.
      2. Einparkhilfe (10, wenn vorhanden) in Byte 3 das Bit 1 auf 1 setzen
      3. Distanzregelung/ACC (13, wenn vorhanden) in Byte 3 das Bit 3 auf 1 setzen
I alt cirka 4200 DKR. + montering. Tidsforbruget svinger nok en del efter evne. men regn med 1 dag hvis du gør det selv og ikke er mekanikker.

Hvis du skal bruge yderligere info skriv gerne en PB, så kan vi ringes ved. :D
These users thanked the author jbb for the post (total 2):
BredekildeMathiasen
2019 VW Arteon
2020 VW e-Golf
Tidligere:
2019 Polo, 2017 Touran, 2016 VW Up, 2010 Polo

MrPedersen87
Nyt medlem
Indlæg: 114
Tilmeldt: 1. sep 2016, 11:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af MrPedersen87 » 10. aug 2017, 09:37

Jbb, vw kan også gøre det. De tilbyder det blot ikke, pga det ikke bliver kodet online, men kun er en vcds kodning. :-) .. plus, at delene købt igennem fabrikken ville løbe løbst [WINKING FACE]

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk

Brugeravatar
Harboe
Nyt medlem
Indlæg: 185
Tilmeldt: 4. aug 2008, 21:44
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Tåstrup
Has thanked: 14 times
Been thanked: 7 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af Harboe » 10. aug 2017, 09:39

jbb skrev:Jeg har netop selv monteret 100% originalt el-svingbart træk på min fabriksnye Touran, det kan alle gøre selv. Bare ikke VW. :roll: Passat, Touran, Golf er cirka det samme når det kommer til anhængertræk, så tror du kan følge min fremgangsmåde med få justeringer:
  • - Jeg oprettede mig på https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do og hentede manualer til at skille interiørdele og afmontere kofanger. (7€)

    - Originalt svingbartbart træk, inkl. styreboks, koster circa 300€, http://www.ebay.de/itm/Org-VW-Golf-7-An ... Q0907383A-

    - Et kabelsæt koster c. 170€, https://www.k-electronic-shop.de/VOLKSW ... lsatz.html

    - Knapper til kabinen, dimser og bolte til trækket koster cirka 500 kr. ved VW herhjemme.
    • 321 201 299 Klæbepude
      N 910 532 01 Plademøtrik (2x)
      WHT 003 954 Pladeskrue (2x)
      N 911 784 01 Bolt (4x)
      5TA 959 511 Knap (Husk knap underlaget også)
    Jeg brugte Duraseal ledningsamlere, jf. VW retningslinjer, og fulgte vejledningen der fulgte med trækket. Kodningen er super simpel med VCDS:
    • 1. Gateway (19) in der Verbauliste die Anhängerkupplung (69) anmelden.
      2. Einparkhilfe (10, wenn vorhanden) in Byte 3 das Bit 1 auf 1 setzen
      3. Distanzregelung/ACC (13, wenn vorhanden) in Byte 3 das Bit 3 auf 1 setzen
I alt cirka 4200 DKR. + montering. Tidsforbruget svinger nok en del efter evne. men regn med 1 dag hvis du gør det selv og ikke er mekanikker.

Hvis du skal bruge yderligere info skriv gerne en PB, så kan vi ringes ved. :D
Meget detaljeret. Fedt!

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10869
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1899 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af GaSelle » 10. aug 2017, 11:39

MrPedersen87 skrev:Jbb, vw kan også gøre det. De tilbyder det blot ikke, pga det ikke bliver kodet online, men kun er en vcds kodning. :-) .. plus, at delene købt igennem fabrikken ville løbe løbst [WINKING FACE]

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
De kan da sagtens kode det online - så den undskyldning er ikke gangbar.

MrPedersen87
Nyt medlem
Indlæg: 114
Tilmeldt: 1. sep 2016, 11:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af MrPedersen87 » 10. aug 2017, 11:57

GaSelle skrev:
MrPedersen87 skrev:Jbb, vw kan også gøre det. De tilbyder det blot ikke, pga det ikke bliver kodet online, men kun er en vcds kodning. :-) .. plus, at delene købt igennem fabrikken ville løbe løbst [WINKING FACE]

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
De kan da sagtens kode det online - så den undskyldning er ikke gangbar.
Really? Æv, de svm koder har jeg ikke set.. alle de træk vi køber fra fabrikken pt er der licens svm koder med til, var ikke bekendt med at man kunne få dem et andet sted fra

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10869
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1899 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af GaSelle » 10. aug 2017, 12:42

MrPedersen87 skrev:
GaSelle skrev:
MrPedersen87 skrev:Jbb, vw kan også gøre det. De tilbyder det blot ikke, pga det ikke bliver kodet online, men kun er en vcds kodning. :-) .. plus, at delene købt igennem fabrikken ville løbe løbst [WINKING FACE]

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
De kan da sagtens kode det online - så den undskyldning er ikke gangbar.
Really? Æv, de svm koder har jeg ikke set.. alle de træk vi køber fra fabrikken pt er der licens svm koder med til, var ikke bekendt med at man kunne få dem et andet sted fra

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Min forhandler monterede et Westfalia træk med org. elektronik på min 3V, og de SVM kodede det. Træk og elektronik kom jeg selv med.

