Tak for info. Min var egentligt lagt til produktion i næste uge, men blev skubbet babglæns i sidste øjeblik - så det er bestemt "interessant" hvis dette udelukkende er sket som en nedprioritering af Danske kunderRune_B skrev: ↑12. okt 2021, 08:47Sådan som jeg forstår det er det nu et spørgsmål om hvorvidt DKs produktionsslots prioriteres. Det lyder til at mit slot blev givet til en anden. Og det har man jo hørt før; priserne på biler i dk (uden afgift) er helt i bund og derfor ryger vi oftest bagerst i køen.Kongelunden skrev:Hej Rune.Rune_B skrev: ↑11. okt 2021, 21:45Så gik den ikke længere. Mindre end én måned inden aftalt levering (3 november) - er beskeden nu at den kommer 30 December (som om).
Hold kæft jeg er træt af det. Og det bedste forhandler kunne tilbyde var at forlænge leasingaftalen på nuværende bil.
Da jeg allerede har aftalt aflevering kører jeg nu rundt i en sur C220d fra 2019. Lækker taxa
Ked af at høre din levering er blevet udskudt i sidste øjeblik
Selvom det er en meget ringe trøst, så står jeg desværre i samme situation. Skulle have fået udleveret min 545e i slutningen af November, men dette er nu udskudt på ubestemt tid.
Har du modtaget nogen afklaring om hvad det præcist er som forsinker processen - ud over at det forventeligt skyldes manglen på microchips? Jeg har selv ikke modtaget nogen info, så er blot interesseret i at høre om andre har modtaget nogen afklaring på forsinkelserne
Det er bare pænt irriterende.
Det åbne spørgsmål er jo så, hvem der skal sidde med aben hvis vi kommer forbi nytåret hvor afgifterne stiger en smule - specielt hvis det udelukkende er ren økonomisk prioritering fra BMW.