MrPedersen87
Nyt medlem
Indlæg: 114
Tilmeldt: 1. sep 2016, 11:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af MrPedersen87 » 10. aug 2017, 17:35

GaSelle skrev:
MrPedersen87 skrev:
GaSelle skrev: De kan da sagtens kode det online - så den undskyldning er ikke gangbar.
Really? Æv, de svm koder har jeg ikke set.. alle de træk vi køber fra fabrikken pt er der licens svm koder med til, var ikke bekendt med at man kunne få dem et andet sted fra

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Min forhandler monterede et Westfalia træk med org. elektronik på min 3V, og de SVM kodede det. Træk og elektronik kom jeg selv med.
Skoda er også noget andet, der er det de samme svn koder til alle biler, kun anderledes om det er forberedt eller ej, der ligger koderne blot i etka.. det gør de ikke længere på vw, derfor mon kommentar tidligere :-)

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10869
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1899 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af GaSelle » 11. aug 2017, 07:40

Koden lå ikke i ETKA. Og det eneste område hvor Skoda kan være anderledes, må være politisk, i denne sammenhæng. For teknisk er det da fuldstændigt det samme.

MrPedersen87
Nyt medlem
Indlæg: 114
Tilmeldt: 1. sep 2016, 11:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af MrPedersen87 » 11. aug 2017, 08:36

GaSelle skrev:Koden lå ikke i ETKA. Og det eneste område hvor Skoda kan være anderledes, må være politisk, i denne sammenhæng. For teknisk er det da fuldstændigt det samme.
Alle koderne til skoda træk ligger i etka. Alle træk fra fabrikken til vw på touran,golf, tiguan,passat nyere med modelår 2016 og frem ca, får vi licens svm koder, hvor de følger med ledningsnettet vi køber. Hvis du har konkrete informationer på andet vil jeg gerne høre dem :)

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10869
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1899 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af GaSelle » 11. aug 2017, 13:26

Han slog i hvert fald ikke noget op i Etka - stod ved siden af. Det et en MY16. Måske det fulgte med ledningsnettet til trækket, det skal jeg ikke kunne sige.

Brugeravatar
svj
Nyt medlem
Indlæg: 230
Tilmeldt: 1. maj 2009, 08:48
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af svj » 1. sep 2018, 09:39

jbb skrev:
10. aug 2017, 09:07
Jeg har netop selv monteret 100% originalt el-svingbart træk på min fabriksnye Touran, det kan alle gøre selv. Bare ikke VW. :roll: Passat, Touran, Golf er cirka det samme når det kommer til anhængertræk, så tror du kan følge min fremgangsmåde med få justeringer:
  • - Jeg oprettede mig på https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do og hentede manualer til at skille interiørdele og afmontere kofanger. (7€)

    - Originalt svingbartbart træk, inkl. styreboks, koster circa 300€, http://www.ebay.de/itm/Org-VW-Golf-7-An ... Q0907383A-

    - Et kabelsæt koster c. 170€, https://www.k-electronic-shop.de/VOLKSW ... lsatz.html

    - Knapper til kabinen, dimser og bolte til trækket koster cirka 500 kr. ved VW herhjemme.
    • 321 201 299 Klæbepude
      N 910 532 01 Plademøtrik (2x)
      WHT 003 954 Pladeskrue (2x)
      N 911 784 01 Bolt (4x)
      5TA 959 511 Knap (Husk knap underlaget også)
    Jeg brugte Duraseal ledningsamlere, jf. VW retningslinjer, og fulgte vejledningen der fulgte med trækket. Kodningen er super simpel med VCDS:
    • 1. Gateway (19) in der Verbauliste die Anhängerkupplung (69) anmelden.
      2. Einparkhilfe (10, wenn vorhanden) in Byte 3 das Bit 1 auf 1 setzen
      3. Distanzregelung/ACC (13, wenn vorhanden) in Byte 3 das Bit 3 auf 1 setzen
I alt cirka 4200 DKR. + montering. Tidsforbruget svinger nok en del efter evne. men regn med 1 dag hvis du gør det selv og ikke er mekanikker.

Hvis du skal bruge yderligere info skriv gerne en PB, så kan vi ringes ved. :D
Jeg tillader mig lige at stjæle tråden lidt.
Er netop igang med denne operation og undrer mig lidt over hvordan jeg skal få kabel trækket til at virke. Som det kan ses på billederne ser det ud til man har klippet enden af wiren så jeg ikke kan få fat i det længere. Kan boksen med kabel trækket i skilles ad og kan man købe noget nyt til at sætte i enden man kan trække i?
Nogen forslag?
IMG_1105.jpeg
IMG_1105.jpeg (67.61 KiB) Vist 4123 gange
IMG_1104.jpeg
IMG_1104.jpeg (65.36 KiB) Vist 4123 gange
VW Golf 7 GTI PP DSG 2014
VW Polo 6C BlueGT 2014 Solgt

BrianB
Nyt medlem
Indlæg: 451
Tilmeldt: 4. jun 2018, 08:26
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 189 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af BrianB » 1. sep 2018, 11:32

Blev du klogere på om prisen var fair? Vi har fået et tilbud på 10200 kroner for eftermontering af et aftageligt træk. Jeg synes det virker lidt i den høje ende, men det er måske fordi det skal kodes osv.?

Jeg ved godt at tråden har drejet sig ind på at det er billigere at montere selv, men det har vi slet ikke mod på.
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

Brugeravatar
Mathiasen
Medlem
Indlæg: 516
Tilmeldt: 8. dec 2009, 19:25
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 160 times
Been thanked: 167 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af Mathiasen » 1. sep 2018, 12:46

Det lyder i den høje ende. Hvilket træk er det? De originale træk jeg har set til golf er fremstillet af Oris.

Westfalia laver også træk til VAG. Hvis du har mod på det, kan du prøve at finde et værksted der kan montere et træk du selv kommer med, Det gjorde jeg. Jeg købte et træk hos Rameder.dk i tyskland, og fik mit værksted til at montere det. Husk at høre dem om de kan gøre det uden du skal til registrerings-syn. Jeg mener jeg gav ca 4500kr for komplet aftageligt træk, magen til dem forhandlerne eftermonterer og inkl montering.. men det var også et billigt værksted :D Dog var dette uden den nye originale bag-diffuser med hul til trækket der skal til. Den mangler jeg stadig. :lol:
Skoda Fabia Combi 1.6 TDI 90 2010

Brugeravatar
DJ_Gran
Aktiv medlem
Indlæg: 3071
Tilmeldt: 14. jun 2008, 15:15
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Carsolutions
Has thanked: 14 times
Been thanked: 62 times
Kontakt:

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af DJ_Gran » 1. sep 2018, 22:55

GaSelle skrev:Han slog i hvert fald ikke noget op i Etka - stod ved siden af. Det et en MY16. Måske det fulgte med ledningsnettet til trækket, det skal jeg ikke kunne sige.
Det er ikke det samme. En del skoda er stadig svm, mens passat golf tiguan t roc you name it. Er med licens koder. Og det er ikke en licens man kan købe løs, men kun i de eftermonterings sæt vw sælger.
http://www.CarSolutions.dk tilbyder nu også montering i det meste af Nordjylland! Kontakt os hvis du har brug for en opgradering til din bil!
Tjek os vores facebook side - CarSolutions.dk! Klik!

BrianB
Nyt medlem
Indlæg: 451
Tilmeldt: 4. jun 2018, 08:26
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 189 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af BrianB » 2. sep 2018, 08:25

Mathiasen skrev:
1. sep 2018, 12:46
Det lyder i den høje ende. Hvilket træk er det? De originale træk jeg har set til golf er fremstillet af Oris.

Westfalia laver også træk til VAG. Hvis du har mod på det, kan du prøve at finde et værksted der kan montere et træk du selv kommer med, Det gjorde jeg. Jeg købte et træk hos Rameder.dk i tyskland, og fik mit værksted til at montere det. Husk at høre dem om de kan gøre det uden du skal til registrerings-syn. Jeg mener jeg gav ca 4500kr for komplet aftageligt træk, magen til dem forhandlerne eftermonterer og inkl montering.. men det var også et billigt værksted :D Dog var dette uden den nye originale bag-diffuser med hul til trækket der skal til. Den mangler jeg stadig. :lol:
Det er prisen fra VW selv. Jeg tænkte det var det bedste sted at spørge, i forhold til at der nok skal kodes noget så parkeringssensorer, bakkamera osv. ikke opfører sig tosset når der kobler en trailer på. Men det er måske noget som de fleste seriøse mekanikere kan klare?
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

Brugeravatar
Korreborg
Aktiv medlem
Indlæg: 3406
Tilmeldt: 12. mar 2012, 11:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 580 times
Been thanked: 876 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af Korreborg » 2. sep 2018, 08:42

Gør jer selv den tjeneste at få monteret et svingbart træk. I bliver ca 810gange gladere for det
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)

BrianB
Nyt medlem
Indlæg: 451
Tilmeldt: 4. jun 2018, 08:26
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 189 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af BrianB » 2. sep 2018, 08:48

Hvis et aftageligt ikke fåes billigere end 10k, så vælger vi også et svingbart. Men vi benytter trækket så sjældent at vi sagtens kan leve med et aftageligt igen. :)
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14511
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 844 times
Kontakt:

Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af Watcher » 2. sep 2018, 10:07

Jeg har et liggende orig aftageligt vw jeg kan lave til 7500kr monteret og kodet i kbh


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

BrianB
Nyt medlem
Indlæg: 451
Tilmeldt: 4. jun 2018, 08:26
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 72 times
Been thanked: 189 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af BrianB » 2. sep 2018, 10:20

Watcher skrev:
2. sep 2018, 10:07
Jeg har et liggende orig aftageligt vw jeg kan lave til 7500kr monteret og kodet i kbh


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var billigt. Er det fast takst eller en speciel pris i forhold til nogle dele du har til at flyde? Situationen er at vores tilbud er indhentet ifb. med en bil der sandsynligvis skal sættes i produktion, så ventetiden inden trækket skal påsættes I praksis er nok lige et par måneder eller fire.

Vi har en del familie på Sjælland, så at det er i den anden ende af landet er intet problem. Vi render der med jævne mellemrum.
2019 VW Golf Variant TSI BlueMotion DSG - Atlantic Blue

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14511
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 844 times
Kontakt:

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af Watcher » 2. sep 2018, 10:24

Det er bare et jeg har liggende lige nu pga jeg tog det hjem til en forhandler der skulle have det monteret, og da bilen så kommer sidder der allerede træk på


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

MortenArtagnan
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 17. apr 2020, 20:30
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af MortenArtagnan » 22. apr 2020, 16:51

Hej Alle,

Går med tankerne om at få monteret træk på golf’en.

Er der nogen her som har erfaringer med eller som kan udfører denne operation?

Jeg er ikke selv handyman🙈.

Hvilket prisleje skal man forvente?

Det skal være aftageligt og helst uden der skal laves noget på kofanger(hvis dette er en mulighed).

Bor på Falster, men kører gerne for den rigtige mand/pris

Bilen er en golf 7 1/2 årgang 2017 - 1,6 TDI dsg

hoejfed
Nyt medlem
Indlæg: 161
Tilmeldt: 13. jan 2019, 19:34
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: zoologisk have
Has thanked: 24 times
Been thanked: 38 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af hoejfed » 10. sep 2020, 16:44

nå det ser ud til at jeg køber et sommerhus meget snart og skal ha monteret jydekrog på golfen, er der nogen der kan klare det til en skarp pris.
det skal være svingbart eller aftageligt, helst svingbart.
golf 7,5 2018 comfortline.
kom frisk. :D
2022 bmw 330e touring (konebil)
2022 ford transit høj, pissegrim men den er gratis. (firmabil) :roll:

nellemanngro
Nyt medlem
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. nov 2015, 22:57
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af nellemanngro » 11. sep 2020, 01:04

hoejfed skrev:
10. sep 2020, 16:44
nå det ser ud til at jeg køber et sommerhus meget snart og skal ha monteret jydekrog på golfen, er der nogen der kan klare det til en skarp pris.
det skal være svingbart eller aftageligt, helst svingbart.
golf 7,5 2018 comfortline.
kom frisk. :D
Har set Cartrends i rødovre eller hjallerup kan lave aftagligt i hvertfald ellers er det bare en smide en mail med regnr og bed ham om en pris og spørge om han også kan lave et svingbart til en Golf 7,5
These users thanked the author nellemanngro for the post:
hoejfed
Mvh. Martin Andersen

14´ Golf 1.4 Tsi.

hoejfed
Nyt medlem
Indlæg: 161
Tilmeldt: 13. jan 2019, 19:34
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: zoologisk have
Has thanked: 24 times
Been thanked: 38 times

Re: Golf 7½: Pris på aftageligt træk?

Indlæg af hoejfed » 11. sep 2020, 13:01

nellemanngro skrev:
11. sep 2020, 01:04
hoejfed skrev:
10. sep 2020, 16:44
nå det ser ud til at jeg køber et sommerhus meget snart og skal ha monteret jydekrog på golfen, er der nogen der kan klare det til en skarp pris.
det skal være svingbart eller aftageligt, helst svingbart.
golf 7,5 2018 comfortline.
kom frisk. :D
Har set Cartrends i rødovre eller hjallerup kan lave aftagligt i hvertfald ellers er det bare en smide en mail med regnr og bed ham om en pris og spørge om han også kan lave et svingbart til en Golf 7,5
modtaget. tak.
2022 bmw 330e touring (konebil)
2022 ford transit høj, pissegrim men den er gratis. (firmabil) :roll:

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"